Comentarii (18)

  • Bun articol, excelente poze
    Un articol bine scris (dupa umila mea parere), presarat cu opinii personale, asa cum oricine ar face dupa ce a condus o masina, dar sustinut si de argumente obiective. M-au impresionat in special pozele. Vazand numerele de inmatriculare de Romania, initial am crezut ca sunt prelucrate in Photoshop, dar apoi perspectiva in unele cadre mi s-a parut prea reusita (sper ca ochiul meu sa nu fie prea obosit la ora asta...). Asa ca, as vrea sa intreb redactia, cine a facut pozele? Probabil Citroen a alocat in bugetul pentru Romania un photoshooting profesionist. In orice caz, excelente poze.
    0 0
  • :)
    frumusel :D
    0 0
  • c4
    bai mircica tinerica tu ca mai toti tinereii din ziua de astazi nu stiti ce e frumos;ca nu este cel mai reusit sedan,asta este altceva,dar nu inseamna ca ver.5 usi e frumoasa,e chiar disproportionata (vezi console)!!!
    0 0
  • Daniel Dinu
    Parerile sunt pur personale...ce palmares are Mircescul acesta ?
    Ma indoiesc ca onor autorul articolului a putut decela "dificultatile de adaptare la viteze mari...datorate vortexurilor initial calculate...", doar daca are veleitati de medium in domeniul aerodinamicii, sau un numar suficient de microcipuri implementate prin corp.In fond, este vorba doar de un episod de "dat cu parerea", de altminteri absolut normal, dat fiind faptul ca suntem ramani si ne pricepem de minune la fotbal, politica si masini, nu neaparat in aceasta ordine.S-auzim numai de bine !
    0 0
  • UMF
    ... adica ugly mf. arata ca o galeata. mai ales din profil.
    0 0
  • c4 sedan
    francezii si-au trimis designerii in vacanta? chiar nu m stie nimeni sa deseneze un sedan de clasa compacta normal?cred ca celm reusit sedan de clasa compactae focusu. revenind la francezi: 206 sedan, laguna, c4 sedan mie unu nu imi plac. la c4 sedan lipseste ceva la portbagaj. aici cred ca arara mult m bine focusu pt o chestie relativ simpla: linia portbagajului se inscrie perfect in linia caroseriei. observati ca astra sedan, c4sedan, 206 sedan , fiat linea linia portbagajului e sub linia normala a caroseriei.
    0 0
  • Ceva despre pret
    Domnule Mircea Mester, felicitari pentru articol. E foarte bine scris. Cat despre ceilalti carcotasi, mai bine sa nu citeasca daca nu le place. Era totusi interesant daca precizati cate ceva legat de pret.
    0 0
  • ~!~TEXAN~!~
    iti spun pe bune ca e urata cu spume
    Bai frate ... spatele ala e din Stargate ... volanu ala are mai multe butoane ca tastatura si mai sunt si ingramadite ... bordu arata excelent de execrabil ... o masina de zugravi
    0 0
  • Ofensa soferilor
    Mi-ar fi rusine sa scot pe piata "asa ceva". Inauntru parca e Logan > mult iubitul shit "al romanilor laudarosi", afara mmm cat de cat, dar sub capota zici ca toate-s adunate sa faca fiecare cate ceva. Nu am nimic cu cei de sus sau de jos, dar care il lauda nu stiu ce bunul gust. In concluzie parerea mea ca mai au un pic si dau faliment Citroenul
    0 0
  • de ce sa da faliment Citroen? masina asta nici mie nu imi place,dar C5-ul arata superb...ultimul bine inteles.si C6 este o masina Lux care are un pret rezonabil ~48 de mii de EURO. nu mi se pare multi bani pentru o masina din categoria Lux. deci Citroen nu este asa de rau dar C4 sedan nu imi place.
    0 0
  • dadadada
    DA , DOMNILOR AVETI DREPTATE CU TOTII !Francezii fac masini frumoase , n-ai ce zice...Iata , si Citroenul asta e frumos , interiorul rasatImi place !
    0 0
  • nu conteaza
    din nou
    bineinteles ca romanii nostri cei cu porsche in fata blocului si cu cateva bmw-uri prin spate nu prea le place c4 era normal.... sunt cam rafinati pt o masina frantuzesca ce sa mai o sa dea citroen faliment doar pt ca spun ei ca na.... sunt oameni cu influenta care si-au rupt putin timp din nenumaratele afaceri pe care le au sa mai intre si ei putin pe net .. mda
    0 0
  • bogdan
    din tot articolul nu inteleg exprimarea:"imi exprim preferinta pentru varianta diesel, al carei cuplu ajunge la 260 Nm/1750 rpm in vitezele superioare"cuplul mare de pe diesel are avantajele lui, dar trebuie precizat clar conditiile de utilizare avantajoase, sa inteleaga si cei neavizati in domeniu, care in urma acestui articol incep sa viseze avioane ... diesel...in rest un articol echilibrat...lipsesc detalii despre preturi. intre cati euro se comercializeaza c4 sedan
    0 0
  • Deci?
    Eu nu inteleg ninic din ce este mai sus.Ca o concluzie este o masina nasparlie asa cum ne-au obisnuit francezii?
    0 0
  • Pt.gig
    Da gig , ai inteles ! O masina exceptionala , asa cum ne-a obisnuit Citroen!!!
    0 0
  • Incredibil
    alde astia....ca c4 e nush cum si nush unde...voi trebuia sa va inceperi comentu cu "sa moara mashina mea"...suntei vai de steaua voastra...deasta is 2000000000 de tipuri de mashini..una p gustu fiecaruia..nu vi tu si asociezi c4 cu "asa ceva"...nu ca c4 e cine stie ce...da dak nai mertanu in garaj si vrei sa ieshi cu capu sus dintro masina...e o f buna optiune
    0 0
  • narcis
    noul c4
    Voi astia care nu suferiti c4 luativa toti cate un mert sau un bmw si in romania nu am mai vedea astfel de c4 sau mai stiu eu ce dar pana una alta mai bn ati incerca un c4 , asta inaite de a va da cu parerea toti amatori . P.S. Bv voua k aveti toti bmw audi si mert,multa bafta.
    0 0
  • Dat cu parerea
    Daca tot e sa ne dam fiecare cu parerea....
    Am mers de mai multe ori cu C4, odata chiar am condus putin si mi-a facut o impresie excelenta. Interior foarte high-tec, nonconformist, materiale bune (nu cum zice un, de Logan, nici pomeneala), motorizare mai mult decat decenta chiar de la versiunile mici de motor.
    Intr-un cuvant, de nota 10.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru