Comentarii (9)

  • marius
    Pro
    Misto masinuta, pacat ca e cam scumpa in versiunea asta cu 140 cai. e cam bine asa la design... oricum da bine in pozele astea - as fi fost curios cum mergea pe drumul de pietris din primele fotografii, daca mai are tinuta de drum si stabiulitate in viraje :P
    1 0
  • gtrazvan
    ce comentarii :)))
    @marius - "as fi fost curios cum mergea pe drumul de pietris din primele fotografii, daca mai are tinuta de drum si stabiulitate in viraje" - vorbim cumva de un STI sau EVO, sa conteze pe PIETRIS tinuta de drum si stabilitatea sau stai cumva la tara si asa sunt drumurile pe al voi ???? :))))

    De altfel masina foarte frumoasa, si la motorizarea asta bate detasat concurenta (mai mariusica).

    Cat de curand or sa se bata cot la cot la toata gama de modele cu constructorii consacrati.
    1 0
  • @gtrazvan
    mda cu motoare vag(in caz ca nu stiai acest disel e semnat tdi-vag)
    0 1
  • nu am inteles...
    cum vine faza cu "partea anterioara mai masiva decat partea frontala". Ce-i anterior mai masiv ca frontalul ?
    0 0
  • oaspetele
    ce motoare vag ?
    vag, zaresc o mica inexactitate.
    ce motoare vag imping bolizii coreeni ??
    fii mai putin vag !
    1 0
  • @ @gtrazvan (13.09.2008, 20:33
    nu totul pe lume e VAG, unii stiu sa faca motoare si singuri. apropo, toate masinile lumii, sunt mercedes, ca BENZ a inventat automobilul. de altfel toate motoarele pe motorina sunt facute de unul OTTO.
    in cazul in care nu stii tu, acest motor nu este semnat VAG ci foarte clar KIA la centrul european propriu de proiectare, si echipeaza si hyundai i30.
    Esti tare vag....
    1 0
  • sorinh
    consum standard
    @Robert Gheorghe: Nu poti sa obtii consumul anuntat de producator, decat testat in aceleasi conditii, si in nici un caz "pe drumurile europene ale patriei". hi, hi.
    Referitor la motor, este CRDI (nu TDI) iar tehnologia a fost inventata de un elvetian si dezvoltata de japonezi, intai pentru motoare mari si dupa aia pe motoare mici. Tehnologia a fost dezvoltata si mai mult de italienii de la centrul de dezvoltare FIAT, care ulterior a fost cumparat de Bosch. Este folosita de:
    BMW D-engines
    Cummins si Scania XPI (dezvoltat in comun)
    Cummins CCR
    Daimler CDI
    Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo si Lancia) JTD (cunoscut marketing MultiJet, JTDm, Ecotec CDTi, TiD, TTiD , DDiS, Quadra-Jet)
    Ford Motor Company TDCi Duratorq si Powerstroke
    General Motors Opel/Vauxhall CDTi (fabricat de Fiat si GM Daewoo) si DTi (Isuzu)
    General Motors Daewoo/Chevrolet VCDi (licentiat de VM Motori; cunoscut si ca Ecotec CDTi)
    Honda i-CTDi
    Hyundai-Kia CRDi
    Mahindra CRDe
    Maruti Suzuki DDiS (fabricat sub licenta Fiat)
    Mazda CiTD
    Mitsubishi DI-D (a dezvoltat recent o familie de motoare 4N1 folosing generatia urmatoare de injectii de 200 MPa (2000 bar))
    Nissan's dCi
    PSA Peugeot Citroën HDI or HDi (Volvo S40/V50 foloseste motoare PSA 1,6D & 2,0D, denumite JTD)
    Renault dCi
    SsangYong XDi (cele mai multe motoare facute de DaimlerChrysler)
    Subaru Legacy TD (incepand cu Ian 2008)
    Tata's DICOR
    Toyota's D-4D
    Volvo D5
    VAD nu a folosit aceasta tehnologie pana la AUDI 4.2 V8 TDI si ultimele 2.7 si 3.0 TDI (V6). Volkswagen a montat primul common rail pe Tiguan, si din acest an pe modelele Passat si Jetta
    1 0
  • @Admin - dimensiuni
    Cred ca ati tastat gresit dimensiunile, sigur nu are 1,79m inaltime :)
    0 0
  • @de ceed
    dimensiuni
    au gresit axa x cu axa y: latime 1790, inaltime 1550
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru