- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Automarket a testat Kia Pro_cee'd
De altfel masina foarte frumoasa, si la motorizarea asta bate detasat concurenta (mai mariusica).
Cat de curand or sa se bata cot la cot la toata gama de modele cu constructorii consacrati.
ce motoare vag imping bolizii coreeni ??
fii mai putin vag !
in cazul in care nu stii tu, acest motor nu este semnat VAG ci foarte clar KIA la centrul european propriu de proiectare, si echipeaza si hyundai i30.
Esti tare vag....
Referitor la motor, este CRDI (nu TDI) iar tehnologia a fost inventata de un elvetian si dezvoltata de japonezi, intai pentru motoare mari si dupa aia pe motoare mici. Tehnologia a fost dezvoltata si mai mult de italienii de la centrul de dezvoltare FIAT, care ulterior a fost cumparat de Bosch. Este folosita de:
BMW D-engines
Cummins si Scania XPI (dezvoltat in comun)
Cummins CCR
Daimler CDI
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo si Lancia) JTD (cunoscut marketing MultiJet, JTDm, Ecotec CDTi, TiD, TTiD , DDiS, Quadra-Jet)
Ford Motor Company TDCi Duratorq si Powerstroke
General Motors Opel/Vauxhall CDTi (fabricat de Fiat si GM Daewoo) si DTi (Isuzu)
General Motors Daewoo/Chevrolet VCDi (licentiat de VM Motori; cunoscut si ca Ecotec CDTi)
Honda i-CTDi
Hyundai-Kia CRDi
Mahindra CRDe
Maruti Suzuki DDiS (fabricat sub licenta Fiat)
Mazda CiTD
Mitsubishi DI-D (a dezvoltat recent o familie de motoare 4N1 folosing generatia urmatoare de injectii de 200 MPa (2000 bar))
Nissan's dCi
PSA Peugeot Citroën HDI or HDi (Volvo S40/V50 foloseste motoare PSA 1,6D & 2,0D, denumite JTD)
Renault dCi
SsangYong XDi (cele mai multe motoare facute de DaimlerChrysler)
Subaru Legacy TD (incepand cu Ian 2008)
Tata's DICOR
Toyota's D-4D
Volvo D5
VAD nu a folosit aceasta tehnologie pana la AUDI 4.2 V8 TDI si ultimele 2.7 si 3.0 TDI (V6). Volkswagen a montat primul common rail pe Tiguan, si din acest an pe modelele Passat si Jetta