- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
IAA FRANKFURT 2007
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Automarket a ajuns la Frankfurt!
TREBUIE sa faca si ei reclama la CITROEN.
Vreti sa dea faliment importatoru" ???
Intradevar ar putea fii un OZN ?
Sau baietii acestia au uitat sa-i faca reclama ca are cutie cu 6 trepte de viteza ?
Printre altele daca poate sa-mi dea cineva raspunsul, ca nu ma bzez pe baietii astia de baieti care se plimba la Viena via Salonul auto
Frankfurt. Si auzi ce sange de roman are: a agatat niste nisip din Romania sa-l duca la Frankfut cu basculata C4.(Bai ,va haleste Tariceanu !). Sa mai faca astia din el ceva CERESIT, SAPA, si alte deaste ambalate la saci si vandute pe bani grei . NISIPUL din Romania este la putere nu citronada C4 .
In Germania e nelimitat dar daca faci accident si reusesc sa dovedeasca ca aveai peste 130 la ora (limita recomandata de ei) nu conteaza ce a facut celelalt participant la trafic e vina ta.
Intradevar cum a mai spus cine-va mai sus, nu este limita de viteza de 130 KM/h in Germania.
In zonele de restrictie este 120 km/h sau mai putin. Iar 130 KM/h este viteza pe care statul German va sfatuieste sa o folositi in general pentru a ocroti mediul inconjurator si pentru a mari siguranta in trafic. De obicei este aratata intr-un partat albastru.
Marcaje [patrate] sunt cu sens informativ.
Marcaje (rotunde) sunt obligatorii.
Marcaje \triunghiulare/ sunt de avertizare.
Asta cel putin in vestul Europei.
http://blogu.isgreat.org/1
BV.!!!
Nu este nici o reclama, masina aia chiar e buna, arata bine si are un motor excelent, toate acestea raportate la un pret foarte bun. detin un asemenea exemplar si recunosc: AMORTIZOARELE ALEA BAT CA NAIBA LA GROPI, PARCA SE SPARG IN ASA HAL BUBUIE, dar sa nu uitam ca nici unui constructor de masini nu ii trece prin cap in ca hal sunt drumurile noastre, asa ca ei fac masini pentru sosele, nu poteci cu gropi ca pe la noi.