Automarket a ajuns la Frankfurt!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
A trecut si a doua zi de drum pana la Frankfurt. A doua repriza a test drive-ului nostru cu Citroen C4 s-a derulat fara niciun fel de probleme, confortul nostru fiind direct proportional cu nivelul calitativ al autostrazilor austriece si mai apoi germane.
Prima noastra oprire de astazi a avut loc in Viena. Un oras pe care daca l-ati ratat pana acum in calatoriile voastre prin Europa ar fi bine sa il treceti in agenda pentru urmatoarele peregrinari prin Austria. Cel mai important a fost faptul ca Viena a fost primul oras prin care am testat aptitudinile dinamice pe viraje stranse ale colegului nostru de drum, Citroen C4 in versiune coupe. Cei 110 cai nu au prea mare importanta aici, insa suspensiile reusesc sa imprime o tinuta de drum buna. Daca va plac insa suspensiile moi, incercati sa va orientati spre o masina mai putin sportiva. Dar cine nu vrea putin sprijin din partea masinii la manevre bruste?
Dupa cum spuneam, autostrada din Austria si Germania a transformat un drum de 800 de kilometri intr-o formalitate. Ne simtim datori din nou sa mentionam ajutorul util al sistemului de control al vitezei (cruise control, cum este el cunoscut de mai toata lumea), care ne-a mentinut la limita superioara a vitezei admise pe Autobahn-ul german fara pericol de amorteli si carcei.
In aceste conditii, la 130 de kilometri pe ora viteza de croaziera mentinuta constant de sistemele electronice de comanda ale masinii, motorul sta in treapta a cincea la 2800 rpm, consumul urcand spre 6.0 litri.Este adevarat, la aceasta cifra contribuie si faptul ca exemplarul testat de noi se afla inca in primele 10 mii de kilometri (am avut onoarea de a numara ca la Revelion kilometri ramasi pana la borna 5000, atinsa undeva dupa intrarea in Germania – vezi fotografia cu bordul) si faptul ca sistemul de climatizare a tras la greu pe toata durata drumului. Oricum, in cazul in care vreti sa taiati un drum pana in Germania cu Citroen C4 1.6 HDi, benzinariile nu trebuie marcate prea apasat pe traseu decat in cazul in care nevoile de zi cu zi va imping spre iesirea de pe autostrada.
Una dintre cele mai interesante provocari de astazi a fost insa incropirea unui studio foto ad-hoc pe malul Dunarii intr-una dintre localitatile de maxim 500 de suflete prin care fluviul trece inainte de a incepe sa racoreasca marile capitale europene. Aici, Dunarea arata ca un rau ceva mai mare cu maluri verzi si cu sate linistite, un tablou usor idilic la care a participat din plin si faptul ca am trecut prin zona intr-o zi de duminica.
Oricum, C4 si-a gasit usor locul in peisaj, astfel ca, pe langa albumul foto clasic, nu ne-am abtinut sa facem si noi o fotografie cu modelul francez. Ne-a mai ajutat si faptul ca o benzinarie germana a facut minuni cu partea estetica a lui C4, spaland straturile de nisip agatate de noi pe drumurile plouate ale Romaniei si ale Ungariei.La finalul zilei, am ajuns la “poalele” Frankfurt-ului, in Maintal, o localitate aflata la 15 kilometri de Messe, complexul expozitional in care are loc Salonul (completare: si atat de aproape de celebrul aeroport Frankfurt pe Main incat pe fereastra asistam, fara exagerare, in fiecare moment la o expozitie de avioane fara taxa de acces).
Urmeaza o binemeritata noapte si apoi, maine, o mare surpriza pentru voi. Nu spunem ce, insa va asiguram ca traditia germana, motorsportul si C4 vor face casa buna in ultima zi dinaintea deschiderii oficiale a Salonului Auto de la Frankfurt. Ne vedem maine, tot aici.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
TREBUIE sa faca si ei reclama la CITROEN.
Vreti sa dea faliment importatoru" ???
Intradevar ar putea fii un OZN ?
Sau baietii acestia au uitat sa-i faca reclama ca are cutie cu 6 trepte de viteza ?
Printre altele daca poate sa-mi dea cineva raspunsul, ca nu ma bzez pe baietii astia de baieti care se plimba la Viena via Salonul auto
Frankfurt. Si auzi ce sange de roman are: a agatat niste nisip din Romania sa-l duca la Frankfut cu basculata C4.(Bai ,va haleste Tariceanu !). Sa mai faca astia din el ceva CERESIT, SAPA, si alte deaste ambalate la saci si vandute pe bani grei . NISIPUL din Romania este la putere nu citronada C4 .
In Germania e nelimitat dar daca faci accident si reusesc sa dovedeasca ca aveai peste 130 la ora (limita recomandata de ei) nu conteaza ce a facut celelalt participant la trafic e vina ta.
Intradevar cum a mai spus cine-va mai sus, nu este limita de viteza de 130 KM/h in Germania.
In zonele de restrictie este 120 km/h sau mai putin. Iar 130 KM/h este viteza pe care statul German va sfatuieste sa o folositi in general pentru a ocroti mediul inconjurator si pentru a mari siguranta in trafic. De obicei este aratata intr-un partat albastru.
Marcaje [patrate] sunt cu sens informativ.
Marcaje (rotunde) sunt obligatorii.
Marcaje \triunghiulare/ sunt de avertizare.
Asta cel putin in vestul Europei.
http://blogu.isgreat.org/1
BV.!!!
Nu este nici o reclama, masina aia chiar e buna, arata bine si are un motor excelent, toate acestea raportate la un pret foarte bun. detin un asemenea exemplar si recunosc: AMORTIZOARELE ALEA BAT CA NAIBA LA GROPI, PARCA SE SPARG IN ASA HAL BUBUIE, dar sa nu uitam ca nici unui constructor de masini nu ii trece prin cap in ca hal sunt drumurile noastre, asa ca ei fac masini pentru sosele, nu poteci cu gropi ca pe la noi.