Informaţia a fost comunicată de Israel Meir, directorul Autoitalia, citat de Ziarul Financiar şi de 0-100.ro. Conform oficialului grupului israelian care a cumpărat Autoitalia acum doi ani şi jumătate de la fondatorul Herbert Stein, compania se va concentra pe vânzările mărcilor Fiat, Jeep şi Maserati.
"Am decis să nu mai comercializăm acest brand şi să ne concentrăm pe branduri şi modele care aduc companiei un profit mult mai mare. Atât politica lor de dezvoltare şi comercializare cât şi faptul că marca a fost lansată pe timp de criză au contribuit la rezultatele modeste în vânzări", declară Israel Meir.Marca Infiniti a reuşit să vândă doar trei maşini în primele 8 luni ale anului în curs. Brandul japonez a intrat oficial pe piaţa din România în 2009, în momentul în care acesta şi-a făcut debutul oficial pe piaţa europeană. Showroom-ul pe care Infiniti îl avea în Bucureşti, în zona Piaţa Presei Libere, a fost deja închis, centrele Maserati şi Abarth din această zonă fiind şi ele mutate în alte poziţii deja deţinute de Autoitalia în cartierul Militari din Bucureşti.
Se baga acum si peste Subaru si cine stie ce alte planuri mai au.
Ce credeau ca iau Infiniti si banii vor curge de la sine. Nu au reusit sa ajute cu nimic marca si acum renunta. De altfel ma intreb daca nu cumva japonezii i-au trimis la plimbare. 3 bucati in 8 luni este infiorator de slab.
PS:Infiniti e intr-o transformare completa care le va creste vanzarile de acum incolo. Vor sa scoata o compacta, adica un segment foarte popular in Europa si dezvolta gama sportiva IPL cu ajutorul lui Sebastian Vettel:
http://www.autoblog.com/2013/07/08/assessing-sebastian-vettels-first-100-days-as-infinitis-direct/
Afirmatia ca vor sa se bage peste Subaru este un pic fortata. Importatorul Subaru in Romania are ceva probleme la el acasa, in Grecia si se pare ca Subaru ii va retrage drepturile de reprezentare. Daca Subaru nu va gasi alt importator decat pe cei de la Autitalia, nu e doar vina astora din urma.
In rest te cred in ceea ce priveste propriile tale experiente cu Autoitalia. Te asigur insa, din proprie experienta, ca nici cei de la SMT, cu exceptia baietilor de la tinicchigerie, nu exceleaza nici in ceea ce priveste profesionalismul si nici cu privire la preturile practicate in service care sunt pur si simplu prohibitive.
Cat despre viitorul Q50 din poza... Arata foarte bine, mai ales la interior. In schimb, din cate se pare, vor pastra motorizarile de 3,7l si 3,5l hibrid, iar cu aceastea vor pierde din start lupta cu seria 3, c si A4, cel putin in Europa.
Asa este. Sper sa mai doreasca si altii sa importe Subaru. La Autoitalia nu mai intru niciodata indiferent ce vand. Se pot lua masini si din alte tari.
Pe de alte parte japonezii ori stiu ceva ce eu nu pricep ori sunt chiar tampiti cat priveste strategia pe Europa. In afara de Toyota si Nissan restul sunt degeaba. Cu toata dragostea pentru Honda.
Inexorabil
Este un mare stereotip. Dar cand statistica il confirma mai bine ii spunem cum ii spui tu: trista realitate.
Cum pot eu proprietar de echipa de fotbal, de bar, de casa de pariuri sau in general un om fin ce tine la parerea pipitelor si a baietasilor sa imi cumpar un Q50 cand toti vor crede ca sigla e de Hyundai?
Si aici nu este vorba de etichete aruncate aiurea. Este repet realitate si o inteleg la o adica. Oricine isi cumpara o masina scumpa isi doreste cel putin partial ca lumea sa stie ca este scumpa si ca apartine unei marci de prestigiu.
“I need some time; I don't need the volume pressure. What I'll give you ultimately is a premium brand."
Promisiunea incepe sa prinda contur. Priviti poza de mai sus. Priviti ultimele concepte.
Acum imi amintesc ca acum cateva luni vorbeau de dublarea vanzarilor pana in 2016, anul trecut au vandut sub 200 de mii de exemplare, vor sa vanda 500 de mii in urmatorii 3 ani, de fapt mai mult decat dublu, deci o ofensiva foarte agresiva si super optimista, hai sa spun ca ramane de vazut, nu mai spun altceva:).
M-am dus mai demult sa vad noul fx35 si sa-mi faca o calculatie pt ca ma interesau avantajele in leasing pe firma, iar cand am intrat in showroom, pe langa faptul ca era un cablu aiurea de care puteam sa ma impiedic, usile masinilor erau inchise. Cand am gasit in cele din urma un vanzator si nu va inchipuiti ca erau chiar asa usor de gasit, mi-a replicat ca masinile erau vandute. Nu poate sa le deschida. Toateee?! Vandute?! Mai, mai... pai si unde pot vedea si conduce una? Mi-a luat in scarba numarul de telefon pe o agenduta, afara, in parcul auto !!! da' nici ca m-a sunat ! Mi-a lasat un gust amar.