Autocar: "Sandero vine in Anglia!". Dacia raspunde: "Nu se pune problema"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In cazul in care omologul britanic al programului Rabla va fi aprobat in Marea Britanie, Dacia ar putea sa se lanseze pe piata din Albion. Informatia a fost publicata de publicatia britanica Autocar in cursul zilei de astazi, insa este intampinata cu rezerve de catre oficialii de la Bucuresti.
Desi intrarea marcii pe aceasta piata fusese anulata in prima faza din cauza crizei economice, cealalta fata a problemelor financiare care loveste lumea ar putea sa impinga Sandero in Anglia. Deocamdata, sefii Renault analizeaza semnalele care vin din partea guvernului britanic, anuntul care va lansa programul Rabla urmand sa nu ii prinda nepregatiti pe acestia.
Contactati de Automarket, oficialii Dacia de la Bucuresti sustin ca solutia lansarii precipitate pe o astfel de piata total diferita de restul tarilor europene nu ar fi una foarte logica: "Din cate stiu, nu avem in acest moment in pregatire sau in productie modele destinate pietei din Marea Britanie. Daca ar fi vorba de intrarea marcii pe o piata normala, ar fi probabil sa se intample.
Insa avand in vedere caracteristicile speciale ale pietei din Marea Britanie, unde masinile au volanul pe dreapta, vorbim deja de o desfasurare de forte care nu poate sa aiba loc intr-un timp foarte scurt", a declarat Silviu Sepciu, unul dintre purtatorii de cuvant Dacia.In cazul in care programul "Rabla" va fi inclus intre facilitatile acordate de guvernul britanic constructorilor si importatorilor din UK, fiecare posesor al unei masini vechi ar putea primi pana la 2000 de lire pentru casarea acesteia. In conditiile in care Sandero ar putea sa aiba un pret de pornire de 5000 de lire sterline, modelul romanesc ar putea sa cunoasca un boom in vanzari.
In aceleasi conditii de piata, in Germania, vanzarile lui Sandero au crescut cu peste 1000% atunci cand guvernul din aceasta tara a implementat un program asemanator. Suma oferita fiecarui posesor de masina veche este de 2500 de euro, pretul de achizitie a unui Sandero fiind de 7500 de euro.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW a lansat o ediție specială a modelului X5 Li cu ampatament lung. Această ediție se numește Dark Flame, limitată la doar 1.000 de unități. Din păcate, acest model este exclusiv pentru piața din China (02.11)
-
Cred că toți ne-am dorit la un moment să fim supereroi sau să avem superputeri. Ei bine, acum putem măcar să ne simțim ca unul, deoarece 10 vehicule Batman Tumbler au fost scoase la vânzare pentru aproximativ 3 milioane de dolari. (02.11)
-
Toyota Motor a anunțat recent că producția sa la nivel mondial a scăzut pentru a opta lună consecutivă în septembrie. Atât vânzările, cât și producția au înregistrat o scădere în cele mai mari două piețe ale sale, Statele Unite și China. (01.11)
corecteaza
Toata treaba asta cere studii de piata, proiectare, discutii cu furnizorii, proiecte, teste...si matrite. Adica multi bani si ceva timp. Totul daca studiul de la inceput iese cu trebuie.
Dar cum Dacia poate vinde Logan in Trinidad Tonago, Iran, Togo, Mexic, poate si America de SUD si RUSIA fara eforturile de mai sus se misca si ei in ordinea prioritatilor, mai ales acum cand cu banii e cel mai greu...
Dar ce nu m-ar mira?
Pai cand vor iesi din criza si Dacia va intra pe piatsa lor, nici dracu nu le mai cumpara masinile.
Reactia va fi: "acu veniti? Cand am avut nevoie de voi unde erati?"
Mari imbecili! Ce producator de automobile n-ar vrea sansa asta? Si ei ii dau cu picioru.
Ata nu pentru ca SANDERO ar fi un model rau.. este puterea noastra la momentul acesta de a produce masini, desigur ca exista si masini mult mai luxoase si mai fiabile, dar stiti cum este, fieare dupa buzunarul lui.... comentarii o sa fie cate vreti, parerile si injuraturile o sa fie impartite (deh, civilizatia noastra mai are de tras, la fel ca si industria auto pana sa ajungem departe).. dar totusi, britanicii ne vor produsele (Sfantu' Dero = Sandero si Insetatu' sau Prafuitu' Duster).. am ajuns si noi tari, desi cu muschii pe care-i avem nu ne asteptam.