Autocamionul electric Mitsubishi Fuso eCanter a ajuns în Europa: Daimler a livrat 12 exemplare clienților de pe Bătrânul Continent

de Cornel Șocariciu
Marti, 19.12.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Daimler a livrat primele exemplare Fuso eCanter clienților din Europa. 12 autocamioane electrice fac acum parte din flota companiilor DHL, DB Schenker, Rhenus și Dachser. Fuso eCanter are un motor de 180 de cai putere și 285 Nm, iar autonomia depășește 100 de kilometri.

Daimler a livrat primele unități Fuso eCanter în Europa. 12 exemplare fac acum parte din flota companiilor DHL, DB Schenker, Rhenus și Dachser.

„Prin Fuso eCanter, marcăm livrarea primului camion complet electric produs în serie către clienții noștri din Europa. Cei peste 90.000 de kilometri parcuși în testele realizate în condiții de funcționare cotidiană ne garantează faptul că predăm un autovehicul super-fiabil și economic", a declarat Marc Llistosella, șeful Daimler Trucks, Asia.

În funcție de caroserie și de domeniul de utilizare, Fuso eCanter are o capacitate de încărcare de până la 4.5 tone. Motorul electric oferă 180 de cai putere și 285 Nm, iar ansamblul este "ținut în viață" cu ajutorul a șase baterii litiu-ion, fiecare având o capacitate de 13.8 kWh. Viteza maximă este limitată la 80 km/h, iar sistemul de baterii oferă o autonomie de peste 100 de kilometri. Conform oficialilor, această valoare depășește distanța medie zilnică parcursă de un autocamion ușor angrenat în operațiuni logistice.

DHL a comandat șase exemplare Fuso eCanter, Rhenus Group mizează pe trei unități, în timp ce Dachser a primit două exemplare.

DB Schenker testează un singur Fuso eCanter în cadrul operațiunilor urbane de logistică.

Cei patru clienți din Europa vor intra în posesia vehiculelor printr-un contract de închiriere cu o durată de 24 de luni.

Comentarii (5)

  • Ha ha ha! Aia de la Tesla nici nu stiu cand o sa-si lanseze dihania si nemtalaii au deja masini livrate clientilor!
    8 6
  • Bun, si acum sa vina unii sa ne spuna ca e o prostie ca niste companii sa cumpere asa ceva, pentru ca autonomia e prea mica.
    7 0
  • @ Lau Calin

    Nu e o prostie deloc avand in vedere masurile antipoluare din marile capitale europene. Si daca stam sa ne uitam la masina, pentru livrari in orase, autonomia mi se pare chiar buna. Masina asta chiar are o utilitate concreta.
    5 0
  • scamel
    si totusi, daimler e cumva dealer mitsubishi ?
    1 4
  • Problema cu cei care-si dau cu parerea prosteste habar n-au ce inseamna un camion.

    In cazu de fata, vorbim de camion de 7.5 tone folosit la distributie. Inseamna ca poti sa conduci 5 km, de la marginea orasului pana in centru spre exemplu, dupa care sa stai o ora sa descarci/incarci. Timp in care poti sa-l incarci daca ai posibilitatea. Si tot asa.

    Da, masinile folosite la distributie, curierat, transportu in comun, le-as face pe toate electrice. Plus infrastructura necesara. Si nu, nu vorbesc de Romania. Noi inca descoperim ce-s alea autostrazile.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru