Audi vrea sa produca RS3, versiunea de top a gamei A3

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 17.03.2009
Audi RS3 ar putea intra in curand in gama germanilor. Acesta va beneficia de motorul turbo de 2.5 litri de pe TT-RS.

Esential

340 de cai putere va fi puterea maxima atinsa de motorul turbo de 2.5 litri de pe RS3.

Audi se gandeste serios la dezvoltarea unei prime generatii RS3, urmand ca versiunea supersport a lui A3/S3 sa beneficieze de aportul motorului de 2.5 litri turbo pe care Audi l-a inaugurat odata cu recenta lansare a lui TT-RS, cel mai puternic TT construit vreodata.

Informatia a fost publicata de cotidianul olandez Autovisie Magazine in urma unui interviu realizat cu Michael Dick, unul dintre membrii echipei de dezvoltare Audi. Conform declaratiilor acestuia, este foarte probabil ca noul model sa existe tocmai datorita faptului ca, tehnic vorbind, acesta este extrem de usor de produs, motorul si trenul de rulare existand deja in gama.

Datele tehnice ale motorului de pe TT-RS scot la iveala 340 de cai putere si 450 Nm si o acceleratie de 4.6 secunde pentru 0-100 km/h, un timp egal cu cel al lui Audi R8. Viteza maxima a lui TT-RS este de 288 km/h.

In cazul in care RS3 va fi adus in pim-plan de catre Audi, este foarte probabil ca acesta sa devina versiunea de performanta a viitoarei generatii A3, care va fi lansata pe piata in 2011.

Acest lucru inseamna, automat, ca un eventual RS3 va putea fi vazut pe sosele de abia in 2012.

via | WCF

Taguri: A3, Audi, R8, RS3, S3, TT, TT-RS

Comentarii (81)

  • Astia sunt varza Renault a scat 130 de cai din 1.4L si partoletele astea adia 340 din 2.5L slab tare...o sa ii bata la cur renault
    0 0
  • george
    ASA E FRATILI MEU
    @ gigi

    Asa e...Ajtia de la reno e tari de tot. A scos 130 da cai din 1.4L...Adica vro patruj da cai mai putin decat a scos volzvagan dan...tot 1.4L ...Da` altfel e tari da tot ajtia de la Reno...bate la cur tot...
    0 0
  • .....
    mda, si acum vre-o 20 ani Honda scotea din motor ASPIRAT de 1.6 - 160 CP, acum ca scot 1.4 TURBO de 130-170 CP nu mi se pare nici un fel de minunatie.
    0 0
  • Saracul gigi
    Draga Gigi,
    130CP din 1.4L inseamna o putere litrica de 92CP. 340CP din 2.5L inseamna 136CP, adica cu 48% mai mare. Nu mai posta daca habar n-ai despre ce e vorba in poveste.
    1 0
  • Andrei,p
    Alfa avea 1.6 120 cai de prin 70, si fiat 1.4 105 cai lafel de multa vreme.. un motor turbo de 1.4 cu 130 cai l-a avut chiar renault inainte pe renault 5 gt(sau rtt??)
    0 0
  • abc_e?
    Motor
    un motor foarte performant

    cat despre cei care fac comparatia nu mai am ce sa zic, m-au lasat fara cuvinte.... evident prostia lor m-a lasat rece
    0 0
  • @andrei
    care e motorul ala de 1.6 de 120 hp aspirat din 70???
    0 0
  • Andrei.P
    http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_GTA 1.6 115 cai imi pare rau.. 1965 totusi nu 1970
    0 0
  • @andrei p
    e 1.6 L straight-4 supercharged...degeaba dc nu e aspirat!
    0 0
  • @andrei
    mai bine ne-ar spune andrei ce motoare peste 250hp(hai 260) produce alfa acum! cate motoare disel??a doar 1.9 si 2.4 (si pls nu baga vaca de 4.7 si 450 hp de pe 8c ca nu e facut de ei! fata de 4.2 de pe audi la putere /litru si-o ia la cur) si totusi si audi in 73 faceau motoare fara turbo sau compresor de 100 PS "In 1973 Audi added the sporty 80 GT (two-door only) featuring a carburetted 1.6 litre engine rated at 100 PS (74 kW)."
    0 0
  • iar a venit asta cu alfele lui ! frustrarile tale te rugam sa le versi pe alfaclub ! si mai du-te sa iti schimbi suspensiile alea super sportive si super "sensibile"
    0 0
  • Andrei,p
    Daca m-a intrbat omul i-am raspuns. Cred ca frustrat esti tu ca vad ca te bagi in seama cam aiurea, fara motiv si off topic.
    0 0
  • Andrei.p
    Nu e supercharged 1.6l ala de 115 , supercharged e ala de pe gtaM
    0 0
  • Andrei.p
    1.6 L supercharged avea 230 cai daca citesti mai atent
    0 0
  • yoyo @andrei p
    motorul de 1.570 cmc avea 92 hp in varianta cu un singur carburator si 112 (113)hp in varianta cu 2 carburatoare weber, restul erau versiuni preparate de autodelta pt competitii si nu mai conteaza . pshp asta ca sa mai inveti si tu cate ceva 2) la ora actuala alfa nu mai produce nimic sportiv ...doar se vrea marca sportiva (poate cu mito gta vor misca si ei) ...ti-a atras atentia tot ala care ti-a aratat ca nu sti engleza si spuneai ca alfa a batut 'tspe masini cand defapt doar ei participasera la bathurst;) regards! si din cate vad motorul tot cu un singur carburator de pe audi produce ceva mai multa putere cu un singur carburator 98hp>92hp :P
    0 0
  • yoyo @andrei p
    ps nu e tot una cu hp asta am vrut sa zic aici "pshp asta ca sa mai inveti si tu cate ceva"
    0 0
  • Andrei.p
    Diferenta ps/hp e foarte mica si din acasta cauza cand e vb de puteri mici difera foarte putin. Singuru gta preparat de autodelta era GTAm si gta junior 1300. Motorul de 1.6 exista in varianta de serie si cu 110cai, motor DOHC si cutie in 5 trepte. Si la ora actuala alfa inca produce masini sportive, ca sa fie o masina sportiva nu inseamna sa fie cea mai buna dinter masinile sportive din categoria ei. Iti dau ca un prim exemplu handling test de la auto motor sport in care a iesit pe primul loc 159 inainte lu seria 3 si altele(honda accord era pe 11) Alt exemplu il ai aici http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=45c45723af6cf&car2=459e4e180d711 (wow chiar 6 secunde diferenta la 0-200? deci pana ajung la 200 la ora alfa e la o distanta de peste 150 metri de a3 care are tot un 3.2 v6 sub capota) Alte exemple le poti vedea si pe youtube, ah si mito 1.4 turbo de 155 cai daca il cauti pe fastestlaps.com o sa vezi ca e mai rapid decat majoritatea masinilor din claasa lui.
    0 0
  • yoyo @andrei p
    acolo sunt timpi scosi de diversi soferi nu piloti! expl alfa 147 gta pe Oschersleben 1:55.86 93/117 Faster than Mini Mini Cooper S Works GP Kit Slower than Audi A3 1.8 TFSI deci il face un 1.8 t apoi la Hockenheim Short alfa scoate 1:22.1 iar audi Hockenheim Short 1:20.6 270/424 se face media si uite castigatorul..scorul era de 3-2 pt alfa pe cele 5 circuite! tie nu iti da de gandit ???hai sa iti arat ce s-a intamplat pe circuitul celor de la top gear ( sursa ac site http://www.fastestlaps.com/track1.html ) :
    79. VW Golf R32 1:30.4 motor 3.2 de 250 hp(acelasi cu cel de pe a3)
    85. Audi TT 2.0 TFSI (8J) 1:31.4 2.0 200hp
    96. Audi TT 3.2 quattro (8N) 1:32.7
    98. VW Golf GTI Edition 30 1:32:6
    104. VW Golf GTI Mk V 1:33.7
    114. Alfa Romeo 147 GTA 1:35.6 deci care e diferenta intre r32 si gta???? cam mare nu crezi???doar circuite uscate in cazurile prezentate!
    si sti de ce se ia in considerare circuitul asta???tocmai pt ca la volan este mereu ac pilot ! pe celalalte circuite sunt prezentati cei mai buni timpi scosi cu o masina "x" de un anume pilot "y" nu e nimic oficial!..de situl asta stiam de 2 ani nu vi cu nimic nou!
    still.... " Autodelta prepared fuel injected racing cars had 165 PS (163 hp/121 kW). 450 GTA Juniors were produced." si GTA SA au fost facute decat 10! autodelta e un fel de amg ...ei faceau masinile de curse alfa din cate stiu ! nu prea le ai cu engleza sau pur si simplu nu sti de autodelta!.ce inseamna prepared??? :)) .dar tu esti prea indoctrinat de baietii de pe forum ca alfele sunt cele mai frumoase si cele mai bune masini???...nu inteleg de ce vi la un articol despre audi sa ne prezinti tu balenele alfa care sunt stabile pe cheia cum spunei in unele posturi :)) la stabilitate un gti bate un 159 si un 147 la fund..defapt din cauza asta a castigat in fata wrx-ului pe circuitul celor de la 5'th gear! dar cred ca tu esti unul din cei care se iau la semafor cu golfuri 1.9 de 90 si iti razi in barba ca ii faci:)) ai vazut review lui clarkson despre 8c in clarkson thriller ???cam aia e starea de fapt cu toate modelele alfa! apropo dc tot eatat desportiva alfa cand va scoate ceva de genul rs4, tt-rs , s3, tt-s, r8, r8 v10??? a ..am uitat alfa nu are motoare peste 3.2 !
    0 0
  • Andrei.p
    Autodelta e INHOUSE TUNER la alfa romeo, cum e AMG pentru mercedes sau abarth pentru fiat, gordini pentru renault.. etc. Timpu de pe top gear nu e tot timpul relevant pentru ca masinile sunt testate tot timpu la alte temperaturi alta umiditate vant etc. Uitete la un test facut de japonezi http://www.youtube.com/watch?v=49ERO4vNJj4&feature=related pe acelas circuit in acelas timp conduse masinile, toti sunt pro drivers. Un gti nici nu viseaza sa bata un 159 la stabilitate, in schimb 159 e mai incet pentru ca e o masina groiaie aia de 3.2 are 1700 kile(fiat group era sub GM in perioada aia) Clarkson e uneori exagerat in privita unor masini si al unor motoare, cutii de viteze(secventiala f1 style) isi permite sa zica cam orice despre o masina, totusi 8c pe vairano si pe alte circuite de indemanare a iesit foarte bine cam la acelas timp cu r8 si m3, totusi 8c nu e un performance car ci doar o masina de colectie. Alfa romeo a avut probleme financiare foarte mari in ultimi ani, dabea din 2005 a inceput sa mai scada din net Loss, ajungand la profit in 2007 dabea. O firma ca audi care e sub vw si care impreuna cu vw face cele mai multe coca cars (sa nu uitam de q7 touareg) isi permita sa investeasca mult mai multi bani in masinile pe care le produc, si sa faca mult mai multe riskuri in privinta modelelor(modele foarte performante care sa nu se vanda, sa fie doar asa de a promova brandul, ca veyronul care e facut in pierdere)Alfa romeo a inceput sa isi revina acuma, Mito gta are 240 cai si 1150 kile, 0-100 in 5 secunde si viteza maxima limitata la 250. Vom vedea pe circuit cum sta treaba cu s3
    0 0
  • yoyo @andrei p
    apropo pilot poti fi si tu :)) dc nu cumva ai vazut optiunea asta :"Add laptime for "147 GTA"" de aici http://www.fastestlaps.com/car45c45723af6cf.html deci care circuit emai ok???ala delatop gear ac everificat sau balariile pe care tu le iei debune??? pt a 2 x esti penibil si iti arat ca esti un copil indoctrinat si frustrat ! 'st time was bathurst now fastes laps...uite cum va imbatati voi cu apa rece ....
    0 0
  • yoyo @andrei p
    si eu nu ti-am spus ac lucru???? " Autodelta PREPARED fuel injected racing cars had 165 PS (163 hp/121 kW). 450 GTA Juniors were produced." si GTA SA au fost facute decat 10! autodelta e un fel de amg ...ei faceau masinile de curse alfa din cate stiu" deci doar motoarele de 113 si 93 hp erau netunate si neumblate! coca cars sunt pt cei ca tine si pt dorei! sau vrei sa spui ca toti europenii sunt niste cocalari din moment ce sunt cele mai vandute masini???dar am uitat ...tu stai cu cocalari in bloc ..ii vezi zilnic in masinile lor aduse "de la nemti" si ai baza indeajuns incat sa iti formezi idei preconcepute! testele la top gear pt respectivele citate de mine au fost facute in conditii perfecte (cred ca sti si tu ca atunci cand a fost testat gta-ul era uscata pista si soarele stralucea pe cer!dc nu cauta pe utube); clarkson nu se referea la nici o cutie si la nici un motor...se refera la suspenisa care ii rupea splina fara a fi deloc sportiva!cauta review despre gti si stabilitatea lui si pe urma mai vb...sau prezinta-mi un test unde gti-ul este mai bun la stabilitate decat un g5
    0 0
  • yoyo @andrei p
    decat un 159 ma plec in fata ta CIAO!
    0 0
  • yoyo @andrei p
    "Timpu de pe top gear nu e tot timpul relevant " sa inteleg ca sunt mai relevanti niste timpi pe care ii pot introduce si eu????
    0 0
  • Andrei,p
    In majoritatea tarilor din vestul europei daca mergi prin oras cu q7 sau alte suvuri ai sanse foarte mari sa te trezesti ca e plin de vopsea sau de zgarieturi, baietii de la green peace sunt cu ochii pe suvuri. Nu stau in bloc cu cocalarii, locuiesc in olanda(studiez in engleza de ceva timp ca sa nu mai imi spui ca nu stiu engleza) De cand stau aici am vazut decat vro 3-4 q7 si 2-3 cayenne masinile premium care predomina sunt volvo si saab aic, VOrbeam de testele de pe circuitul top gear, e posibil sa nu sti ca masinile reactioneaza diferit la temperaturi diferite (si altitudini diferite.. dar nu e cazul aici) motoarele lor, cauciucurile, si toate cele, unele masini sunt testate vara altele toamna altele iarna. SI iarna exista soare dar sunt sub 0 grade(sau peste.. dar nu e cald). cat despre add lap times trebuie sa demonstezi si multe laps sunt sterse pentru ca nu fost "omologate" ca sa zic asa. http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek ia testul asta facut de nemti, poate vorbesti si germana. Ah si uite-te la top gear ca de fiecare data cand au testat alfa contra alte masini, au ales toti alfa la sfarsit.. asa ca degeaba zici tu ca nu sunt masini.
    0 0
  • yoyo @andrei p
    "Singuru gta preparat de autodelta era GTAm" de aici reiese ca nu ai citit /nu ai inteles despre "" Autodelta PREPARED fuel injected racing cars had 165 PS (163 hp/121 kW). 450 GTA Juniors were produced."" la un link dat de tine! si chiar nu intereseaza pe nimeni ce se vinde in olanda...pt ca olanda nu este europa!si olanda este tara biciclistului innascut! cand am fost in olanda am vazut f multe audi-uri dar si alfe ce-i drept pt ca sunt multi fani acolo...dara pana la a spune ca predomina saab pot spune mai degraba ca esti un mincions si ca defapt tu nu locuiesti acolo! si nu ma intereseaza ca au ales alfa doar pt ca arata bine///chiar clarkson spunea ceva de genul" o aleg dar nu as recomanda-o unui prieten...dar tu???- intrebandu-l pe hammond" din cate imi aduc aminte vorbeau de un brera!
    0 0
  • yoyo @andrei p
    si uite stabilitatea si sportivitatea de care da dovada o alfa! http://www.youtube.com/watch?v=Ayk_Sh_8dMY&feature=related
    0 0
  • Andrei.p
    Chiar sunt foarte multe saab si volvo in olanda, nu am de ce sa iti demonstrez tie ca locuiesc aici.. ca nu te cunosc si nici nu imi pasa atat de mult ce crezi. Olanda este europa, biciclisti sunt peste tot in europa de west, in olanda sunt foarte multe supercars, printre cele mai multe din europa. In video ala daca te uiti alfa are 300 kile in plus.. probabil si pentru ca e mult mai incapatoare(sa nu uitam ca are loc mult in spate) totusi pentru 1777 kile se tine destul de bine pe langa z4 si tt care sunt probabil cele mai urate masini din clasa lor(sa nu vb si de interior) O alfa arata bine, suna bine, te simti bine in ea(un interior superb) si e o placere sa o conduci. Cand o sa vi cu adevarat in olanda si o sa stai mai mult timp o sa iti dai seama ca e plin de volvo si saab(olandezilor nu prea le plac nemtii. ii urasc.. au ciuda pe ei probabil din cauza la al doilea razboi mondial) Sunt si audi si bmw si alfa in olanda dar in general sunt motorizari de top 330 a4 3.2 quatro 159 3.2 pentru ca aici nu iis iau masini oamenii doar pentru ca sunt bmw alfa sau audi(ca in ro unde majoritatea au 316 a4 1.9 tdi.. 156 1.9 jtd)
    0 0
  • :)) interiorul de brera /159(pt ca sunt identice) este cel mai urat interior pe care alfa il putea face , un volan oribil , cu niste guri de aerisire ca de logan, cu un spatiu pt sofer f mic!(de exterior no comment! e misto (din spate)) . alfa are 300 kg in + de ce??? pt ca este o sportiva :)) se tine bine la ce??? ca are 1 sec in spatele lor la 0-100 la un + de 10 hp iar diferenta de 0-180 este de 6 sec :)) cam cat ii ia tt-ului sa ia 100! o alfa suna bine???ai mai auzit si alte motoare cum suna???sau asta face parte tot din politica gruparii alfa : "ale noastre suna cel mai bine , in ale noastre te simti cel mai bine, ale noastre sunt cele mai frumoase, cele mai sportive"(se vede..o masina de 2t numai sportiva nu poate fi numita!)) tu vezi TT-ul si Z4-ul masini urate???asta e parerea ta de om indoctrinat poate! ai urcat in TT vreodata sa ii vezi interiorul ireprosabil???exteriorul celor 2 nemtesti ti se pare urat???GOODDDDD! TT-ul are optiniuni de care brera nici nu a auzit???(corect optiuni care costa dupa cum spunea si clarkson cand a tetsat tt vs brera vs RX8)
    0 0
  • Andrei.p
    Cred ca indoctrinat esti tu de poti spune ca interioru lu 159 este urat, cand este probabil cel mai frumos interior din clasa lui(si da TOATE revistele auto cand au testat au laudat interiorul) z4 si tt sunt urate, se rade de ele cam tot timpu la toate testele (mai ales de z4.. forta bangle) sunt performante dar eu nu vreau un motor si un sasiu eu vrreau o masina completa. Am vazut interioru lui tt si in realitate si mi se pare ca designu e facut de baietii de la pompe funebre. Am mai auzit si alte motoare cum suna.......o gramada chiar, eu nu inteleg daca sunt asa proaste si sub concurenta alfele de ce incerci sa ma convingi pe mine? daca le urasti asa tare? ce crezi ca ma duc acum in showroom si imi iau un 316? sau poate imi iau un urs 316 de 90 cai sa intru si eu in bmw club(sau un e36 316i 0-100 13 secunde uuuuu)
    0 0
  • "se rade de ele cam tot timpu la toate testele " care teste??? "se pare ca designu e facut de baietii de la pompe funebre" e pararea ta! nu incearca nimeni sa iti schimbe parerea doar ca tu vi mereu si ne prezinti alfa ca fiind cea mai tare masina...iar parerea ta poate fi destul de subiectiva mai ales cand vorbesti de marca pe care o adori! (apari la articole despre audi etc mereu cu comentarii despre maretia alfa...vrei sa iti arat la cate articole ai aparut cu astfel de commenturi???deci ce incerci tu sa ne convingi pe noi??) si da interiorul de 159 este f urat nici macar nu se compara cu cel de gt/147/mito(la design nu ma intereseaza calitatea din moment ec se presupune ca vb de o asa zisa marca sport-premium ) cum sa il mai compari cu cel al noului a4 sau chiar al passatului cc, de bmw nu zic nimic pt ca este chestie de gustibus (personal mie imi place mult interiorul seriei 3) ...dar bag mana in foc ca nici macar nu ai urcat in noul a4 sau intr-un seria 3...tt nici macar la saloanele auto ,altfel nu aveai cum sa comentezi asa! astept cu interes un link care sa faca trimitere la testele in care se spune/rade de o bijuterie precum z4 sau despre tt ca sunt urate!
    0 0
  • Andrei,p
    http://www.youtube.com/watch?v=ghadpij_LiQ
    0 0
  • priviti dragi cititori un interior facut de cei de la pompe funebre http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-Audi-TT-S-Line-Package-Interior-1280x960.jpg sau
    http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-Audi-TT-S-Line-Package-Interior-1280x960.jpg si maretia interioriorului de 159...e nemaintalnit....http://www.alfaworkshop.co.uk/images/148-3-800.jpg INTERIOR A4 http://www.carbodydesign.com/archive/2007/08/31-audi-a4/Audi-A4-interior-lg.jpg :| INTERIOR BMW SERIA 3 http://www.carbodydesign.com/archive/2006/04/25-bmw-3-series-coupe/Bmw-3-Series-Coupe-interior-2-lg.jpg superb ...dar am uitat ca orice posesor de alfa se crede si critic de arta...hai pa ca m-am distrat destul cu tine...ti-am aratat ca nu sti sa citesti( doar motoarele de 1.6 de 93/113 hp nu au fost preparate de autodelta) , ti-am aratat sportivitatea alfei ...PFFFF, ti-am aratat ca timpii scosi de gta pe un cicuit sunt mai mici si decat ai r32-lui si decat ai gti-ului in cazul circuitului de la top gear, pt ca celalate nu conteaza atata timp cat au avut soferi no name in conditii necunoscute SAU PE CIRCUITE LA CARE AUDIUL NICI MACAR NU FUSESE ALERGAT!!! A CASTIGAT IN VERSUSUL PREZENTAT DE TINE DOAR PT CA PE CIRCUITUL RESPECTIV UN TIP X A AVUT COJONES MAI MARI ODATA( PT CA NU PREA SE STIE CAND A SCOS TIMPUL MAI BUN DECAT UN ALT OARECARE SOFER Y care a alergat 8P-ul )etc cam ce mai vrei???sa iti mai aduc aminte cat de brav te simteai cand credeai ca alfa a batut 100 de masini la bathurst si defapt se duelau cu morile de vant :))) sa scoata si alfa un 2.5 de acceasi putere in zielle noastre si mai vb :* take care
    0 0
  • Andrei,p
    Eu nu pot sa inteleg cum vezi tu interioru de a4 si de tt mai frumos ca 159.. e greu de crezut, dar in fine gusturile nu se discuta. Eu ti-am aratat ca pe acelas circuit cu piloti profesionisti 147 gta a iesit in fata si lu a3 3.2 quatro si lu r32 adica I_A DEPASIT!!! pe circuit stii ce inseamna sa depasesti pe cineva? tre sa fii cu mult mai rapid ca sa poti depasi pe cineva pe un circuit de 2 minute. 2.5 v6 are 200 cai , e o putere decenta pentru o masina normal aspirata. 2.5 L5 de la audi e supraalimentat deci nu se poate vb de cai/litru. Alfa o sa scoata probabil foarte curand un 3.2 v6 nou pentru 149(milano) gta care va debuta la anu. Ah si uite-te la acceleratiile 0-100 la 156 2.5 v6 156 2.0 ts si toate motorizarile si de pe 159 vs motorizarile echivalente pe audi a4, iti zic eu ca inafara de 3.2 v6 care e mai rapid la audi restu le ia alfa;) deci repet vorbesc de motorizarile CARE EXISTA la ambele, nu incepe sa imi zici de rs4 si s4 ca nu exista concurent de la alfa vs rs4 si s4..
    0 0
  • da de ce nu ne prezinti si cate stele la euroncap un 147/156??poate ca nu stiai dar ca sa ai o masina mai safe tre sa mai pui cate ceva pe eade aici rezulta si timpi mai mici in anumite cazuri...cum a pus alfa 5 stele pe o masina s-a vazut rezultatul...=2Tone ia uite http://www.youtube.com/watch?v=hsNgIkpVaUM ...si saracul golf 4 din 98 are 4 stele si nu 3 ca o masina din 2001! ma intreb cat ar lua saracul 156...ca nici macar nu a fost testat de ncap dar uite aici http://www.youtube.com/watch?v=Pkk3pmfa4vU
    0 0
  • Andrei.p
    Seria brera(adica si 159 si spider) e grea pentru ca e fabricata cand GM detinea fiatul....motorul de 3.2 v6 e foarte greu lafel ca si restu masini...
    0 0
  • cand a fost produs 156 nu exista nici un parteneriat cu gm ...si nici cand a fost produsa platforma 147-ului(platforma era deja construita) cele 3 stele "sunt ale lor"
    0 0
  • Andrei.p
    http://www.euroncap.com/tests/audi/a4.aspx audi a4 din 97 avea 2 stele jumate . In 97 a inceput si productia lui 156.
    0 0
  • jungle
    andrei prietene, nu te ai chinui, nu ai cu cine.si eu am avut o disputa apriga pe tema alfa 159 dar n-ai cu cine.lasa-i pe ei cu audi-u lor si cu renault lor super sport, si hai sa ne bucuram noi de alfa, cei care stiu sa aprecieze o masina adevarata.si eu sunt fan deutchland, fanatic bmw, dar nu pot sa ignor performantele si calitatea unui alfa.si sincer nu stiu ce aveti cu interiorul de alfa, ca este superb, foarte frumos lucrat, si facut sport ca si masina.de la volan pana la ceasuri si pozitia in scaune, totul inspira sportivitate.cine a condus cunoaste.alfa a cam dat nas la multe masini cu pretentii mai mari, dar inca odata, nu ai cu cine.foarte greu sa-i scoti romanului din cap grupul vag.daca audi scoate un kkt cu 4 cercuri argintii pe el si mai scrie rs pe el, tot romanu o aplauda.
    0 0
  • Andrei,p
    Eu in general nu sunt prea fan al masinilor germane, dar exista unele masini germane care imi plac foarte mult.. sa zicem un 330ci e46 sau un s3 prima generatie, un rs4.. m3 si mai sunt si altele. Totusi sunt unele masini germane care nu imi plac deloc cum ar fi z4 si tt care sunt foarte OVERRATED doar pentru ca poarta badge bmw sau audi. Cel mai tare ma scarbeste a4.. nu are nimik... e pur si simplu o masina buna, fiabila.. cat de cat rapida.. un interior banal lafel ca si designu exterior.. e o masina.. pentru UN OM.. e un fel de just another brick in the wall. Cand vad un a4 ma gandesc alt om fara imaginatie, chiar daca e 2.0T, cand vad un 325 ma gandesc da frate uite un pasionat auto, face un compromis la anumite chestii in schimbul sportivitatiil. Defapt lumea nu uraste masinile germane.. ci FANII LOR aia care nu stiu decat audi bmw vw opel porsche, si care tot timpu dau in masinile italiene, si in ferrari care pana la urma e cam benchmark pentru sportivitate in lumea auto.
    0 0
  • a4-ul de care spui si-a inceput productia in 94 ultimele modele fiind scose pe piata in ultimele luni ale anului 2000 ! ce model avea in 94 alfa cu 2 stele si jumatate?? iti spun eu: nici macar unu! cand platforma a fost shchimbata in 2001 noul a4 a avut 4 stele ...tot atunci iesea pe piata si alfa 147 bazat pe o platforma modificata a 156-lui ...nimic nou... si cu toate modificarile a luat doar 3 stele...iti inchipui cate lua 156-le??(oricum rusinos ca de 9 ani alfa nu e in stare sa faca un inlocuitor!) dupa mintea ta daca audi a scos acel a4 in 94 cu 2 stele si jumatate si stim ca orice model auto are cel putin 3 ani de productie(in cazul sau 6) ai fi vrut sa adune stelute cazatoare pe drum???nu ! le-a adunat la aparitia noului model! insa golful a aparut in ac an cu 156...si da avea 4 stele ...la fel si opel astra...dar logica ta e pe perete bai! de ce nu au fost in stare sa imbunataeasca platforma 156lui??? si scoata cel putin 4 stele la o distanta de 4 ani prin aparitia 147lui???pt ca nu au fost in stare! in 97 cand incepea productia acelui 156 si a4 era in productie de 3 ani .cate stele avea 156-le???nu se stie pt ca nu au avut curajul sa il testeze!!!!cate stele avea 155 in 94???nici una!
    0 0
  • @mowgli
    ce cacat de 340 hp....sa scoata si alfa si pe urma mai discutam! andrei vezi ca in 98 aparea vechiul a3 ..ia vezi tu cate stele avea ...cred ca 4...vezi cate avea 147 in 2001! intelegem ca nu suportati ideea ca tocmai grupul vag e in fruntea europei acum...intelegem ca urati audi pt ca au cele mai mari vanzari si ca sunt f apreciate...dar calmati-va ...beti un pahar cu apa ...caci nu se stie niciodata pe cine va mai cumpara VAG-ul
    0 0
  • Andrei.P
    All in all you're just another brick in the wall!
    0 0
  • si cand vezi noul a4 salivezi pe langa el! sau poate ca designerul e prost...ca doar e acelasi care a desenat si 147-le...si interiorul ala de cacat de la tt...
    0 0
  • despre de silva :"He has since gone on to contribute to the 2006 Audi Q7, 2006 Audi TT and the 2007 Audi A5, which is reportedly his favourite design."
    ce a mai desenat :
    Designs

    * Alfa Romeo Proteo (1991)
    * Alfa Romeo 145/146 (1994)
    * Alfa Romeo Nuvola (1996)
    * Alfa Romeo 156 (1997)
    * Alfa Romeo 147 (2000)
    * SEAT Salsa (2000)
    * SEAT Tango (2001)
    * SEAT Ibiza III (2002)
    * SEAT Córdoba II (2002)
    * Audi Nuvolari Quattro (2003)
    * SEAT Toledo III (2004)
    * SEAT Altea (2004)
    * SEAT León II (2005)
    * Audi Q7 (2005)
    * Audi TT (2006)
    * Audi R8 (2006)
    * Audi A5 (2007)
    * Audi A6 (2005)
    * Audi A4 (2008)
    * Lamborghini Miura concept (2006)
    0 0
  • @yoyo and the bricks
    yoyo, no offence dar eu sigur nu o salivez dupa a4, pana acuma nu m-au impresionat cu nimic, ma indoiesc ca o vor face de acum incolo.nici macar dupa a6, care l-am condus si nu m-a impresionat deloc, nu salivez.1.9 tdi e mult sub 1.9 jtd de la alfa (si acuma o sa vina "expertii" cu drag times, cu idei, cu pareri etc) nu sariti, e pur parerea mea.mi se pare mai dinamic 1.9jtd si are si un sunet mai... rafinat.in ceea ce priveste designul alfa e muuuult peste designul sobru audi.se stie si se si accepta ca alfa e printre cele mai frumoase masini.numa cand ma gandesc la modele audi din '80 ma doare capu, aratau ca niste frigidere, filozofia predominanta la design era unghiurile de 90 de grade.cat despre teste ncap, sincer, cum nu cred in Mos Craciun, asa nu cred nici in ele.

    @andrei, foarte frumos spus, exact asta e si parerea mea despre V.A.G.-just another brick in the wall.

    ce ne tot certam atata? mie imi place una, tie alta, si lui alta.asta e.ce ne tot agitam aici aiurea?hai sa comentam subiectu mai bine.
    0 0
  • Andrei,p
    Bine ca avea golf 4, 4 stele, macar sa te protejeze cat esti in masina, se pare ca golf 4 asta din urmatoru film e un fel de simbol al incalzirii globale http://www.youtube.com/watch?v=42C_akYnq-w&feature=related
    0 0
  • tu esti tare p**** si nu meriti nici un replay! ti-am dat de fiecare data raspunsuri argumentate si tu vi cu filmulete cu masini cazute/remapate prost duse la drag race-uri, despre care nu se stie nimic. who knows? ...daca stau bine sa am gandesc nu stiu cine are mai multe motoare eu5...audi sau alfa(stiai oare ca ridicarea unei norme de poluare reduce din puterea unui motor???)ai dat raspuns cate stele avea 155-ul??cate are 156-le??NOP ai evitat multe raspunsuri la intrebarile mele iar eu ti-am raspuns de fiecare data obiectiv! ai cautat mult pe utube vs intre vw si alfe si ai ales ce ti-a placut argumentand de fiecare data cu tampenii-expl linkul de pe fastlaps PENIBIL:))tu ,ca si toata gruparea ta, traiti in istorie...numai ca istoria se realizeaza azi...si ce are alfa azi...nimic special! expl de prostie la tine "andrei p(oare de la ce este acest p) -Alfa avea 1.6 120 cai de prin 70, si fiat 1.4 105 cai lafel de multa vreme.. un motor turbo de 1.4 cu 130 cai l-a avut chiar renault inainte pe renault 5 gt(sau rtt??) " are tupeu sa raspunda lui nadal "Daca m-a intrbat omul i-am raspuns. Cred ca frustrat esti tu ca vad ca te bagi in seama cam aiurea, fara motiv si off topic. " ai fost luat peste picior tocmai pentru ca ai venit iar cu "alifiile" tale OARE CINE ERA OFF TOPIC LA UN ARTICOL DESPRE AUDI?? tu si toti i**** " la revedere frustratule ai primit ultimul replay
    0 0
  • Ba baieti daca voi comparati Audi cu Alfa e grav rau de tot...
    0 0
  • Andrei,p
    Opa da ce ai facut? te-ai aprins? facusem si eu o glumita cu golf 4 ala. Pai la inceput vorbeam de sportivitate bai penibilule si cand ti-amz is sa te uiti putin la acceleratiile 0-100 si la 156 si la 159 comparabil cu a4 la motoarele respective pe care le au ambele masini ai inceput sa imi zici mie de teste ncap si pula mea, vorbim de sportivitate sau de VOLVO? Fa un testdrive cu un 159 ti si dupaia mai vorbim noi de interioare urate si de motoare proaste sau ce mai debitezi tu pe acolo, si nu ma mai face prost ca nu ma cunosti, credeam ca am scapat de smecherii cu tastatura in brate de pe softpedia da vad ca e plin si aici de computer bully.
    0 0
  • pai tu nu intelegi 2 lucruri simple...a)stelutele cazatoare aduc un plus de greutate masinii (alfa 156 2001 1.8 nici o steluta cazatoare sau nu se stie are 1230kg / a4 2001 1.8 4 stelute cazatoare 1375kg/// a4 2.0fsi 1350kg 156 2.0ts 1285kg)

    b) pt a obtine o norma de poluare mai buna trebuie sa sugrumi performantele motorului =>>156 are motoare pe benzina eu2 /eu 3 in fctie de an, a4 din 2001 are pe benzina doar motoare eu4 ; alt expl :a4 1.8t fabricat pana in 2000 are 1255 cel nou cum am mai spus 1375! e ce crezi tu ca s-a ingreunat masina asta???elemente de siguranta+2-3 briz brizuri . Cand alfa a adus motorizari eu4 si 5 stelute au rezultat 2T (cica e motorul greu ca e 3.2 gm....)

    si inca o dovada: 159 an fabricatie 2008 (dupa ce a intrat la cura de slabire mult asteptata de fani) 1430kg 0-100 10.2 // a4 din 2005(precedentul model) motor 2.0 fsi (fara turbo) 1350 kg 0-100 9.6 deci ai inteles domnu CAND AI CATEVA KG IN + SE DUC DRAQ TOATE PERFORMANTELE , CAND ALFA A PUS 5 STELE SI MOTOARE EU 4/5 CE A REZULTAT???
    "de teste ncap si " ai devenit domn birjar???
    0 0
  • alfa 156 din 2002 motor 1.8 ts 0-100 9.4 1265kg (mai sus am dat expl unui 159 cu motor de 1.8 pt ca este cel mai apropiat ca putere de cel de 2.0 de pe audi-ei nu au 1.8 ) deci de udne diferenta asta intre 156/159 la acelasi tip de motor(in care nu si-a bagat mana gm) RASPUNS stelute+norme de poluare = GREUTATE MARITA
    0 0
  • ca sa mai inveti si tu cate ceva "Potrivit declaratiilor lui Ludwig Willisch, directorul grupului BMW M, viitorul BMW M3 va fi echipat cu un motor turbo cu sase cilindri. Aceasta schimbare dramatica in gama M3 este datorata normelor de emisii din ce in ce mai stricte, care forteaza inginerii BMW sa aplice o politica de downsizing."
    0 0
  • Andrei,p
    Deci avem asa u n 2.2 aspirat de 185 cai vs un 1.8 turbo de putere apropiata(sau are 200 cai?) http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=45dc71d4ed8ff&car2=477f31a68324a Dupaia avem asa 2.4 jtdm vs 2.5 tdi http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=45e73bb68ac4d&car2=4694a22a91e8d urmat de 156 2.0 jts vs a4 2.0 http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=47349700bffc3&car2=4690cefee91b9 mai bagam si MIto 1.4 tb vs a3 1.4 tfsi http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=489c44c7cdd87&car2=48877264c2ffb (ca idee mito e lafel de mare cat un a3 in 2 usi 4.1 metri are lungime ca sa nu incepi ca e mult mai mic si nush ce) uite si gtv care se face din 95 vs tt mk 1 http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=48d7074f6a8e6&car2=468e24d222d30 si mai sunt multe exemple, nu stiu ce ai comparat tu mai sus 1.8 ala de 140 cai cu un 2.0 tot de 140 cai? exista si 1.9 cu 160 cai care e mai aproape de 2.0 ala de la a4. Am pornit de la sportivitate si am ajuns la scuze cu siguranta si nu stiu ce altele...
    0 0
  • tu nu pricepi nimic! dar NIMIC! 1) am incercat sa iti arat ca daca o masina are mai multe stele la euroncap are si mai multe kg (cazul a4 2001 vs 156 2001) 2) ti-am aratat ca si in cazul alfei 156 vs 159 cu ac motor de 1.8 se duc dreaq performantele pt ca 159 are 5 stele si masa masinii este mai mare(aici nu mai e vb de un motor facut de gm ca este cel de 1.8) 3)la audi 1.8 t are o plaja f mare de putere (de la 150 la 190 pe a4 vechi iar pe cel nou pus in vs de tine are doar 160 platforma b8 A4 (B8 1.8 TFSI DECI CUM STA TREABA????) )4) in continuare pui pe ac site in vs timpi scosi de diversi "soferi"-iar nu ai priceput nimic...acolo nu ne nimic concludent Ai comparat un 2.4 c-r de ultima generatie de 2.4 si peste 200 hp cu un 2.5 de acum 10 ani care are 180(si ce mari diferente ai obtinut :)) ) 5) nu ai tinut cont de cele ce ti-am spus mai sus si ai comparat un a4 2001 2.0 cu un alfa 2.0 jts( ti-am mai zis ...una nu are nici o stea alta are 4 si e mai grea...diferenta de 145 kg) 6) iar compari 2 masini de mase diferite...mito vs a3 ...care nu sunt in ac clasa chiar dc au dimensiuni apropiate 7) am comparat un 159 de 1.8 de 140 hp cu un a4 2.0 de 148 hp pt ca ambele au 5 stele si puteri apropiate CITESTE INCA ODATA , INCEARCA SA INTELEGI CA PANA SI LA MULT LAUDATA TA ALFA E O DIFERENTA ENORMA INTRE 156 SI 159 (LA AC MOTOR DE EXPL DE 1.8) PERFORMANTELE SE MODIFICA DIN MOMENT CE MAISNA DEVINE MAI GREA CU TOATE ELEMENTELE DE SECURITATE SI INCEARACA SA INTELEGI CA SI NORMELE EURO ITI TRAG MOTORUL INAPOI! (DC TU AI TEAVA DE ESAPAMENT CU UN CATALIZATOR IN CAP CREZI CA E LA FEL DE OK CA IN CAZUL IN CARE NU AI AVEA NIMIC??? DE CE CREZI CA SE REDUC CILINDREELE SI SE PUNE TURBO???PT A PASTRA PUTEREA SI A REDUCE EMISIILE ...DAR TU NU AI PRICEPUT CE TI-AM SXPLICAT..DEGEBA TI-AM ZIS CA UNA ARE EU2 SAU 3 (DEPINDE DE AN) SI ALTA ARE EU4...DEGEABA TI-AM ZIS CA AU MASE DIFERITE DIN MOTIVELE ENUMERATE)
    0 0
  • cauta pe net si ai sa vezi ca noul a4(b8) are pe motoarele de 1.8 160 hp
    0 0
  • ANdrei,p
    AMice eu inteleg ce zici tu acolo, stai linistit ca sunt mai la curent cu downsizingul decat crezi tu(chiar daca nu imi convine ca urmatoarele generatii de alfe o sa fie toate turbo.. eu prefer un busso v6) Dar tu ce faci acolo e sa GASESTI SCUZE DE CE a4 e mai incet ca 156/159!!!!!! Pana acuma ai zis ca e mult mai rapid si ca nu stiu ce si ti-am aratat in versiunile de baza(nu rs s) ca 159 e mai rapid ca a4. A4 2.5 tdi din comparatia aia era din 2202 iar 2.4 jtd din 2005 cand audi inca nu scosese b8 pe piata. Ah si inca o chestie prietenul meu ignorant, alfa 156 a inceput sa se produca din 97 pe platforma TIPO(care avea 100 ani si-un an.. era de prin 90) eh, atunci nu se vorbea asa mult de NCAP si de stelute colorate. Poate tu nu stii dar MASINILE ACTUALE IAU 5 STELE PENTRU CA SUNT CONSTRUITE FIX CAT SA REZISTE BINE LA TESTUL NCAP, poate nu stiai amice dar a fost scandal destul de mare pe acest subiect, care i-a facut pe cei de la ncap sa schimbe testele de anul acesta. Tine minte ncap a aparut in 1997!
    0 0
  • Andrei,p
    Uite aici desteptule audi a4 crash test(b5 inainte sa se dea toti sa faca masini dupa testele ncap) http://www.youtube.com/watch?v=Stj-FA-LJD8 si cauta si la 156 crash testul. Eu cred ca esti arogant degeaba ca nu prea ai idee pe ce lume traiesti.
    0 0
  • 1)ai aratat ca un 159 cu un motor de ultima generaie de 2.4 c-r e mai rapid decat un a4 generatia 2 (din 4) cu un motor de acum 10 ani care are cam 30 hp mai putini diferenta logica !
    2) ai aratat ca un 159 2.2 de 185 hp e mai rapid decat un a4 1.8t de 160 HP tie iti par fair comparatiile astea 2??+ ca in ambele cazuri si pt ambele masini timpi respectivi pot sa fi fost scosi de amatori???nu mai zic ca timpi puteau fi scosi intr-un caz de un amator si in alt caz de un pro(nu conteaza in ce directie) ia asa dc ti se pare fair sa compari masini de puteri diferite...(ai un a4 de 230 hp cu un 159 de 210) http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=48e6ef161ea81&car2=45e73bb68ac4d ce zici e mare diferenta pt 20 cai CA SI IN CAZURILE PREZENTATE DE TINE??????iti zic eu acel a 4 scoate suta in 6.1 DC ARE CUTIE MANUALA IN CAZUL DE FATAE TIPTRONIC(Acceleration (0-60) 6.1 PT MANUALA) si e c-r de ultima generatie ; pacat ca nu gasim sa testam un 2.7 tdi C-r tot de ultima generatie sa il comparam cu un 159 (a4 2.7 tdi c-r are 190 hp cutie automata si suta in 7.7 iar 159 are 2.4 210 hp cutie manuala si suta in 8.3 ...cum e???) INVATA SA COMPARI MASINI DE AC GENERATIE CU MOTOARE APROPIATE CA PUTERE SAU CILINDREE! SCUZE NU MAI STAU SA STERG DAR AM GASIT A4 2.7 TDI C-R DE 190 HP VS 159 2.4 210 HP (DECI ALFA CU UN + DE 20 HP) SI CE SE INTAMPLA???...159 DEGEABA ARE 20 HP IN + PT CA E IN FATA A4 LUI CU 4 ZECIMI DE SECUNDA! SOFERUL LA FEL NU SE STIE CARE E http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=46e15ca858c05&car2=45e73bb68ac4d AI VAZUT CE S-A INTAMPLAT CAND AM PUS UN A4 CU 20 HP IN +?>?? O DIFERENTA IMENSA A IESIT PE CIRCUIT Autozeitung test track 1:48.9 1:55.2 SI CE A IESIT CAND 159 A AVUT 20 HP IN + NIMIC CATEVA ZECIMI DE SECUNDA! SI TOTUSI MA REPET...CINE DREAQ STIE CINE A CONDUS
    0 0
  • mane a4 b5 are 2 stelute si jumatate iar 156 care a aparut cu 3 ani mai tarziu nu s-a testat la ncap dar ia fa comparatie intre http://www.youtube.com/watch?v=L53FaDHSpSM crash test 156 si cel prezentat de tine si spune care iese mai bine dupa ochi asa???? si nu uita cand te minti singur sa te intrebi care a aparut la 3 ani distanta si ar fi trebuit sa fie mai safe???
    0 0
  • Andrei,p
    In cazu lu 3.0 tdi te rog sa nu uiti ca e 3.0 nu 2.4... o diferenta de 0.6 l e o diferenta destul de mare. 156 e produs pe platforma TIPO din 88:D Vezi tu, noi comparam a4 b5 care a aparut in 95 cu 156 care a aparut in 97 doar ca ce nu stii tu e ca din 85 pana in 2005 alfa era la un milimetru de faliment in schimb audi avea o gramada de bani de la tata si mama(VW) si putea sa faca platforme noi, totusi alfa a reusit sa faca din cacat bici(cacatul fiind platforma lui tipo .. ca na e din 88)
    0 0
  • 3.0 dar cu 20 hp mai puternic decat 2.4(230hp vs 210)...la fel de fair ca si vs tau...ai pus o masina cu 210 hp vs una cu 180 de generatie veche( daca o fi aia de 180 ca 2.5 a avut si 150) si ai pus una de 185 cu una de 160...deci diferente de 30 si de 25 hp. platforma aia de tipo...nu prea mai era de tipo?(The 156 uses a platform derived from the Alfa Romeo 155, which in turn was derived from the Fiat Group's "Tipo" platform. However it is sufficiently different from the original "Tipo" one to be seen as a new platform) dar ce legatura are??a ca nu are nici o stea cazatoare sau ce??ok au pus motoarele noi pe o platforma hybrid??so what ??problema mea era ca tu nu faci comparatii fair punand in vs maisni din generatii diferite...crezi ca e treaba mea ca ei nu au fost in stare sa isi faca o masina sigura???.nu compari masini de greutatii diferite si nu e problema celor de la audi ca alea au doar tabla pe ele....dar fuge domne fuge! iar acel a4 a fost produs din 94 ;) si spune acum cat de egale sunt astea 2 ca ziceai ca au aceleasi marimi....diferenta de 100kg dar diferenta la 0-100 este de 8.9 / 8.5 mda cam 40 zecimi de secunda :))
    audi a3
    Length (mm) 4203
    Width (mm) 1765
    Height (mm) 1421
    Unladen weight 1245
    Boot Capacity (litres) 354
    mito
    Length (mm) 4060
    Width (mm) 1720
    Height (mm) 1440
    Unladen weight 1145
    Boot Capacity (litres) 201
    in portbagaj la mito pui o varza la a3 pui mai multe ..(oricum nu pt carat a fost facut mito recunosc...dar comparatia ta era penibila) CANB MAI FACI COMPARATII INCEARCA SA FACI LA MASINI DIN AC CLASA/ DIN ACEEASI GENERATIE/ CU NORME DE POLUARE/SIGURANTA ASEMANATOARE/CU PUTERII SAU CILINDREE ASEMANATOARE !( SI IA TRACK-UL DE LA TOP GEAR CA REFERINTA PT CA AI UN SINGUR PILOT CARE DUCE MASINA LA LIMITA IN 10 INCERCARI PT A LUA TIMPUL CEL MAI BUN...NU VENI CU TIMPI SCOSI DE NEA VASILE...De ASTA TRACK-UL TOP GEAR E DE REFERINTA SI AI VAZUT CE POATE ALFA ACOLO....) BYE BYE
    0 0
  • Andrei.p
    Un a3 in 2 usi are 4.05 metri fix cat un mito, si e doar cu 50 kile mai greu daca e sa compari 1.4 cu 1.4 la ambele. 2.5 tdi are 180 cai si se face din 2002 varianta de 180 cai, pana atunci aveau 150-160, mi se pare corect sa compar un 2.5 cu un 2.4, nu e vina mea ca audi scot 180 cai din 2.5, compar capacitati cilindrice aproximativ egale. nu stiam ca 1.8 t are doar 160 cai pe b8. Eu ti-am aratat pe circuit un 147 gta vs a3 3.2 si r32, unde toti pilotii erau pilito profesionisti din japonia, si 147 gta a reusit sa depaseasca si a3 si r32, poate nu stii dar sa depasesti pe un circuit de 2 min iti repet e GREU. Ma doare in cur de normele de poluare eu vreau o masina sportiva nu vreau sa salvez planeta, compar 2 masini din aceasi generatie, cand te face unu nu te opresti sa ii zici da frate da uite ca eu sunt mai sigur si nici nu poluez, merit un premiu..... CIrcuitu top gear e un POWER CIRCUIT are foarte multe curbe aproape numai curbe , pe un circuit normal. In filmul pe care ti l-am aratat mai devreme erau si portiuni cu linie dreapta unde faptul ca 147 gta nu are awd o ajuta sa recupereze rimp si chiar sa depaseasca. Ah si alfa 75 alfa 155 si 156 au cam facut legea la vremea lor in wtcc si btcc.
    0 0
  • Audi A3 (2008-)
    3Dr Hatchback 1.4 TFSI (09)
    Key Dimensions
    Length (mm) 4203
    Width (mm) 1765
    Height (mm) 1421
    Unladen weight 1245

    SI UITE SI DE PE CARFOLIO(CARE E O PROSTIE DE SITE http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=177661)
    Length 4238 mm 166.9 in
    Width 1765 mm 69.5 in
    Height 1421 mm
    Kerb weight 1245 kg
    DATELE MELE SUNT DIN PROGRAME SPECIALIZATE NU DE PE SITURI TAMPITE! SI IN AMBELE CAZURI A3 ESTE MAI MARE

    "2.5 tdi are 180 cai si se face din 2002 varianta de 180 cai, pana atunci aveau 150-160, mi se pare corect sa compar un 2.5 cu un 2.4" incepand cu "Production Start Date 8 December 2000 "2.5 a avut 155,160 si 180 hp dar cum tu esti multe prea...sa nu zic cum ..uiti ca 2.4 a fost fabricat din 2006 Production Start Date 1 February 2006" in varianta de 200hp...foarte fair sa compari 2 motoare cu o astfel de diferenta DE VARSTA (expl pt caspsorul tau mic :eu fac azi un motor / am investit in tehnologia de fabricatie/ astept sa scot profit 4-5 ani vanzand acel tip de motor...apare x-ulescu peste 5 ani isi dezvolta linia tehnologica dupa ultimele tendinte aparute in cei 5 ani in care eu am incercat sa scot profit(si bineinteles in care am angajat ingineri pt viitoarea generatie) scoate un motor mai bun ..neconcordanta asta va fi mereu pentru ca ciclu de productie al unui motor nu poate fi limitat...dar tu nu gandesti prea departe!)

    a4 b8 1.8t are 120hp si 160 hp(tot pt normele alea care iti provoaca tie hemoroizi ..pt ca audi a avut si 1.8 de 225 hp acum 4-5 ani...si din alte motive, cum ar fi motorul de 2.0 care polueaza mai putin depunand un efort mai mic pt a scoate ac putere s-a renuntat la impingerea acelui 1.8).
    tu mi-ai arat pe circuit 5 piloti care cu siguranta nu au aceeasi indemanare si in masini de greutati diferite..sa nu mai vb de luxul din interiorul a3-ului..lux care costa..kg)

    Audi A3 (2003-08)
    3Dr Hatchback 3.2 Quattro Sport (08)
    Length (mm) 4203
    Width (mm) 1765
    Height (mm) 1421
    Unladen weight 1495
    Boot Capacity (litres) 1099

    Alfa Romeo 147 (2001-)
    3Dr Hatchback 3.2 V6 24v GTA (05)
    Length (mm) 4213
    Width (mm) 1764
    Height (mm) 1412
    Unladen weight 1360
    Boot Capacity (litres) 1031

    DIFERENTA DE 135 KG DIN : ELEMNETE DE SECURITATE+ QUATTRO+ ELEMENTE LUX+MOTOR EU4...ALFA 147 DOAR TABLA PE EA FARA QUATTRO FARA ELEMENTE DE LUX DEOSEBITE...LOGICA E DE PARTEA TA :))


    "compar 2 masini din aceasi generatie," TOCMAI ASTA NU AI FACUT DEFEL
    0 0
  • spune-mi acum ce diferenta e intre a3 si mito??? a de 4 zecimi de secunda ..mhmmm si a3 are 100kg in+....
    0 0
  • apropo ai spus ca "CIrcuitu top gear e un POWER CIRCUIT are foarte multe curbe aproape numai curbe" alfa aia stabila de care spuneai nu ar fi trebuit sa rupa curul gti-ului atacand curbele cu o viteza mai mare???? :))
    0 0
  • Andrei,p
    http://2fastlane.com/blog/wp-content/uploads/2007/04/a3-sportback-32-quattro-3.jpg asta e interioru de la a3 3.2 si asta e a lu 147 gta http://www.autovia.com/extras/wallpaper/Alfa_Romeo_147/Alfa_Romeo_147_GTA_Interior.sized.jpg .. nu stiu unde vezi tu asa mult lux in a3 sincer :))
    0 0
  • ai dat-o in diverse cand ti-am prezentat date concrete si cand ti-am raspuns la fiecare punct al tau! de ce nu o faci si tu la fel dupa ce ti-am adus raspunsuri la nelamuririle tale ????combate si tu punct cu punct cum am facut si eu! ai fost cand ai zis ca a3 are aceleasi dimensiuni, ai fost cand ai comparat 2.5tdi cu 2.4 jtd , nu ai inteles de ce a iesit alfa in fata clipul dat de tine (normal ca fara q4 in linie dreapta alearga mai bine si totusi cu greutate in + s-au comportat mai mult decat onorabil si a3-ul si r32-ul ca si el are 4*4 si 5 stele - in testul de la ncap alfa nu a pierdut pcte la impact lateral ci unde e mai rau..la cel frontal unde a adunat 3 puncte mai putin cu 5 decat LOGANUL HOUAAAAA DACA AVEA LOGANUL AIRBAG CORTINA IESEA MAI BINE)...ESTI 0
    0 0
  • pai iar nu esti fair !:)) tu pui echiparea de varf de pe gta ...hai sa iti un si eu full s-line-ul de pe s3/a3, cu ecran nu cu mp3 player cum ai pus tu :))(glumeam) http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-Audi-S3-Interior-1280x960.jpg
    ELEMENTE LUX pot fi
    :adaptive light
    bi-xenon
    hill hold assIstent
    cotiera(pe 147 nu exista nici asta)
    scaune incalzite
    reglaj lombar electric
    si cate si mai cate...depinde fiecare ce isi pune si cu ce optionale a pelcat standard...
    e chestiile asta mai pot adauga si pana al 30 kg (depinde ce pui pe ea)
    0 0
  • Andrei,p
    08d4
    Frate iar ma iei cu teste ncap care nu arata mai nimik, ai 5 stele daca te-ai lovit fix ca in testu lor la 60 la ora la nustiu ce unghi.. daca ai 80 si alt unghi mai are masina 2 stele;) era un articol pe topgear despre asta, ca testele ncap sunt cam praf in ochii. A3 si r32 trebuiau sa castige pe viraje ca doar sunt 4x4 nu? ah si 147 ala era si selespeed cutie care e mai inceata decat una manuala(mai ales ca aia faceau heel toe) Ma iei cu logan si stele si nu stiu ce, crezi ca eu imi iau masina sa fac accident? Nu e chiar asa probabil sa te lovesti la 60 la ora de un obiect care nu se deformeaza, in general accidentele frontale sunt la in jur de 50kmh cam fiecare dintre masini.. doar ca se deformeaza si cealalta masina si deja e alta treaba. Cat despre motoru ala a aparut nustiu cand si motoru ala a aparut nustiu cand.. pai asa motoru 3.2 v6 de pe gta are vro 30 ani, busso era un inginer la alfa si ferrari si a facut motoarele alea, lafel si 2.0 tspark dateaza de prin 70 doar ca atunci avea doar 130 cai.
    0 0
  • Andrei.p
    Exista scaune incalzite si tot ce ai mai enumerat tu acolo, si reglaj lombar electric si toate celelalte.
    0 0
  • Andrei,p
    Ah si tu compari ultimu audi s3 cu 147 gta care a aparut in 2002;) arata-mi interioru lu a3 din 2002
    0 0
  • Andrei,p
    http://i7.ebayimg.com/04/m/000/a4/7a/21aa_19.JPG asta e luxuriosul interior a lui s3 din 2002
    0 0
  • ultimul s3 e acelasi (cu mici face-lifturi la exterior) din 2003 de cand a aparut ! tu iar nu gandesti si compari o masina care a aparut in 96(aka a3) cu una din 2001..eu am comparat ultimul 147 gta cu ultimul s3..a mai aparut ceva nou din 2001 si nu am facut o comparatie fair???da ,e o diferenta de 2 ani ! dar tu aberezi comparad 2 masini care au intrele ele 5 ani! nu e vina nimanui ca alfa nu a mai scos nimic lately!
    NU AI ZIS TU CA ASTA NU E POWER CIRCUIT/CA ARE MULTE LINII DREPTE???SI O DIFERENTA DE 135 KG E CAM MARE NU CREZI???DAR LASA NU-I NIMIC ...TU AI HEMOROIZI SI CAND E VORBA DE NCAP(de parca nu sunt testate la fel! ) SI CAND E VB DE NORME DE POLUARE! LA TINE NU A COTAT CA O MASINA ARE 30 HP IN +NU CONTEAZA CA ARE MAI MULTE KG(CA E NASPA SA AI Q4)...NU CONTEAZA GAPUL DINTRE GENERATII !!E CUM ZICI TU !!MOTORUL 3.2 DE ALFA A AVUT DESIGNUL IN ANUL X SI A A FOST PUS PRIMA DATA PE ALFA PRIN 2002...CA PANA ATUNCI V6-LE NU A MAI EVOLUAT DIN 79 DE LA DESIGN DE EXPL! hai ca devi plictisitor cu tine nu se poate discuta (ma intreb de ce influenteaza destul de mult in wtcc balastul adaugat in caz de victorie! pe asta sa o explici tu lui MUTU!!!)
    0 0
  • AS PUTEA COMPARA 145 CU PRIMUL A3 LA INTERIOR?? CA DOAR A FOST PRODUS DIN 94 PANA IN 2001??? BUHAHA CHIAR DC SUNT 2 ANI INTRE ELE(SI NU 5 CA IN CAZUL CAZUL 147 -PRIMUL A3 PREZENTAT DE TINE) DIFERENTA E ENORMA!
    0 0
  • teste ncap sunt identice pt toate masinile iar dc tu nu ai minte si crezi ca nu te ajuta deloc....speechless!
    "crezi ca eu imi iau masina sa fac accident?" chiar asa sunteti toti posesorii de alfe???sincer nu vreau sa fac prostia sa va cataloghez pe toti la fel.....
    0 0
  • Andrei,p
    Nu e vina mea ca nu a mai facut audi alt 2.5 tdi de atunci.. si pot sa zic asa la toate motorizarile alea.. sau ca nu a scos mai mult din 1.8t eu cred ca tu aberezi. daca incepi cu astea. Compara 2.0 tdi vs 2.0 jtd atunci.. ca ambele au aparut cam in acelas timp, diferenta de 1 an(vb de tdi ala cu common rail.. adoptat si de audi dupa 10 ani)
    0 0
  • IN 2000 CAND AUDI FACEA 2.5 DE 180 HP CE MOTOR AVEA ALFA LA PUTEREA ASTA??? NONE, DIN 1.8 T A SCOS MAI MULT ACUM CEVA TIMP (Audi A3 (1996-03) S3 3Dr Hatchback 1.8T [225 bhp] S3 Quattro (02)) TU CREZI CA DC AU PUTUT ATUNCI ACUM NU MAI PUTEAU SAU CUM(VEZI CA TE AFLI LA UN ARTICOL IN CARE SE VORBESTE DE UN 2,5 T DE 340HP..PE CAND ASA CEVA SI LA ALFA CA SA NU MAI VORBIM DE MOTOARE SI MAI PUTERNICE)??NU CREZI CA ALTELE AU FOST MOTIVELE(UNUL E ALA CARE ITI CREEAZA TIE FISURI ANALE-NORMELE DE POLUARE)
    SI IMI CER SCUZE CA NU AM AFLAT INCA DE 2.0 JTD
    ( VAG A ADOPTAT C-R PT CA AU FOST SINGURII CARE AU INVESTIT IN TEHNOLOGIA P-D...ALEGEREA LOR PROSTA TOTUSI IN 2000 CINE OFEREA PUTERI DUBLE FATA DE ORICE DISEL DE ATUNCI! EXPL??1.9 DE 150 HP CARE A APARUT SI LA ALFE PRIN 2005 , 2.4 DE 180 HP / A APARUT IN 2006 2.4 DE 200 HP...ASTEA E RICUL MESERIEI! HAI BAFTA LA STUDII IN OLANDA :*
    0 0
  • sa ne trimiti foto intins pe o alfa in fata la universitatea unde inveti (din rotterdam/amsterdam/utrecht ) :* :-h
    0 0
  • Andrei.p
    Utrecht hogeschool:P si alfa avea 1.9 de 140 cai de pe 156 si un 2.4 jtd de 175 cai pe 166. Mai exista de prin 88 parca un 2.4 de 130 cai parca, ala TD nu jtd, urmat apoi de 2.4 jtd de 140 cai(1.9 jtd de 105 cai primul) 2.0 td 110 cai .. au fost mai multe motoare si nu erau deloc mai slabe decat motoarele grupului VAG. Vag au fost singurii care au investit in common rail diesel? pff nus tii ce vorbesti, fiat a inventat common rail pe diesele, si l-a vandut lui bosh, totusi deja fiat in 97 lansa prima masina cu diesel common rail 156 jtd, acuma fiat ajunge la a 2-a generatie de multijet.
    0 0
  • in p-d si au adoptat c-r am scris (de expl la nivel de 2000 aveu 2.5 de 180 /alfa avea motor de 2.4 de 136 iti zic eu) si iti zic eu ca si 50 kg de balast conteaza in wtcc la fel cum conteaza si cele 135 kg datorate q4 hai dute si plimba-te pe langa doom sau distreaza-te in tivoli ca e sambata dreaq
    0 0
  • Andrei,p
    Monza :P mai stau putin sa ma refac de aseara ca e drq dabea 7 aici ;)) Motoru de 2.4 si 136 cai era din 97 si l-au upgradat la 175 cai in 2003. in 2002 a aparut 1.9 jtd 140 cai pana atunci avea 120.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru