Audi a anunţat că problema a fost detectată de experţii săi în controlul calităţii, care au remarcat o linie de cod nepotrivită în software-ul programului de control al airbag-urilor, care ar putea să prevină deschiderea airbag-urilor în caz de accident în anumite situaţii rare. Cei de la Audi nu au cunoştinţă de niciun incident legat de un model A4 sau un derivat al acestuia care să fi avut potenţiala problemă pe care o va remedia acest recall. Fabricile Audi au schimbat încă de săptămâna trecută software-ul folosit de vehiculele pe care le asamblează.
Pentru moment, cei de la Audi au specificat că este vorba de aproximativ 250.000 de unităţi în China, 150.000 de unităţi în Germania şi aproximativ 102.000 de unităţi în Statele Unite ale Americii. Restul de aproape 300.000 de unităţi afectate sunt împărţite între celelalte pieţe pe care activează constructorul german. Reprezentanţii Audi din România au anunţat că vor notifica în cel mai scurt timp clienţii celor 717 maşini vizate de recall-ul de mai sus.Audi va rechema 850.000 de unităţi A4 la nivel global
Audi a anunţat că va demara o campanie de rechemare în service pentru 850.000 de unităţi A4 şi derivatele acestuia la nivel global. Aceasta vizează modelele livrate după 2012 şi rechemarea implică schimbarea software-ului care controlează airbag-urile.
Audi A4 este subiectul unei campanii de rechemare în service care vizează 850.000 de unităţi la nivel global, toate fabricate după anul 2012. Mai precis, este vorba despre A4, A4 Avant şi A4 Allroad, fabricate între 2011 şi octombrie 2014. Reprezentanţii companiei s-au angajat să notifice clienţii care au cumpărat vehiculele afectate să se programeze la service în vederea reprogramării software-ului care controlează airbag-urile. Problema vizată de rechemarea în service anunţată de Audi nu are legătură cu airbag-urile cu probleme fabricate de japonezii de la Takata, ci este o problemă la nivel de software care poate fi remediată în câteva minute. Întreaga intervenţie în service pentru remedierea acestei probleme durează aproximativ 20 de minute, precizează aceştia.
Citeşte şi...
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
"problema a fost detectată de experţii săi în controlul calităţii [...] linie de cod nepotrivită [...] să prevină deschiderea airbag-urilor în caz de accident în anumite situaţii rare"
UIta sa mentioneze ca la 2 ani de la vanzare :D. Iar ultima parte este si mai tare, in sensul ca este un fel de trimitere la urmatoarea fraza care mi-a atras atentia ...
"Cei de la Audi nu au cunoştinţă de niciun incident legat de un model A4 sau un derivat al acestuia care să fi avut problema pe care o va remedia acest recall"
Traducere Audi pt clienti/potential clienti/iobagime: din cauza unei erori de programare, ar putea... defapt nici n-ar putea datorita raritatii, sa nu se deschida airbag-urile in cazul unui accident. Un lucru este clar, pana acum nu s-a intamplat si controlorii de calitate isi fac treaba.
Cel mai probabil, in realitatea: din diferite tari cu apa calda si spirit civic mai dezvoltat, au primit sesizari de la unitatile lor service, de masini avariate (si clienti neavariati, care nu s-au prins banuiesc) la care nu s-au deschis airbag-urile, desi ar fi trebuit. Ca sa evite neplaceri ulterioare (denigrare, procese etc) au cautat problema si acum vin cu rezolvarea.
Absolut toate firmele din domeniul auto au astfel de campanii / rechemari. Ideea e ca o data ce se identifica o posibila eroare se iau masuri sa o corecteze. Pana la urma, in cazul de fata, programul respectiv a fost la randul lui creat de om, care poate la un moment dat sa faca greseli. Oricum, cred ca ar fi fost mult mai nasol sa nu faca aceasta rechemare desi stiau de ea, cum s-a intamplat in USA cu GMC, daca nu ma insel.
Evident insa ca la publicarea anuntului se fac eforturi sa minimizeze impactul negativ al acestuia asupra vanzarilor...
Toti producatorii au recall-uri.Pur si simplu ,clientul primeste instiintarea si se programeaza pentru recall. So simple !