Audi oferă în prezent una dintre cele mai eficiente linii de produse auto de pe piaţă. Chiar şi aşa, constructorul german îşi doreşte progresul şi anunţă o revoluţie în segmentul mini. Audi lucrează la o versiune extrem de economică a actualului A1, capabilă să ofere un consum record, de numai un litru la 100 de kilometri.
Informaţia a fost confirmată chiar şi de Wolfgang Durheimer, directorul departamentului tehnologic Audi, care a recunoscut că inginerii săi lucrează în prezent la o versiune extrem de economică a actualului A1. Modelul va fi unul abordabil şi va putea transporta patru pasageri.
consum record. Modelul va beneficia de toate elementele de comfort ale unei maşini normale, inclusiv climatizare automată. Durheimer a refuzat să ofere mai multe detalii, însă este aproape sigur că modelul nu va folosi motorul diesel cu doi cilindri regăsit pe viitorul Volkswagen XL1.
De asemenea, Durheimer a dat asigurări că nu se vor face compromisuri în atingerea acestei valori deDesignul va fi însă inspirat de conceptul Audi Crosslane Coupe, despre care se spune că va servi ca muză şi la desenarea viitorului Q2.
via wcf
Ne-au mai transmis astia odata ca ei au o masina cu 4500 nm...
Si sa nu-mi spuneti de oameni bogati care se gandesc la poluare si la binele planetei. Aceia se numesc snobi. Nu am vazut niciodata un astfel de snob finantand plantarea macar a unei padurici de 100-200 copaci.
e clar ca o sa fie scump...toate tehnologiile noi sunt scumpe,de asta s-au pus pe masini scumpe,sa fie testate si sa scada costurile ca sa il puna si pe masini mai ieftine,airbagu,abs,esp,pilot automat cu pastrarea distantei,clima,etc. toate au fost montate pe masini scumpe la inceput(S-class,A8,seria7,etc.) si acum sunt si pe cele mai ieftine(golf,astra etc.)
Masini cu consum de 1l/100 km,nu e mare scofala,pui un motor electric e cuplat la un motor termic cuplat la un generator,si care produce doar curent electric. Ca sa concepi un motor cu ardere interna sa consume 1%,fara a fi ajutat de un motor electric este complicat si f costisitor.
Dupa ce ai rezolvat cazul ideal poti trece la aplicarea metodei pe problema reala si adaugarea de sisteme care sa mareasca randamentul masinii (recuperarea energiei la franare, demararea pe motor electric, stocarea energiei cinetice la franare - vezi Volvo etc.). De la 1% din Marketing pana la 1% intr-o situatie reala ce nu implica o panta fooooaaarte lunga si un vant favorabil ... cale lunga :)
A1 nu are aerodinamica si nicci masa lui XL1.
unkle cred ca nu ai priceput unde se duce GROSUL DE PUTERE, mai bine lasai asa
fara suparare
scuze inca o data
Totusi pasul este bun deoarece chinezi deja lucreaza la linia de copiere si japonezi si coreeni nu vor fi mult in urma odata cu aparitia lui pe piata.