Trotinetele electrice au devenit populare în ultima perioadă în numeroase orașe europene, fiind considerate o alternativă viabilă pentru a parcurge distanțe scurte.
Prin urmare, nu este o surpriză că producătorii auto tradiționali încep să gândească soluții în acest sens, iar printre ei figurează și Audi. Constructorul german a anunțat că va lansa în 2020 o trotinetă electrică care îmbină funcțiile de scooter și skateboard.
Pe numele său Audi e-tron Scooter, noua trotinetă electrică are 12 kilograme, se pliază și permite persoanei care o folosește să aibă o mână liberă pentru a indica schimbarea de direcție.
Sistemul de direcție oferă stabilitate și integrează bateria și sistemul electronic, însă în același timp beneficiază și de un display pe care este afișată autonomia. Autonomia maximă este de 20 de kilometri și este obținută atunci când energia electrică este recuperată în momentele de frânare, în timp ce frâna hidraulică de picior oferă mai multă siguranță.
Viteza maximă permisă de e-tron Scooter este de 20 km/h, iar dispozitivul beneficiază de lumini LED pentru rularea pe timp de noapte, lumini de zi, lumina pentru situațiile în care utilizatorul da cu spatele și lumina pentru frână.
Producția de serie va începe în cursul anului viitor, iar prețul final pentru utilizatori va fi de circa 2.000 de euro.
Via Audi
Iti dai seama ca treaba e f serioasa cu trotinetele electrice cand se apuca Audi sa vanda asa ceva. :) Eticheta de pret arata ca din nou n-au inteles nimic: oamenii vor ceva practic si accesibil, o alternativa la masina pentru distante scurte in oras.
Asa cum am spus, bateriile actuale sunt perfecte pentru trotinete, biciclete si eventual motociclete electrice, exact in ordinea asta. Pentru masini nu.
Deci pretul acesta umflat e doar pentru o emblema.
Mai bine imi pun un sticker, daca as fi fan inrait, probabil as mai putea pretinde si la compensatie pentru ca le fac reclama :)
sunt atitia oameni care si-au cumparat biciclete de 1000 de euro.
sint in magazine de "sport" biciclete care ajung la 1100-1200eur.
sunt multi care dau si 2000 de euro.
aia care merg la competitii (si nu-s putini) isi fac "customized" si de 4-5000 de euro.
deci: daca deja ai dat 1000 pe o bicicleta "standard", nu o sa-ti fie greu sa dai 2000eur pe una electrificata. mai ales ca te scapa de "pedala".