Audi va lansa in 2013 noul A3 Plus
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi A3 va fi lansat in trei versiuni de caroserie in anul 2012, urmand ca anul 2013 sa aduca o versiune Plus. Versiunea Plus a acestui model nu va reprezenta una preluata dupa filosofia VW Golf-Golf Plus, ci va fi inspirata din logica lui Mercedes-Benz CLS. In momentul lansarii, Audi A3 va fi disponibil in versiune Coupe si Sportback. Spre sfarsitul anului 2012, va fi lansata versiunea Cabrio a lui A3. Un an mai tarziu, in 2013, Audi va lansa un coupe cu patru usi, pe care il va denumi Audi A3 Plus.
Toate versiunile Audi A3 vor fi echipate cu un sistem stop&start, cu sisteme care regenereaza energia produsa in momentul franarii, cu transmisii mai eficiente si cu anvelope cu rezistenta redusa la rulare. Noul propulsor TFSI de 2.0 litri va dezvolta 211 CP, iar capota lui A3 ar putea gazdui si o unitate diesel economica, care dezvolta 90 CP. Audi S3 va dezvolta circa 280 CP si va oferi clientilor sai un cuplu motor de 350 Nm.
Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Inainte de-a-ti pune astfel de probleme, ai incercat sa-ti imaginezi ce inseamna lumea cu mobilitate aproape 0? Industria auto va disparea odata cu lumea...Indiferent daca asta se va intampla in 2013 sau in 2300. Prin urmare, intrebarea daca va mai exista industrie auto intr-un anume orizont de timp este inutila din moment ce lumea insasi va fi amenintata cu disparitia...
E posibil ca industria sa arate cu totul altfel la momentul respectiv (mai putini producatori, mai putine masini de lux/performante, poate chiar masini care nu mai ating pamantul cand se deplaseaza, etc, etc) dar sigur nu va disparea...
Cat despre Audi, ca parte a unui grup auto care a inregistrat nu numai profit dar si cresteri de profit in vreme ce altii trimit angajati in somaj, desfiinteaza branduri, retrag modele si asteapta infrigurati ajutor de la stat, va rezista sigur pana atunci...
Esti un tip tare haios...faci niste glume foarte reusite...
Sursele tale sunt probabil Radio Shantz si Birt TV ...Cartoon Network si Jetix pot fi considerate posturi specializate deja...
Daca ziceai de japonezi ca or sa faca asa ceva, era oarecum de inteles...Da sa spui tu, nu doar ca francezii ci chiar Renault va da lovitura de gratie industriei auto germane dovedeste ca n-ai habar pe ce lume traiesti...
Mercedes si BMW probabil ca vor intra putin la apa...Opel si Ford vor plati se pare pacatele proprietarilor lor americani...Dar VAG e in cu totul alta situatie...Acopera toate gusturile, toate buzunarele si toate pietele...Si este astazi # 1 cu un profit de-a dreptul obscen...si cu un portofoliu tehnologic beton...Muuult peste Renault...Chiar si la fiabilitate, unde nu este tocmai lider, VAG este mult peste Renault....
E cazul sa schimbi sursele...sau macar sa deschizi ochii...daca ai facut macar asta, nu spuneai o asemenea gugumanie...
...ci "CU CAT" este superiora tenologia VAG celei de la Renault...iar un raspuns relativ simplu ar fi "cu mult tare"...
E incredibil ca cineva mai poate sa puna problema in acest fel...Inca o data: studiaza macar superficial problema si dupa aia da-ti cu parerea...
PS Nu cumva faci confuzie intre tehnologie si design? Desi si la design Renault e in urma...