"Am depăşit clar Mercedes-Benz şi suntem mai aproape ca niciodată de BMW", spune Stadler într-un interviu acordat publicaţiei germane Handelsblatt. Conform directorului Audi, ţinta mărcii germane este de a depăşi BMW, după ce în 2011 marca bavareză a trecut de Mercedes-Benz în clasamentul global al vânzărilor.
Dacă diferenţa dintre Audi şi BMW a fost la finalul anului trecut de 85.000 de maşini vândute (1.54 versus 1.45 de milioane de maşini), Audi a reuşit să reducă din handicap până la 24.000 de maşini la mijlocul acestui an, când BMW a anunţat că a vândut 805.000 de maşini, iar Audi 780.500 de autoturisme.
Noua ţintă anunţată de cei de la Audi este atingerea bornei 2.000.000, orizontul de timp pentru realizarea acestui obiectiv fiind anul 2020.via Automotive News, Handelsblatt (înreg)
Comentarii (2)