Audi TT se apropie de sfârșit. Ediție specială de adio

de Tiberiu Safta
Vineri, 17.02.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Celebrul model sportiv Audi TT se apropie de final de producție după 25 de ani. Pentru a marca acest moment, constructorul german a lansat ediția de adio Final Edition, care aduce mai multe accente negre la exterior.

Producția lui Audi TT va lua sfârșit oficial în acest an. Celebrul model sportiv a fost lansat pentru prima dată în 1998 și a primit trei generații în total. Actuala iterație datează încă din 2014 și a fost actualizată, pentru ultima dată, în 2018. Un an mai târziu, Audi a confirmat că TT nu va avea un succesor atunci când actuala generație va fi scoasă din producție.

Iată că acum a venit acest moment, ocazie cu care Audi a lansat o ediție specială de adio pentru TT. Noua ediție este disponibilă exclusiv pe piața din Marea Britanie și se distinge prin numeroasele accente negre vizibile la exterior. Vorbim aici de un eleron vopsit în negru, capacele oglinzilor și terminațiile evacuării finisate într-un negru lucios. Inclusiv sigla Audi este vopsită în această culoare.

Alături de asta, TT Final Edition primește geamuri spate fumurii din fabrică, jante de 20 de inch și etriere vopsite în roșu. De asemenea, jantele au un design unic, cu 7 spițe și finisate într-o nuanță de negru antracit, iar ediția specială este disponibilă în 3 culori exterioare: roșu Tango, gri Chronos și alb Glacier.

Ediția de adio vine și cu pachetul Extended Leather Pack, care aduce mai multe elemente ale habitaclului îmbrăcate în piele, cum ar fi consola centrală, mânerele interioare și cotierele din portiere.

Tot în dotarea standard avem și pachetul Comfort Pack, care aduce un sistem audio Bang & Olufsen, o cameră de marșarier, senzori de parcare în față și în spate și acces fără cheie.

Iar dacă asta nu este de ajuns, Audi TT Final Edition vine echipat și cu pachetul Technology Pack. Acesta adaugă sistemul multimedia MMI Navigation Plus, compatibil cu serviciile Audi Connect.

La final, volanul și scaunele conțin cusături speciale roșii, iar acestea sunt îmbrăcate în alcantara. De asemenea, aici mai avem și inserții roșii în zona consolei centrale și la aeratoare.

Noua ediție de adio Audi TT Final Edition va fi disponibilă în Marea Britanie începând din martie. Livrările vor debuta o lună mai târziu.

via Audi

Comentarii (15)

  • n-o sa duca nimeni lipsa unei astfel de masini total inutile
    0 31
  • @adios: practicalitatea si utilitatea nu sunt totul, fratelemeu. Mazda MX-5 e una din cele mai nepractice masini, dar e dorita de foarte multa lume.
    Audi TT a fost unul din cele mai misto produse ale marcii. E mare pacat ca opresc productia, dar intr-o lume condusa de tot felul de tolomaci, tot ce e bun trebuie sa dispara. Daca ma intrebi pe mine, SUVurile sunt inutile si proaste. Si nu le vad rostul. O masinuta shic si foarte frumoasa cum e Audi TT ar trebui in mod normal sa ramana pe piata. Majoritatea timpului intr-o masina sunt una sau doua persoane. Cumparaturile le faci in cateva plase care intra in portbagaj chiar la Mazda Mx5. Atunci pentru ce ti-ai lua SUV? Ca sa fii ghertzoi, probabil...
    28 5
  • ok corectez ca sa fii tu multumit, n-o sa duca aproape nimeni lipsa unei astfel de masini total inutile. de ce? pentru ca pentru 99,99% din totalul celor care cumpara o masina, practicalitatea si utilitatea conteaza foarte mult, fratelemeu. asa de inutile si proaste sunt SUVurile ca se vand pe rupte, iar oferta este extrem de bogata. TT-ul chiar daca o fi shic si frumoasa este total inutila si nu se vinde decat in volume extrem extrem de mici, drept dovada ca nu mai renteaza sa mai stea in productie si o elimina. eu pe strada n-am mai vazut un TT nou sau vechi cred ca de luni de zile, in schimb sunt coloane de SUVuri la orice ora din zi sau din noapte.
    6 23
  • aaaa, am uitat sa precizez. n-am SUV.
    dar e bine de tot in carti ca viitoarea masina.
    4 19
  • Mda... raspuns tipic de "ba pe-a ma-tii" de individ marunt si frustrat. Bravo! Ai inteles tot. Ia-ti SUV sa vada vecinii ca ai troleu de neam prost. :)
    19 5
  • Seriff
    Mie masinil electrice mi se par inutile, autonomie scazuta, greutatate mare, pret mare de achizitie si posibilitate 0 de revanzare, dar na, sunt destui fraieri care dau banii pe asa ceva.
    21 9
  • Banditos
    Nu mi se pare o masina inutila. Dar e clar ca au scos-o din carti pentru ca nu mai merita efortul de a o produce.

    @PMC, tu esti baiat destept, spune si tu...merita sa scoti bani din buzunar la fiecare unitate produsa si vanduta? Au tras de ultima generatie la maxim, in 4 ani de cand au hotarat sa o pensioneze puteau reveni asupra deciziei. Nu au facut-o, deci subiectul e inchis.
    5 12
  • @adios
    si manelele "se vand" in prostie, si hainele rupte, si dieselul s-a vandut etc...deci ce vrei sa spui? ca prostii sunt majoritari? o stim din statistici deja.
    si te contrazici, suv-ul e nepractic pt 99.9% din timp. nu poti aduce un exemplu valabil.
    10 5
  • @Banditos: asa este, daca nu mai merita, nu se mai produce. Dar stii tu sigur ca e asa? Adica de unde ai informatia ca au mers in pierdere 4 ani cu modelul asta?
    Mie mi se pare ca daca un an nu mai era profitabila, deja o scoteau din productie. In fine...
    8 2
  • Banditos
    Doar presupun. Sa zicem ca "pierdere" e un termen prea dur, absolut sau extrem. Sa zicem ca profitul per unitate era insignifiant iar productia incurca alte modele care ar fi putut sa obtina un castig mai mare.

    Nu ii vad pe cei de la Audi, sau orice alta marca, sa isi elimine din panoplie un produs reprezentativ.

    Sau poate TT-ul va renaste, sub forma...electrica. Espace, Megane sunt cateva exemple. Sau viitorul TT electric va fi un raspuns la viitorul Alpine.
    2 9
  • Toate mașinile peste 20.000 sunt “inutile” la fel ca si foarte multe alte exemple… la fel si arta, muzica, restaurantele etc. nu-i musai, se poate si fără ele… cum spune un geniu ipocrit pe aici, doar poluează maxim. O marca premium trebuie sa fie si de nisa altfel nu mai este deloc. Sper sa-si găsească Audi identitatea, deocamdată doar concepte.
    6 0
  • @dutzu
    si multe optionale sunt inutile sau chiar neproductive. ar trebui taxat extra orice e inutil si neinspirational.
    1 6
  • @Banditos: presupusul e una, datele sunt altele. Sunt foarte curios cum poate fi "pe pierdere" un model de clasa mica, motor de 2 L pe benzina, care se vinde in editie finala cu 50.000 de eur. Nu stiu... dar dupa capul meu, oricum ai calcula-o, nu are cum sa fie pe minus. :)
    Iti spun eu ce e: normele cretine de codoi de la ue. ALEA au omorat modelul, si nu profitabilitatea. O scoteau din productie demult daca producea pierderi.
    Azi a circulat stirea ca UE vrea sa mancam cu mai 71% carne mai putina pana in 2030. :) Viitorul e multicolor, pluricolorat, legebeteu. Voi, astia care aplaudati ca focile, aplaudati in continuare. Vedeti unde o sa ajungem :)
    8 2
  • Banditos
    @PMC

    Ce legatura are pretul masinii cu profitabilitatea? Te pomenesti ca Audi e singurul ce ofera motoare de 2L si singurul care nu poate respecta normele. Sau poate scandalul dieselgate are si ala un sambure de adevar.
    0 9
  • Luigi Van Dam
    Audi TT prima versiune, in rest sa se duca și să nu mai vina.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru