Producția lui Audi TT va lua sfârșit oficial în acest an. Celebrul model sportiv a fost lansat pentru prima dată în 1998 și a primit trei generații în total. Actuala iterație datează încă din 2014 și a fost actualizată, pentru ultima dată, în 2018. Un an mai târziu, Audi a confirmat că TT nu va avea un succesor atunci când actuala generație va fi scoasă din producție.
Iată că acum a venit acest moment, ocazie cu care Audi a lansat o ediție specială de adio pentru TT. Noua ediție este disponibilă exclusiv pe piața din Marea Britanie și se distinge prin numeroasele accente negre vizibile la exterior. Vorbim aici de un eleron vopsit în negru, capacele oglinzilor și terminațiile evacuării finisate într-un negru lucios. Inclusiv sigla Audi este vopsită în această culoare.
Alături de asta, TT Final Edition primește geamuri spate fumurii din fabrică, jante de 20 de inch și etriere vopsite în roșu. De asemenea, jantele au un design unic, cu 7 spițe și finisate într-o nuanță de negru antracit, iar ediția specială este disponibilă în 3 culori exterioare: roșu Tango, gri Chronos și alb Glacier.
Ediția de adio vine și cu pachetul Extended Leather Pack, care aduce mai multe elemente ale habitaclului îmbrăcate în piele, cum ar fi consola centrală, mânerele interioare și cotierele din portiere. Tot în dotarea standard avem și pachetul Comfort Pack, care aduce un sistem audio Bang & Olufsen, o cameră de marșarier, senzori de parcare în față și în spate și acces fără cheie.
Iar dacă asta nu este de ajuns, Audi TT Final Edition vine echipat și cu pachetul Technology Pack. Acesta adaugă sistemul multimedia MMI Navigation Plus, compatibil cu serviciile Audi Connect.
La final, volanul și scaunele conțin cusături speciale roșii, iar acestea sunt îmbrăcate în alcantara. De asemenea, aici mai avem și inserții roșii în zona consolei centrale și la aeratoare.
Noua ediție de adio Audi TT Final Edition va fi disponibilă în Marea Britanie începând din martie. Livrările vor debuta o lună mai târziu.
via Audi
Audi TT a fost unul din cele mai misto produse ale marcii. E mare pacat ca opresc productia, dar intr-o lume condusa de tot felul de tolomaci, tot ce e bun trebuie sa dispara. Daca ma intrebi pe mine, SUVurile sunt inutile si proaste. Si nu le vad rostul. O masinuta shic si foarte frumoasa cum e Audi TT ar trebui in mod normal sa ramana pe piata. Majoritatea timpului intr-o masina sunt una sau doua persoane. Cumparaturile le faci in cateva plase care intra in portbagaj chiar la Mazda Mx5. Atunci pentru ce ti-ai lua SUV? Ca sa fii ghertzoi, probabil...
dar e bine de tot in carti ca viitoarea masina.
@PMC, tu esti baiat destept, spune si tu...merita sa scoti bani din buzunar la fiecare unitate produsa si vanduta? Au tras de ultima generatie la maxim, in 4 ani de cand au hotarat sa o pensioneze puteau reveni asupra deciziei. Nu au facut-o, deci subiectul e inchis.
si te contrazici, suv-ul e nepractic pt 99.9% din timp. nu poti aduce un exemplu valabil.
Mie mi se pare ca daca un an nu mai era profitabila, deja o scoteau din productie. In fine...
Nu ii vad pe cei de la Audi, sau orice alta marca, sa isi elimine din panoplie un produs reprezentativ.
Sau poate TT-ul va renaste, sub forma...electrica. Espace, Megane sunt cateva exemple. Sau viitorul TT electric va fi un raspuns la viitorul Alpine.
Iti spun eu ce e: normele cretine de codoi de la ue. ALEA au omorat modelul, si nu profitabilitatea. O scoteau din productie demult daca producea pierderi.
Azi a circulat stirea ca UE vrea sa mancam cu mai 71% carne mai putina pana in 2030. :) Viitorul e multicolor, pluricolorat, legebeteu. Voi, astia care aplaudati ca focile, aplaudati in continuare. Vedeti unde o sa ajungem :)
Ce legatura are pretul masinii cu profitabilitatea? Te pomenesti ca Audi e singurul ce ofera motoare de 2L si singurul care nu poate respecta normele. Sau poate scandalul dieselgate are si ala un sambure de adevar.