Audi TT primeste un motor de 1.8 litri si 160 de cai
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru cei care isi doresc doar un roadster care sa arate bine si nu neaparat puternic, Audi a pregatit o noua versiune entry-level pentru celebrul TT.
Constructorul din ingolstadt a instalat pe cea mai ieftina versiune TT un motor in patru cilindri, pe benzina, de 1.8 litri, capabil sa livreze 160 de cai putere. Noul propulsor se situeaza sub deja cunoscuta varianta de baza de 2,0 litri TFSI.
Unitatea este conectata la o transmisie manuala cu sase rapoarte, alaturi de care ofera performante mai mult decat decente: o acceleratie de la 0 la 100 de km in doar 7.4 secunde si o viteza maxima de 224 km/h. La toate acestea se adauga si un consum mediu de numai 6.9 litri/100 de km si o valoare a emisiilor de 159 de g/km.
Momentan, Audi a decis sa comercializeze noua versiune entry-level doar in Marea Britanie, pretul de pornire pe piata engleza fiind de 27.700 de euro.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
De ex. versiunea 3.2 quattro (250CP) cantareste 1430kg si cica accel. 0-100 in 5.5s.
Sincer mi se par cam exagerate valorile astea.
De ex. Alfa 159 1.8 TBI , 200CP/5750rpm, 320Nm/1700rpm, greutate 1430Kg, are accel. 0-100 in 7.7-7.8s.
Deci, NO WAY.
Eu am un Alfa 156 cu motor 2.0 JTS (un fel de FSI). Acum vreo 2 saptamani am facut o mica liniutza cu cineva care mergea cu mine la fotbal. El cu un 320d model nou (163CP). Omu' ramas socat cand vazut cat de in urma l-am lasat. A trebuit sa deschid capota la motor ca sa-i arat ca n-am nici o modificare la motor. Daca ar fi fost sa ne luam dupa performantele specificate de constructori, ar fi trebuit sa fie mult mai mica diferenta.
Deci stiu foarte bine ce vorbesc.
Honda scotea acum 12 ani din 1600 cm3 185 CP fara turbo, astia 160 cP din 1800 cm3 si turbo. Sunt tari ce sa mai.
Asta ca o simpla comparatie.