Strict pe partea de materiale şi forme, habitaclul celei de-a treia generaţii a lui TT se remarcă prin ornamentele din aluminiu, noua formă a bordului, consola centrală revizuită, scaunele sport S-Line cu tetiere integrate şi suport lateral reglabil pneumatic şi fantele de aerisire circulare, inspirate din cele prezente pe noul A3. Aceste fante de aerisire prezintă o funcţie integrată de control al climatizării, montată chiar în centrul fantelor respective. Funcţia include şi un afişaj care prezintă temperatura aleasă pentru interior, eliminând necesitatea utilizării unui ecran separat pe consola centrală pentru acest lucru.
Interiorul noului Audi TT are un afişaj de 12.3 inch în spatele volanului, care poate fi utilizat în două feluri. Există posibilitatea vizualizării "clasice", când afişajul prezintă cele două ceasuri – vitezometrul şi tahometrul, alături de indicatorul de carburant şi un indicator de temperatură al lichidului de răcire, precum şi vizualizarea în modul "infotainment", când bordul afişează ceea ce ne arată în mod normal ecranul amplasat la mijlocul bordului.
Aceasta funcţie permite concentrarea informaţiilor esenţiale în faţa şoferului, ceea ce reduce efortul necesar ochilor pentru a conduce şi naviga la călătoriile lungi, pe lângă partea de ergonomie care vine ca un bonus intrinsec.Noul sistem MMI al celor de la Audi va elimina cele patru butoane care înconjoară butonul rotativ în favoarea unei noi configuraţii, cu doar două butoane, pentru o uşurinţă în utilizarea fără privire. Altfel spus, Audi vrea ca noul MMI să poată fi folosit instinctiv, fără ca şoferul să aibă nevoie să se uite la butoane. Butonul din stânga va fi destinat submeniurilor, în timp ce butonul din dreapta va accesa setările elaborate ale fiecărui submeniu în parte, funcţia sa fiind comparată cu butonul din dreapta al mouse-ului.
Via Audi
Comentarii (2)