Oficialii Audi nu au dezvăluit încă nivelul de putere atins de noua unitate, dar nemţii spun că motorul electric oferă o "senzaţie distinctă de creştere a performanţelor". Sistemul ar putea fi implementat pe mai multe motoare diesel din gama Audi, deşi este probabil ca acesta să fie oferit doar pe versiunile cu un nivel de putere ridicat, cel puţin în primă fază. Conaţionalii de la BMW au dezvoltat şi ei o turbosuflantă asistată electric, care acţionează într-un mod similar pentru a îmbunătăţi răspunsul la acceleraţie, în încercarea de a elimina definitiv celebra întârziere a răspunsului la acceraţie, caracteristică motoarelor turbo.
Sistemul celor de la BMW a fost patentat în noiembrie 2011 şi primele zvonuri sugerau că acesta va fi introdus pe noua generaţie a lui M3. În cazul versiunii BMW, sistemul avea un ambreiaj între motorul electric care angrena compresorul turbosuflantei, ceea ce permitea un răspuns rapid la accelerare şi evitarea situaţiilor în care turbocompresorul se plafonează în vreun fel din cauza conexiunii mecanice cu motorul electric.
Sistemul celor de la BMW elimina şi necesitatea unui wastegate.Via Audi
Daca storci mai mult o sa ai o uzura mai mare.
Oricum Audi este sub fiabilitatea Hyundai.
motorul sau turbina electrica? :)