Audi te trimite in spatiu
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi a lansat un concurs inovativ bazat pe sloganul lor traditional "Progres prin tehnologie" ("Vorsprung durch Technik"). Concursul se va desfasura impreuna cu revista de tehnologie "The New Scientist" si va oferi castigatorului o excursie de neuitat in spatiu.
Campania intitulata "New Scientist Space Adventure in association with Audi" completeaza campania de publicitate pentru modelul Audi A6, despre care constructorul german a afirmat ca reuneste mai multe patente decat cele ale NASA. Dupa un antrenament intensiv, castigatorul va fi lansat pe orbita la o altitudine de 100 de kilometri cu o viteza de 2400 de km/h pentru a se bucura de lipsa gravitatiei, forta G si imagini impresionante ale planetei.
Pentru a castiga aceasta calatorie uimitoare participantii la concurs nu trebuie decat sa raspunda la urmatoarea intrebare: "Care este cea mai importanta inventie, patentata, din istorie si de ce?". Printre cele mai faimoase si mai ciudate patente se numara ochii de pisica, sutienul, televiziunea, solutia de bronzat si internetul.
Jeremy Hicks, directorul Audi Marea Britanie, s-a aratat incantat ca acest proiect a prins viata: "Ideea ni se potriveste foarte bine. Se stie deja ca Audi traseaza noi granite ale tehnologiei si ale designului, ceea ce inseamna ca atunci cand se lanseaza o competitie ca "progres prin tehnologie", cerul nu mai reprezinta o limita".
Jeremy Webb, editor la revista "New scientist", a declarat ca imaginatia participantilor va fi serios solicitata deoarece "va exista o concurenta acerba intre cele mai importante patente. Primul pretendent la titlu ar fi telefonul care a inlesnit enorm comunicarea dar apoi ar fi si becul care a avut un impact profund asupra lumii. Sunt multe inventii care au schimabat lumea, avionul, tranzistorul, penicilina, dar abia astept sa le gasesc justificarile. Astept cu nerabdare justificarea pentru baloanele de sapun".
Campania publicitara Audi pretinde ca NASA a patentat 6509 inventii in timp ce constructorul german a patentat 9621 pentru dezvoltarea modelului A6, berlina si break (injectia directa FSI, sistemul MMI).
Competitia a inceput ieri pe 1 februarie si se va incheia pe 30 aprilie.
Castigatorul va fi anuntat pe 31 mai 2007 in revista "New Scientist". Mai multe detalii despre concurs le puteti gasi pe site-ul oficial al concursului www.winatriptospace.co.uk. Automarket va ofera in premiera si spotul video de promovare a campaniei aici.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)