Audi te trimite in spatiu
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a lansat un concurs inovativ bazat pe sloganul lor traditional "Progres prin tehnologie" ("Vorsprung durch Technik"). Concursul se va desfasura impreuna cu revista de tehnologie "The New Scientist" si va oferi castigatorului o excursie de neuitat in spatiu.
Campania intitulata "New Scientist Space Adventure in association with Audi" completeaza campania de publicitate pentru modelul Audi A6, despre care constructorul german a afirmat ca reuneste mai multe patente decat cele ale NASA. Dupa un antrenament intensiv, castigatorul va fi lansat pe orbita la o altitudine de 100 de kilometri cu o viteza de 2400 de km/h pentru a se bucura de lipsa gravitatiei, forta G si imagini impresionante ale planetei.
Pentru a castiga aceasta calatorie uimitoare participantii la concurs nu trebuie decat sa raspunda la urmatoarea intrebare: "Care este cea mai importanta inventie, patentata, din istorie si de ce?". Printre cele mai faimoase si mai ciudate patente se numara ochii de pisica, sutienul, televiziunea, solutia de bronzat si internetul.
Jeremy Hicks, directorul Audi Marea Britanie, s-a aratat incantat ca acest proiect a prins viata: "Ideea ni se potriveste foarte bine. Se stie deja ca Audi traseaza noi granite ale tehnologiei si ale designului, ceea ce inseamna ca atunci cand se lanseaza o competitie ca "progres prin tehnologie", cerul nu mai reprezinta o limita".
Jeremy Webb, editor la revista "New scientist", a declarat ca imaginatia participantilor va fi serios solicitata deoarece "va exista o concurenta acerba intre cele mai importante patente. Primul pretendent la titlu ar fi telefonul care a inlesnit enorm comunicarea dar apoi ar fi si becul care a avut un impact profund asupra lumii. Sunt multe inventii care au schimabat lumea, avionul, tranzistorul, penicilina, dar abia astept sa le gasesc justificarile. Astept cu nerabdare justificarea pentru baloanele de sapun".
Campania publicitara Audi pretinde ca NASA a patentat 6509 inventii in timp ce constructorul german a patentat 9621 pentru dezvoltarea modelului A6, berlina si break (injectia directa FSI, sistemul MMI).
Competitia a inceput ieri pe 1 februarie si se va incheia pe 30 aprilie.
Castigatorul va fi anuntat pe 31 mai 2007 in revista "New Scientist". Mai multe detalii despre concurs le puteti gasi pe site-ul oficial al concursului www.winatriptospace.co.uk. Automarket va ofera in premiera si spotul video de promovare a campaniei aici.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Puterea ursului
- Fiat a rămas vedeta Stellantis și în 2024: cea mai vândută marcă din portofoliu
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Un nou model chinezesc vine în Europa: Zeekr 7 GT promite peste 800 km autonomie
Comentarii (0)