Audi te trimite in spatiu
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a lansat un concurs inovativ bazat pe sloganul lor traditional "Progres prin tehnologie" ("Vorsprung durch Technik"). Concursul se va desfasura impreuna cu revista de tehnologie "The New Scientist" si va oferi castigatorului o excursie de neuitat in spatiu.
Campania intitulata "New Scientist Space Adventure in association with Audi" completeaza campania de publicitate pentru modelul Audi A6, despre care constructorul german a afirmat ca reuneste mai multe patente decat cele ale NASA. Dupa un antrenament intensiv, castigatorul va fi lansat pe orbita la o altitudine de 100 de kilometri cu o viteza de 2400 de km/h pentru a se bucura de lipsa gravitatiei, forta G si imagini impresionante ale planetei.
Pentru a castiga aceasta calatorie uimitoare participantii la concurs nu trebuie decat sa raspunda la urmatoarea intrebare: "Care este cea mai importanta inventie, patentata, din istorie si de ce?". Printre cele mai faimoase si mai ciudate patente se numara ochii de pisica, sutienul, televiziunea, solutia de bronzat si internetul.
Jeremy Hicks, directorul Audi Marea Britanie, s-a aratat incantat ca acest proiect a prins viata: "Ideea ni se potriveste foarte bine. Se stie deja ca Audi traseaza noi granite ale tehnologiei si ale designului, ceea ce inseamna ca atunci cand se lanseaza o competitie ca "progres prin tehnologie", cerul nu mai reprezinta o limita".
Jeremy Webb, editor la revista "New scientist", a declarat ca imaginatia participantilor va fi serios solicitata deoarece "va exista o concurenta acerba intre cele mai importante patente. Primul pretendent la titlu ar fi telefonul care a inlesnit enorm comunicarea dar apoi ar fi si becul care a avut un impact profund asupra lumii. Sunt multe inventii care au schimabat lumea, avionul, tranzistorul, penicilina, dar abia astept sa le gasesc justificarile. Astept cu nerabdare justificarea pentru baloanele de sapun".
Campania publicitara Audi pretinde ca NASA a patentat 6509 inventii in timp ce constructorul german a patentat 9621 pentru dezvoltarea modelului A6, berlina si break (injectia directa FSI, sistemul MMI).
Competitia a inceput ieri pe 1 februarie si se va incheia pe 30 aprilie.
Castigatorul va fi anuntat pe 31 mai 2007 in revista "New Scientist". Mai multe detalii despre concurs le puteti gasi pe site-ul oficial al concursului www.winatriptospace.co.uk. Automarket va ofera in premiera si spotul video de promovare a campaniei aici.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)