La finalul anului trecut, tunerul ABT Sportsline a anunțat un pachet de performanță pentru SUV-ul SQ7 TDI. Standard, motorul V8 diesel de 4.0 litri pregătit de constructorul german livrează 435 de cai putere și 900 Nm.
Mulțumită unității ABT Engine Control, motorul diesel livrează 510 cai putere și 970 Nm. Pentru moment, oficialii casei de tuning nu oferă detalii despre timpul necesar pentru sprintul 0-100 km/h (4.8 secunde pentru varianta de serie) și nici despre viteza maximă.
Acum, tunerul german a revenit asupra proiectului SQ7 și a introdus un kit de caroserie mult mai agresiv. SUV-ul constructorului din Ingolstadt poate fi echipat cu un splitter frontal nou, cu aripi laterale mai generoase și cu un difuzor de aer îmbunătățit. De asemenea, ABT Sportsline a pregătit terminații speciale pentru sistemul de evacuare și a montat și o aripă spate nouă. Tunerul propune jante cu diametrul de 22 de inch, iar clienții vor avea de ales din trei variante: Sport GR, HR Aero și HR-F.
Pentru interior, ABT Sportsline introduce elemente din fibră de carbon.
Acestea pot fi comandate pentru planșa de bord și pentru elementele laterale de protecție ale scaunelor. Tot pe lista îmbunătățirilor se află și un buton pentru pornirea motorului care acum a fost gravat cu logo-ul ABT.
În Europa, dăm înainte cu monştrii morţii ca acest diesel extrem de poluant !
Un ego îşi cumpără o asemenea instrument de poluare.
Nimic de lăudat sau apreciat. ZERO !
Dimpotrivă cine îşi cumpără o asemenea maşină sunt de pus la acelaşi zid cu cei care vânează lei, elefanţi în Africa.
Masina este foarte buna, acest V8 TDI este irezistibil.
Arata foarte agresiv.
Iar sub capota, se afla un motor adevarat, un V8 TDI !
Precum am mai menționat, doar ceva tipic diviziei Audi Sport m-ar interesa din curtea "premium" germană. Să zicem un RS6, adică un break monstruos de 4L V8 biturbo și aproape 600 CP, cu care poți provoca (pe șosea) chiar o "supersportivă" consacrată (desigur, având grijă în prealabil ca agenților PR să nu le pară cursă ilegală).
Azi, bandă continuă, pod înalt, 0 vizibilitate ghiciţi cine mă depăşeşte neregulamentar punându-şi viaţa în pericol ??
VW passat !
Culmea şi cu nr de inmatriculare xx.xx.TDI !
Oftica celor care poluează de plăcere
(că doar au bani destui să îşi cumpere electrică - cea din imagine costă destul ca să acopere un preţ de electrică)
mă lasă rece !
Plâng cei care prin a distruge sănătatea celorlaţi fac o plăcere.
Nu este absolut nimic de wow, de apreciat, la astfel de persoane.
Sau care nu îşi permit maşina din imagine dar şi-ar cumpăra o dacă ar avea banii.
Este acelaşi lucru cu cei care nu au bani de safari, să omoare elefanţi dar apreciază pozele celor care ucid elefanţi.
Mda.
Si cum se va numi ?
Daca nu ai ales un nume, iti dau niste idei.
Ce zici de "Ametiti in trafic" ?
Sau "Nesimtiti in trafic" ?
Oricum, tu alegi.
Dar nu inteleg, de ce crezi ca doar cei cu termice sunt rai ?
Doar pentru ca, la electrice, viteza maxima este limitata, nu inseamna ca aia sunt "usa de biserica".
Chiar sunt curios.
Nu sunt nici eu uşă de biserică, dar să ştie toţi IDIOŢII cu VW passat care te depăşesc în localitate deşi ai 60-70 km/h, că TOATE MAŞINILE ORICÂT DE VECHI POT DUCE 50 - 70 KM/H în localitate şi chiar 150-160 km/h înafara.
De la cea mai amărâtă Logan la cel mai mare Audi A6 pot atinge 50 km/h în localitate sau 100 km/h cu uşurinţă !
Dar aşa e când unii se cred superiori celorlalţi oameni, pentru că maşina lor au 500 cai putere, NU POT STA DOMNULE în spate la un Logan, pentru că îi mânâncă oftica, li se umfle pipota în ei, deşi Loganul merge deja cu 70 km/h în localitate, el vrea să fie el cu 90 km/h
Şi apoi dacă apare un copil. Un pieton pe trecere.
Ce ziceţi? Îl omoară ?
Mda.
Nu toţi cu VW / VAG TDI sunt aşa... dar sunt muuulţi.
O să îi filmez poate, nu ştiu, să nu zică lumea că inventez.
La fel, deja s-a constatat că “autonomele” pot omorî pietoni şi mai ales se poate deduce că tehnologia nu se va “perfecţiona” într-atât, încât vreo autoritate unanim recunoscută să garanteze că nu vor mai surveni astfel de cazuri. Mai degrabă se “lucrează” la enormitatea atribuirii răspunderii penale acestor obiecte…neînsufleţite. Aceeaşi întrebare legitimă se ridică (şi tot aşa, în mod inevitabil) : unde sunt închinătorii Brave New World-ului? S-au împrăştiat ca potârnichile.
Rezumând sugestiv: subjugaţii eco-high-tech-ului (sintagma în sine însemnând un nonsens şi o duplicitate fără egal) ţin morţiş să participe la ospăţul moralităţii goi puşcă! Eventual tatuându-şi vestimentaţia pe care ar fi trebuit s-o etaleze. Culmea “succesului” dumnealor este că (tot) mulţi dintre cei teoretic neutri chiar îi văd îmbrăcaţi. De ce? Deoarece maeştrii “emeriţi” (şi invariabil oculţi) ai magiei cu efect psihologic garantat meşteresc de zor pe retina minţii prostimii planetare (fără ca ea să simtă cumva ce i se prestează). Şi doar n-or deveni vreodată atât de cretini, încât să-şi semnalizeze opera: “Sector în lucru”.
În alte ţări civilizate mai există radare fixe şi ceva Poliţie Rutieră care îşi face treaba.
Oameni bucurosi sa-si bata joc de propria avutie numai din ratiuni ideologice insuflate de tot felul de guristi panicarzi care castiga ff bine din toata povestea. In ciuda oricaror evidente, te duci legat la ochi si cheltui sume exorbitante pentru ca sa-ti complici viata cu un produs prost si sa te umpli de frustrari...
In fine, fiecare cu ce procesor central are la tartacutza...
Revenind on-topic, Audi-ul e superb, mie imi place in varianta ACEASTA. Q7 nu neaparat, dar asta e altceva. Extrem de musculos, lasat, practic e o masina masiva, nu are nicio treaba cu un SUV. Aduce a ceva muscle car mai mare american.
Cat despre TDI-ul de 500 de cai, V8 cu 900 Nm... ce sa mai zici? :) Cred ca e extaz pur si simplu.
Intr-o buna zi, poate mi-oi permite si eu un asemenea turbat negru, sa-l afum pe Edicka si altii asemenea. :) Asa sa-mi ajute Dumnezeu!
Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor!
Deci sunt criminal daca merg cu 80 km/h
Dar daca merg cu 140-150-160 km/h cum sunt ?
Si apropo, domnule @Edikkk
Sa sti ca, electricele sunt mult mai periculoase.
De ce spun asta ?
Pai, sunt foarte silentioase.
Daca apare brusc, fara sa se uite, un pieton sau un copil, e-masina merge in limita, sunt mai multe sanse ca acel pieton/copil sa fie in spital in coma sau sa fie mort.
De ce ?
Pai, hai sa dam doua exemple. Unul cu o masina, si celalalt cu o e-masina:
Masina merge cu 50 km/h. Brusc, apare un copil/pieton. Soferul il vede tarziu. Pietonul/copilul o sa auda masina. Din instinct, pietonul/copilul se va intoarce, si repede o sa se intoarca pe partea drumului de unde venea sau va alerga cad de repede poate, daca este mai aproape de cealalta parte a drumului. Chiar si daca pietonul/copilul aude foarte tarziu masina, si/sau soferul vede tarziu pietonul/copilul, inca sunt sanse, mici, dar sunt, ca accidentul sa nu se produca. Doar in anumite cazuri, pietonul/copilul este lovit. In cazuri rare, moare.
E-masina merge cu 50 km/h. Brusc, apare un pieton/copil. Soferul il vede tarziu. Pietonul/copilul, NU o sa auda e-masina. Soferul o sa franeze cat de repede poate. Aici, exista doua variante. Pietonul/copilul se uita, in timp ce trece strada, in stanga/dreapta. O sa vada masina, si o sa actioneze din instinct. Aici, mai exista niste sanse. A doua varianta:
Pietonul/copilul nu aude si nu vede masina. Soferul vede tarziu pietonul/copilul. O sa franeze cat de repede poate. Aici, persoana este lovita sau, in cel mai rau caz si mai rar, moarta. In acest caz, cu e-masina, depinde de raspunsul soferului.
Bine, acum sunt tot felul de sisteme de siguranta/asistenta. Dar, mai da si erori.
Intelegi, Edikkk ?
Deci, incontinuare, Zi de zi, Diesel deaupra tuturor.
Si ti-am dovedit.
Amuzament debil aberant, scrie pe tine. (Fara virgule)
@Edikkk
Apropo, chiar s-a intamplat un incident dinasta.
Erau cu un hibrid de la Toyota. Era o stire.
Un copil a fost calcat de un hibrid Toyota prea silentios.
Dacă în localitate, trebuie să ai 50 !!! 50 , nu 60 km/h această cifră nu este scoasă din burtă.
Apoi dacă la trecerea de pietoni trebuie să ai 30 km/h şi dacă există pieton deja la marginea trecerii, PE TROTUAR, atunci ŞOFERUL ESTE OBLIGAT SĂ OPREASCĂ ŞI SĂ ACCORDE PRIORITATE PIETONULUI !!!
De la peste70 km/h unde dracu mai reuşesti să opreşti măi (potenţial?) criminalule !!!???!!?
Iar rahaturile plângăcioase "cum trec România cu 50 la oră " de parcă România are oraş lângă oraș chiar de la Bucureşti la Arad !!!
Mincinosule!
Patetici hai să ne plângem ca să avem motiv să acţionăm CU INTENŢII CRIMINALE !
În Elveţia, Finalda, Norvegia , Franţa, UK ce păţeşti dacă mergi cu peste 70 km/h la trecerea de pietoni din localitate ???
Aud???
Mda.
Cât despre ce am scris cu acordarea de pietoni, vorbiţi cu un avocat, că nu ştiţi nici măcar legea. Este exact cum am spus.
Daca sare pietonu' in strada fara sa se uite sau fara sa fie legal/cu semaforizare, ceva, ce dreacu' faci ? Te bazezi pe functia de "masina autonoma" de la Tesla ?
Vrei multe, faci putine...
Mai sti stirea aia cu masina autonoma care a lovit o femeie care traversa noaptea strada, impingandu-si bicicleta ?
Da, sigur iti amintesti. Este MOARTA !
De ce ?
Era de la Uber. automarket.ro/stiri/noi-detalii-despre-accidentul-fatal-cu-masina-autonoma-uber-sistemul-a-94589.html
"Soferul" statea ca Bo$$u si se uita pe alceva, dar pe drum nu.
Oricum, electricele sunt foarte periculoase.
He he, ti-am raspuns la frustrarea cu "Copiii tai" sau ce naiba ziceai tu acolo.
Deci, cu ce vei mai ataca ?
Esti cam Gica-contra.
Deci ?
Copiii tai sunt in siguranta. Celelalte frustrari ale tale, vor fi rezolvate si ele. Poate tot de mine. Poate chiar de colegul @PMC sau @Inexorabil
Asta daca vrei sa intelegi si nu esti gica-contra.
He he...
Cu ce vrei sa te mai ajut ?
Iti recomand un psiholog.
Tu vrei sa se mearga cu 50 poate si mai putin de 50 km/h, ca sa nu-ti scada autonomia la e-masina.
Iti recomand sa-mi citesti tot comentariul. Ala de mai sus ( daca nu lai citit pe tot).
Oamenii sinceri si intelegatori stiu de ce.
O sa descoperi tu in final...
Am dat search pe google "copil lovit de un hibird Toyota". Mi-a dat rezultate. Este chiar de pe Automarket.ro. E din 2008. Stiam ceva de aceasta stire, dar nu stiam ca este asa de veche.
Oricum, chestia este ca un copil a fost lovit de un hibrid mult prea silentios. "Copil lovit de un hibrid prea silentios'
Da, ati "auzit" bine. Prea silentios. He he...
O, apropo, am gresit ceva in celalalt comentariu:
"nu lai citit", am uitat de liniuta "nu l-ai citit". Mai gresesc si eu.
Nu mai ai arme ? He he, le-am distrus.
Chiar ma intreb cu ce o sa mai ataci, la ce raspuns ti-am dat. Asta daca macar il citesti.
Sa vedem...
Masina este foarte agresiva. In culoarea Negru Orca metalizat si cu jantele negre aliaj 9Jx20 design 10 spite Y, arata extrem de agresiv si bine. Interiorul este foarte luxos.
Audi SQ7 TDI are pret de lista 98.000 de euro. Dotat Full Option, cu trapa, faruri Matrix LED, frane ceramice, etc. (toate optionalele care exista in configurator), cu toate optionalele (full option) este 174.000 de euro.
Arata extrem de bine. Super agresiv. Foarte luxos in interior.
Seamănă mult cu maşina lui Iorgulescu junior
Mda
Fix acum am intrat si eu pe AM
Electricele sunt pentru oras si (poate) niste drumuri, nu foarte lungi, inafara orasului.
Diesel-ul (termica in general) este, mai pentru daily driver.
Adica, plimbari in oras, calatorii, vacante, plimbari, etc.
Cei cu electrice hai sa zicem ca merg la "consum", dar cei cu BMW PHEV sunt cam periculosi.
De ce spun asta ? Pai, la BMW PHEV ( BMW Seria 5 PHEV, de exemplu) , nu simti viteza. (E un videoclp pe youtube despre asta)
La drum lung, electrica nu prea isi are rostul.
Electricele au un consum mic in oras, si mare inafara.
Diesel-ul (termica) are un consum mare in oras si mic inafara.
Pentru oras, electrica e destul de buna...
Dar nu va inlocui niciodata (sau peste 20 de ani...) termica.
PS: @Inexorabil, ai manuta verde de la mine. Esti tare. :)))
Paste fericit !