Audi si Porsche se extind pe pietele emergente
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la Audi si Porsche vor sa-si extinda reteaua de dealeri in tarile emergente, pentru a profita de cresterile inregistrate de aceste piete, transmite Mediafax.
Directorul de vanzari al Audi, Ralph Weyler, a afirmat ca numarul de showroom-uri la nivel mondial va creste de la 2.700 de unitati in prezent, la 3.000 pana in 2011.
"Avem nevoie de aceasta densitate pentru a ne atinge obiectivul anual de vanzari de 1,5 milioane de vehicule", a declarat Weyler pentru o revista auto din Germania. Astfel, Audi, divizia de lux a grupului Volkswagen, va avea acelasi numar de showroom-uri ca si concurentul BMW, care nu vizeaza dezvoltarea unei retele de distributie peste nivelul de 3.000 de puncte de vanzare.
Totodata, Porsche vrea sa dezvolte reteaua de distributie si in zonele unde producatorul de automobile nu este prezent, prin deschiderea de noi showroom-uri.
"Vrem sa ne extindem reteaua de la 650 de dealeri in prezent, la peste 700 in urmatorii zece ani, in principal pe pietele cu un ritm rapid de dezvoltare, precum China, India si Rusia", a afirmat directorul de vanzari al Porsche, Klaus Berning.
Berning estimeaza ca Porsche va vinde, in acest an, peste 3.500 de vehicule in China si ca, in maxim cinci ani, aceasta tara ar putea deveni cea mai mare piata pentru producatorul german de automobile.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)