Audi si Nvidia au creat un sistem de navigatie realist
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi cauta sa isi perfectioneze interfata multimedia, care a primit cateva critici in trecut, drept pentru care si-a unit fortele cu celebra companie americana Nvidia, specializata in productia placilor video pentru calculatoare.
Cei doi parteneri lucreaza la un sistem de navigatie care foloseste tehnologia Nvidia pentru a prezenta harti cat mai realiste. Rodul colaborarii a fost deja expus in cadrul unui eveniment de specialitate desfasurat in Las Vegas, pe actualul Audi Q7. Sistemul foloseste o componenta botezata Tegra, dezvoltata special pentru serviciile mobile.
Aceasta ofera o reprezentare mai realista a traseului insa clientul poate opta oricand si pentru o afisare traditionala a imaginilor. In plus, cel de la volan nu trebuie sa isi dezlipeasca ochii de la drum atunci cand introduce o adresa, sistemul de navigatie fiind echipat cu un ecran senzitiv, care recunoaste scrisul de mana.
Noul sistem de navigatie este asteptat sa debuteze in Europa abia anul viitor, primul model care ar urma sa beneficieze de acesta urmand sa fie varful de gama Audi A8.
via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
Stiati ca.....:
Pejo a angajat conationali cu drepturi depline (mama omida,....etc) care citesc in ... cum, ce, cine si unde vor avea recal-uri.Este o noua strategie de marketing!
"NVIDIA Tegra is a system-on-a-chip series developed by NVIDIA for mobile devices such as smartphones, Personal digital assistants and Mobile internet devices. Each Tegra is a "computer on a chip" which integrates the ARM architecture processor CPU, GPU, northbridge, southbridge and memory controller onto a single package. The series emphasizes low power consumption (long battery life) and high performance for playing video and audio."
cam asta este Tegra ... un chip pentru telefoane mobile ... pentru sisteme unde puterea consumata conteaza ... acolo unde pretentiile de grafica nu sunt asa de mari cum ar fi pretentiile unui sistem multimedia de masina Premium .... cu alte cuvinte RUSINE MA VAG pentru simplul fapt ca o sa continuati sa spargeti lumea la buzunare si o sa le dati niste chestii care puteau fi mai ieftine si mai performante ..
Sincer nu vreau sa intru in detalii cu tine la capitolul electronica pentru ca te-as baga sub masa. Vorbesti din auzite si presupuse.
Evident ca orice componenta optionala are adaosul ei, ca de aia o vinzi, sa scoti profit, dar sa ajungi sa spui ca un MMI de genul celui de pe A8 face cateva sute de euro inseamna ca traiesti pe alta planeta.
Ca sa nu mai vorbesc de aberatiile cu laptopul integrat....
Daca e chiar asa cum spui maine vin cu masina la tine si te rog sa-mi pui si mie un sistem din asta, nu pentru 200 de Euro cum zici tu, pentru 400 Euro. Si daca am probleme cu el cu el in primul an sa-mi dai dublu inapoi.
Si vezi ca Tegra este doar o parte din hardwareul necesar pentru asa ceva.
1. da, imi place sa dau cu parerea ;) . Parerea mea este ca un navi , de la orice firma, este vandut la niste preturi care variaza intre 2-5 ori mai mult decat costa in realitate ( R&D included )
2. Da, MMI ala de la A8 chiar face cateva sute de euro ;)
3. fa-ti cont aici , sa stim si noi cate ceva despre tine ;)
@ Castravetele.
"The series emphisizes high performance for video" -- in comparatie cu ceea ce se gaseste acum pe piata in domeniul ultra-portabil ... parerea mea este ca inainte sa te apuci sa zici " ba a mea este mai mare " sa te cauti un pic si sa vezi la ce se refera tehnologia respectiva .
Ecranele albastre sunt ceva comun pentru sistemele windows ... dar a spus cineva ca ar trebui sa ai windows in masina ? ( eu nu cred ca am zis ) . Am spus ca se pot dota masinile cu sisteme foarte performante , similare cu laptopurile ( la capitolul componente ) dar care evident sa ruleze un soft special conceput pentru masina ... ca nu vrea nimeni sa joace CS in timp ce conduce ( desi ala din dreapta ar putea sa o faca :P )
se vede ca automarket a crescut mare si frumos, acum este ca toate marile site-uri din lume unde orice comment ia " minusuri " la greu fara a fi urmat de alte comentarii care sa justifice " minusurile " :)
ce-mi place cum se ataca baietii daca comentezi negativ la o stire legata de brandul favorit :)) ( aveti un " plus " de la mine )
Explica-ne si noua cat costa un LCD de 10", si un controller pt el .
Explica-ne cat costa un chip de la ... sa zicem la intamplare ... Siemens... sau Via... sau chiar nVidia - chip care sa se ocupe de rulatul aplicatiilor.
Explica-ne cat costa R&D pt un soft de navigatie pe care apoi il imprastii pe milioane de masini ( in cazul VAG cred ca-s multe milioane de masini , ca baietii le au pe vanzari )
Explica-ne cat costa spatiul de stocare a datelor
Explica-ne cat costa sistemul de receptie de satelit
si trage dunga la final ... sa vedem daca iti da 2000E .. ( poti sa incepi din start cu 500E care sa reprezinte toate plasticele necesare... butoane pe volan, sarme, etc )
si nu uita sa resetezi modemul, poate ti se aloca un alt IP si o sa poti sa mai dai un "minus" la comentariile mele :)
( nu cred ca o sa iti dea o suma asa mare, avand in vedere ca in orice taxi care se respecta gasesti un navi de 200E perfect functional )
De fapt as spune ca logica ta e buna pana la un anumit punct, nu corespunde cu realitatea capitalista.
Niciodata pretul unui produs NU va fi egal cu valoarea componentelor ce-l alcatuiesc! Pentru produsele de calitate superioara, sau produsele high-end tot timpul procentul de adaos va fi mult peste plusul de calitate/performanta.
Si o sa-ti dau niste exemple destul de simple:
Ca tot suntem la capitolul electronica, sa luam exemplul procesoarelor Intel. Un i7 Extreme costa aproape 1000 Euro. Cateva grame de siliciu, carbon, argint, si aluminiu chiar crezi ca fac atat? Bine, hai sa mai adaugam si cateva costuri de productie, ceva banuti pt baietii de la R&D (da nu-i problema ca si astia le au cu vanzarile) si alte chestii insignifiante. Stii la cat ajung toate astea? Undeva la 60 Euro, atat cat costa un procesor Low-end nou-lansat (care si ala se vinde cu profit, pt firma si pt intermediari). In segmentul asta un plus de 15% de performanta se plateste chiar si cu 100% in plus in bani.
As putea sa-ti dau exemple de routere care costa 1 milion de dolari, sau chipuri ale CERN....dar intram in alte zone.
Acelasi principiu se aplica si la masini. Sa zicem un S63 AMG costa cam de 10 ori mai mult decat o Mazda6 (de exemplu). Nu cred ca S63 e de 10 ori mai luxos, mai confortabil si mai rapid decat o Mazda6 si nici costurile de dezvoltare si productie nu cred ca sunt de 10 ori mai mari. Si totusi preturile astea au o logica, pentru ca S63 se cumpara.
Regula e aplicata de toata lumea (de la Audi, BMW la Intel, Nvidia, Cisco, Electrolux, Milka sau Durex). Daca iti convine, platesti, daca nu, nu platesti. Iar daca sunt foarte multi carora nu le convine atunci acel produs devine neprofitabil si implicit va fi ieftinit, sau eliminat din oferta .Pretul unui produs e reglat de piata, iar pretul corect este acela care aduce profitul cel mai mare (in bani, nu procente).
Asta e realitatea in care traim, daca nu iti place e problema ta. Ofera tu o alternativa inainte de a critica.
PS:
-Nu pot sa resetez modemul pentru ca nu am asa ceva :). Si ca noutate iti spun ca legea obliga toti provideri de internet sa ofere IPuri unice utilizatorilor. Asa ca daca inca ai IP dinamic si nu iti convine, poti sa faci putina galagie si se rezolva imediat.
-Eu nu da note pe comentarii. De fapt nu am mai mult de 5 comentarii postate pe site, deci nu ma incanta treaba asta.
Mi-a atras atentia comentariul tau si de aceea am raspuns.
In orice caz, mi-a facut placere sa constat ca si aici se pot purta discutii oarecum civilizate.
in schimb, la masini problema este mult mai grava ... diferentele sunt mult prea mari pentru a putea fi justificate de "pretul luxului" sau al performantei .... aici intervin comentariile mele de mai sus - un LCD de 10" costa 10 dolari ... chipul de il controleaza 1 dolar ... memoria 20 ... alte sarme duc pretul al 100 .... butoane frumoase, leduri si alte treburi poate duc pretul la 200 .. dar nu prea cred :)
cautati pe net niste treburi despre iPhone ... l-au disecat baietii si se pare ca pretul de productie este cam o treime din cel de vanzare
( evident ca sunt constient ca numeni nu o sa citeasca acest comentariu la 3 zile dupa ce stirea a disparut de pe prima pagina :P )
comparatia intre i7 si masini este irelevanta :). Si sunt sigur ca multi de mai sus o stiu. Este doar "selectia naturala", nimic mai mult. Procesul de fabricatie este acelasi, indiferent daca vorbim de un cpu mid sau high. La masini, e o alta chestiune. Lucrurile premium vor face diferenta, mereu. Exista GPS-uri de 100 EUr si exista GPS-uri de 10x mai scumpe. Serviciile fac diferenta, de cele mai multe ori (plus unele maruntisuri gen acuratete, viteza cu care iti raspunde dracovenia, precizia touch-screen-ului, etc)