Esential
14.2% | este cresterea marcii Mini, cea mai ridicata dintre branduirl aflate in portofoliul celor trei grupuri auto. |
14.2% | este cresterea marcii Mini, cea mai ridicata dintre branduirl aflate in portofoliul celor trei grupuri auto. |
Rezultatele vanzarilor Audi, BMW si Mercedes au fost definitorii in mai pentru pozitia actuala a marcilor reprezentate de grupurile germane. Daca primele doua au reusit sa urce cu putin in vanzari, Mercedes a scazut la fel de putin, inregistrand o luna terminata pe bilant negativ.
Vanzarile Grupului BMW au urcat cu 3.9% in mai, cifra pozitiva datorandu-se mai ales urcarii de volum a marcii MINI (14.2%). Marca BMW a reusit sa urce si ea cu 2%. In perioada ianuarie-mai, vanzarile Grupului au crescut cu 6.7 procente in comparatie cu aceeasi perioada a anului anterior. Modelul care a reusit sa mentina vanzarile marcii pe o panta pozitiva este nou-lansatul X6, ale carui exemplare prevazute pentru 2008 sunt deja vandute in proportie de 100%.
"Vecinii" de la Audi au crescut si ei in mai, insa cu foarte putin in raport cu a cincea luna a anului precedent. Cifra exacta este de 0.8 procente crestere, numarul de unitati vandute de marca din Ingolstadt ajungand la 88.200. In primele cinci luni ale anului in curs, vanzarile Audi au crescut cu 1.5% la nivel global, compania germana bazandu-se in continuarea anului pe cifre de vanzari din ce in ce mai ridicate care sa atinga targetul de un milion de vehicule pe care aceasta si l-a stabilit pentru 2008.
Vesti ceva mai putin bune din partea marcilor Smart si Mercedes, care au scazut in mai cu 3.4 respectiv 5.1%. Divizia de autoturisme Mercedes Benz Cars a celor de la Daimler (care cuprinde Mercedes si Smart) a scazut, in total, cu 4%. Cifrele sunt insa ceva mai bune la nivelul primelor cinci luni ale anului, cresterea generala fiind de 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
via | Autoactu
Comentarii (5)