Audi sfidează criza: Creştem cu 57% producţia de A8

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 24.08.2011
Audi va creşte producţia unor modele din partea superioară a gamei în baza previziunilor proprii asupra viitorului pieţei auto globale. Producţia de A8 va creşte cu 57%.

Audi AG a anunţat că va face angajări pentru a mări producţia pentru anumite modele din gama sa. Printre acestea se numără şi A8, care va primi o creştere de 57% a cotei de producţie, remarcabil pentru un model din acest segment, mai ales în contextul economic actual. Cei de la Audi spun că se aşteaptă ca piaţa auto să-şi revină, în special pe segmentul de lux, indiferent de furtunile care au loc la Bursă. Uzina Audi din Neckarsulm, cea de-a doua ca dimensiuni pentru corporaţia germană, va avea încă un schimb pentru a face faţă producţiei de A7, circa 500 de salariaţi urmând să intre în rândul forţei de muncă în 2011.

Graţie acestei angajări masive în cadrul Audi, producţia la uzina din Neckarsulm va creşte cu 21%, atingând un nivel record, de 260.000 de unităţi. Liniile de asamblare ale uzinei respective sunt ocupate deoarece Concernul Volkswagen AG operează la rândul său o serie de mişcări de expansiune, mărind producţia în China şi adăugând capacităţi de producţie în Spania, la uzina din Martorell.

"Suntem la curent cu previziunile care anunţă faptul că situaţia economică mondială ar putea să ajungă într-o situaţie dificilă, dar avem încredere în propriile noastre previziuni, care sugerează că lucrurile vor merge pe un trend favorabil.

Momentan, suntem extrem de ocupaţi şi avem motive să credem că acest trend ascendent va continua pentru ceva vreme, cel puţin până la sfârşitul anului viitor.", a declarat Albrecht Reimold, şeful uzinei Audi din Neckarsulm.

Rivalii Audi nu stau degeaba, Daimler AG şi BMW AG adăugând schimburi la uzinele lor, scurtând pauzele şi construind noi fabrici, chiar şi după problemele economice cauzate de căderea indexului Stoxx Europe 600 cu 23 de procente. Cei trei mari constructori premium din Germania se aşteaptă la vânzări record în 2011, o bună parte din acestea fiind înregistrate în China, în timp ce o parte dintre acestea sunt aşteptate în Statele Unite ale Americii, unde este previzionată o revenire a pieţei.

Via | AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (14)

  • george
    PLINA LUMEA DE COCALARI, SE PARE
    daca se vinde Haudi-ul atat de bine, nu-i asa?
    10 29
  • @
    Acrii strugurii George :)).
    Felicitari AUDI. Meritati sa aveti vanzari foarte mari.
    19 12
  • ****
    cat e productia de A8 ??daca produc intre 50-70 mii nu e mult o crestere de 57 %......sunt anumite piete care poate le-a acaparat ..... aceasta masina e cumparata de companii foarte putine persoane fizice cumpara asa ceva ...
    6 13
  • george
    CHIAR DACA AR FI ACRI, STRUGURII NU SUNT ACRII
    @ ScorpyonVAG

    Ce bine era daca citeai si printre randuri putin...

    @antonny

    In aceasta categorie, cresterile au alta valoare. Nu se compara A8 cu Sandero sau Chvrolet Aveo asa cum nu se compara pralina cu merdeneaua...
    5 3
  • AUDI
    de cand este la VAG audi merge din bine in bine, isi dau cam multe aere dar pe de o parte au si cu ce, managementul de la VAG stie sa profite de orice piata. bravoo
    12 4
  • Firestarter
    Audi
    Inca 2-3 ani si Audi se va prabusi pe propria greutate, la fel ca si grupul VAG. Asa ca nu este nici o problema, lasa-ti cu previziunile, pentru ca dupa aia isi vor cauta de munca. Mai este putin pana departe.
    6 7
  • @cgc ,laucalin , saabcuantic etc....
    Audi nu se va prabusi cel putin urmatorii 10 ani.
    Audi e o masina foarte buna nu se discuta prabusirea acestei marci super marci,
    Cel putin eu stiu sa apreciez masinele dupa valoarea reala si o zic sincer ca imi place audi in special A5(S5) si R8 cred ca sunt cele mai reusite masini din clasa .
    M3, S5, S-65AMG , X5 , X5M , X6, Z4 sunt cele mai reusite masini de serie din lume.
    Oricand mi-as dori un S5 in ograda cu MOTOR DE BMW.
    A6 si A8 sunt foarte bune masini deja depinde de gusturi daca doresti accentul pe SPORTIVITATE alegi 5F10 daca doresti CONFORT alegi E-class , Daca doresti si Confort si Sportivitate dar la nivele mai mici , de exemplu A6 nu are confortul lui E-class si A6 nu taie curbele cum le taie 5F10.
    tehnic cred ca sunt toate aproape la fel.
    TRIO GERMAN e foarte puternic nu le poate tine piept nimeni.
    Lexus e putin in urma nemtilor ,
    2 3
  • Firestarter
    Audi
    Eu nu ma gandeam neaparat la Audi ci la toate companiile care produc masini. Idea de a castiga piete noi pe care se bazeaza capitalismul are o singura slabiciune care nu poate sa fie indepartata si nici ignorata: nu mai exista piete noi pe Pamant. Daca Terra nu era rotunda si era infinita da mergea, dar din fericire este un spatiu fix. Orice companie care produce automobile va avea probleme in a gasi noi piete unde sa vanda masini. Oricat de bune sunt masinile pe care le produce sunt masini care trebuie sa tina putin, maxim 10 ani. Pe asta se bazeaza toata economia mondiala: pe consum si nu pe calitate. Da pot sa fiu si eu retardat si sa spun ca nu stiu ce masini sunt foarte bune dar pot sa fiu destept si ma gandesc inainte de a spune ceva. Este irelevant cat de buna este o masina daca nu exista combustibil cu care sa ruleze. Simplu si usor de inteles. Petrolul se termina, scutul pamantului este saracul distrus si de abia se mai tine. Poate sa fie Audi-ul cea mai tare masina din univers, la fel si BMW-ul, si orice alta marca... fara combustibil, fara oameni care sa le conduca... nu sunt decat niste bucati de metal. Poate vine o glaciatiune si rezolva problema mai simplu cine stie. Deh nu toti visam, unii mai suntem ancorati in realitate.
    0 3
  • @
    @george: ai zis, ca e plina lumea de cocalari, si de aia se vinde atat de bine, iar eu am zis expresia, deoarece poate tu nu iti permiti un Audi , si de aia zici , si ii consideri cocalari. Oricum eu niciodata nu va voi intelege pe majoritatea.
    @Firestarter: Pana se prabuseste VAG, ai face bine sa ai grija de SAAB, FIAT, si multe altele =)).
    2 1
  • @
    Volkswagen AG:
    Automobile: Audi | Bentley | Bugatti | Lamborghini | Seat | Škoda | Volkswagen | Volkswagen Nutzfahrzeuge
    Scania (71,8 %) | MAN mit Volkswagen Trucks and Buses (55,9 %) | Porsche (49,9 %) | Suzuki (19,9 %)

    Finanzdienstleistungen: Volkswagen Financial Services | Volkswagen Bank

    Transport und Logistik: Volkswagen Air Service | Volkswagen Logistics | Volkswagen Original Teile Logistik

    Produktion und Ausstattung: Auto 5000 | Gläserne Manufaktur | Original Teile Center | Volkswagen R | Volkswagen Sachsen

    Sonstiges: Audi BKK | AutoUni Wolfsburg | Autostadt | AutoMuseum Volkswagen | Volkswagen Coaching | Volkswagen Immobili




    DACA NU STII GERMANA, FOLOSESTE UN TRANSLATOR.
    1 0
  • Firestarter
    @ScorpyonVAG
    Nu ma refeream la VAG in general, dar tine minte, VAG este foarte mare si este probabil cel mai susceptibil la probleme. SAAB vinde putin si este irelevant, FIAT poate face ceva cu Chrysler, vedem in viitor evident. Dar cu cat o companie este mai mare cu atat este afectata de problemele economice. Si sincer, Toyota, VAG si GM sunt si vor fi cele mai afectate mai ales incepand de anul viitor cand ne vom intalni cu cea mai "tare" recesiune din ultimii 100 de ani. O sa fie tare rau si foarte distactiva. Tine-te bine, o sa ai nevoie de noroc mai mult ca mine, deh eu sunt nemuritor.
    1 1
  • george
    READ BETWEEN THE LINES, MAN!
    @ScorpyonVAG

    Tu n-ai mai citit comentarii de-ale mele? Cat de greu era sa-ti dai seama ca am incercat cu primul comentariu sa scap de aberatiile si gugumaniile fanaticilor?
    0 0
  • Asa a zis la otv, ca o sa fie cea mai mare criza din ultimii 100 de ani?
    0 0
  • koniginauto
    VAG nu o sa cada, sunt din ce in ce mai puternici, au management puternic.. nu sunt neaparat fan dar Audi face maisni sanatoase, si-au pastrat mereu standarde ridicate si au o clientela fidela.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru