Audi sfidează criza: Creştem cu 57% producţia de A8
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi AG a anunţat că va face angajări pentru a mări producţia pentru anumite modele din gama sa. Printre acestea se numără şi A8, care va primi o creştere de 57% a cotei de producţie, remarcabil pentru un model din acest segment, mai ales în contextul economic actual. Cei de la Audi spun că se aşteaptă ca piaţa auto să-şi revină, în special pe segmentul de lux, indiferent de furtunile care au loc la Bursă. Uzina Audi din Neckarsulm, cea de-a doua ca dimensiuni pentru corporaţia germană, va avea încă un schimb pentru a face faţă producţiei de A7, circa 500 de salariaţi urmând să intre în rândul forţei de muncă în 2011.
Graţie acestei angajări masive în cadrul Audi, producţia la uzina din Neckarsulm va creşte cu 21%, atingând un nivel record, de 260.000 de unităţi. Liniile de asamblare ale uzinei respective sunt ocupate deoarece Concernul Volkswagen AG operează la rândul său o serie de mişcări de expansiune, mărind producţia în China şi adăugând capacităţi de producţie în Spania, la uzina din Martorell.
"Suntem la curent cu previziunile care anunţă faptul că situaţia economică mondială ar putea să ajungă într-o situaţie dificilă, dar avem încredere în propriile noastre previziuni, care sugerează că lucrurile vor merge pe un trend favorabil.
Momentan, suntem extrem de ocupaţi şi avem motive să credem că acest trend ascendent va continua pentru ceva vreme, cel puţin până la sfârşitul anului viitor.", a declarat Albrecht Reimold, şeful uzinei Audi din Neckarsulm.Rivalii Audi nu stau degeaba, Daimler AG şi BMW AG adăugând schimburi la uzinele lor, scurtând pauzele şi construind noi fabrici, chiar şi după problemele economice cauzate de căderea indexului Stoxx Europe 600 cu 23 de procente. Cei trei mari constructori premium din Germania se aşteaptă la vânzări record în 2011, o bună parte din acestea fiind înregistrate în China, în timp ce o parte dintre acestea sunt aşteptate în Statele Unite ale Americii, unde este previzionată o revenire a pieţei.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Felicitari AUDI. Meritati sa aveti vanzari foarte mari.
Ce bine era daca citeai si printre randuri putin...
@antonny
In aceasta categorie, cresterile au alta valoare. Nu se compara A8 cu Sandero sau Chvrolet Aveo asa cum nu se compara pralina cu merdeneaua...
Audi e o masina foarte buna nu se discuta prabusirea acestei marci super marci,
Cel putin eu stiu sa apreciez masinele dupa valoarea reala si o zic sincer ca imi place audi in special A5(S5) si R8 cred ca sunt cele mai reusite masini din clasa .
M3, S5, S-65AMG , X5 , X5M , X6, Z4 sunt cele mai reusite masini de serie din lume.
Oricand mi-as dori un S5 in ograda cu MOTOR DE BMW.
A6 si A8 sunt foarte bune masini deja depinde de gusturi daca doresti accentul pe SPORTIVITATE alegi 5F10 daca doresti CONFORT alegi E-class , Daca doresti si Confort si Sportivitate dar la nivele mai mici , de exemplu A6 nu are confortul lui E-class si A6 nu taie curbele cum le taie 5F10.
tehnic cred ca sunt toate aproape la fel.
TRIO GERMAN e foarte puternic nu le poate tine piept nimeni.
Lexus e putin in urma nemtilor ,
@Firestarter: Pana se prabuseste VAG, ai face bine sa ai grija de SAAB, FIAT, si multe altele =)).
Automobile: Audi | Bentley | Bugatti | Lamborghini | Seat | Škoda | Volkswagen | Volkswagen Nutzfahrzeuge
Scania (71,8 %) | MAN mit Volkswagen Trucks and Buses (55,9 %) | Porsche (49,9 %) | Suzuki (19,9 %)
Finanzdienstleistungen: Volkswagen Financial Services | Volkswagen Bank
Transport und Logistik: Volkswagen Air Service | Volkswagen Logistics | Volkswagen Original Teile Logistik
Produktion und Ausstattung: Auto 5000 | Gläserne Manufaktur | Original Teile Center | Volkswagen R | Volkswagen Sachsen
Sonstiges: Audi BKK | AutoUni Wolfsburg | Autostadt | AutoMuseum Volkswagen | Volkswagen Coaching | Volkswagen Immobili
DACA NU STII GERMANA, FOLOSESTE UN TRANSLATOR.
Tu n-ai mai citit comentarii de-ale mele? Cat de greu era sa-ti dai seama ca am incercat cu primul comentariu sa scap de aberatiile si gugumaniile fanaticilor?