Audi S8: o noua identitate

De Robert Gherghe
Publicat Vineri, 31.08.2007
Germanii au pregatit un facelift pentru versiunea de porformanta a limuzinei A8.

Dupa ce Audi a facut public faceliftul limuzinei A8 , compania germana a venit si cu varianta restilizata a versiunii S8.

Principalele noutati nu includ schimbari ale clasicului propulsor V10 5.2 de 450 CP de origine Lamborghini. Sunt prevazute in schimb upgrade-uri ale sistemului de securitate, prin implementarea unor senzori care sa functioneze ca un sistem de asistenta. Acestia vor anunta soferul prin vibratii ale volanului atunci cand exista pericole dinspre punctele oarbe sau cand masina atinge liniile de marcaj delimitatoare ale soselelor, pentru ca cei de la volan sa poata reabilita masina pe o traiectorie corecta.

Efectul vizual este schimbat prin ajustarea liniilor cromate ale grilei frontale. S-au facut modificari si la aspectul jantelor, noul S8 venind, in plus, cu indicatoare pe oglinzile laterale. Exista ajustari si in paleta de culori disponibila pentru interior. Galeria foto publicata de germani a reusit, prin caracterul ei artistic, sa fac o impresie buna lucru care ne face sa credem ca noul S8 va atrage privirile si la IAA Frankfurt.

Comentarii (13)

  • am si eu o intrebare.. de cand S8 are motor 2.8??
    S8 are doar motorul de V10 de 5.2 litri si 450 de cai..
    1 0
  • Mircea Mester
    2.8
    Nu are, va avea. E o diferenta :)
    0 0
  • cam mic..
    2.8 fsi pt S8?? cam micutz motorul.. si nu zice ca ar fi tfsi..macar un v8 de 4.5 incapea :p.. dupa parerea mea e superba masina si merita ce e mai bun.. hehe
    0 0
  • singurul care va avea motorul de 2.8 va fi A8..
    cum poti sa pui pe varianta de top un motor de doar 210 cai??? iti sugerez sa intri pe worldcarfans.com si sa te uiti putin pe comunicatul de presa al celor de la Audi..
    0 0
  • @ Ion
    ceea ce ai vazut tu acolo era comunicatul de presa pentru faceliftul lui Audi A8. Nu pentru S8! comunicat de presa emis Marti, 07.08.2007
    0 0
  • deci sper sa nu va suparat ca pun link-uri..
    sunt 10 pagini in care, pe langa a8, se precizeaza si de A8 W12 si de S8 si de A8 W12 Security..
    sau hai ca sa nu mai dau link-urile ca nu e frumos.. la pagina 3 gasiti despre motorul 2.8, disponibil doar pe A8! si la pagina 9 gasiti despre S8 unde se zice doar de V10..
    0 0
  • Florin
    Bravo Ion, data viitoare sper sa se informeze mai bine, daca nu vor sa-si piarda din vizitatori. Cat depre masina...ma asteptam la mai multe schimbari.
    0 0
  • mmmm
    Dintre toate cazanele germane , singura care imi place , cit de cit , este Audi.
    Dar la ce or fi bune motorizarile aste ingrozitoare , 3,2 4,5 , etc. ?
    Un motor de maximum 2,5 este arhisuficient(ar fi)
    In rest numai bine , ar trebui sa se separe de fabricantii de "carute populare"......
    0 0
  • S8 2.8 :)))))
    Daca este vorba despre un A8 2.8L echipar cu pachetul "S" este ok, insa un S8 cu acest motor in nici un caz. Audi ofera intotdeauna o varianta S pt modelele sale, varianta care este echipata cu cel mai puternic motor din gama si care se difera de un "A" prin elem stilistice sportiv.
    0 0
  • ai de capu meu..
    e belea masina..si super mare :o
    pe mine sincer ma uimeste..pare asa de masiva..violenta chiar. asta e genu de masina ce ar putea provoca infarct persoanelor batrane :))

    e mare si frumoasa !! mie imi place
    0 0
  • pit 75
    pt FUKERI
    Daca Audi pune motor de 2.8 inseamna ca AU INEBUNIT, dar eu nu cred cel mai probabil va fi motorul de 4.2 si nu 4.5 sau 5.2 cum unii cred. Cat pentru ALEX tie ti-ar ajunge 2,5 , esti nebun stii cate kile are un A8 ?? Sau daca ma gandesc ca acum cari 1300 Kg de Dacie cu 1,4 inseamna ca ti-ar ajunge.
    Totusi S8 nu poate avea motor de 2.8 cund rs4 are 4.2, ok?
    0 0
  • pit 75
    scuze ION, disgratie Robert
    uite ce se gaseste pe pagina Audi.ro:
    Cu motorul de 5,2 litri – FSI, in S8 va asteapta un agregat V10 a carui tehnica si-a dovedit potentialul pe pistele de curse din intreaga lume. Performantele ridicate ale modelului Audi S8 rezulta din forta sa mai mult decat superioara; ele cresc din perfecta sincronizare a componentelor. Printre acestea se numara tractiunea integrala quattro, adaptive air suspension precum si constructia usoara din aluminiu
    1 0
  • Alukard
    S 8
    Oare nu era mai bine sa fi adaptat 5 seturi de pedale ? ;-)) Sigur mergea mai repede....=))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru