Audi S6 - primele fotografii şi informaţii oficiale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a prezentat astăzi cele mai noi apariţii din gama sportivă S. Este vorba de S6 (în versiuni sedan şi Avant), de S7 şi de S8. Toate cele patru modele vor fi prezente în lumina reflectoarelor la Salonul Auto de la Frankfurt, acolo unde Audi va mai aduce şi conceptele electrice Urban şi Urban Spyder, Noul A8 Hybrid dar şi - foarte probabil - noul Audi A3, despre care germanii nu scot nicio vorbă până acum.
MOTOR ŞI PERFORMANŢE
Cea mai importantă apariţie din noua gamă Audi este reprezentată de noul S6, model care este afectat de politica de downsizing şi care îşi pierde astfel motorul V10 în favoarea unui V8. Performanţele şi datele tehnice nu coboară însă în comparaţie cu modelul actual. Noul V8 twin-turbo dezvoltă 420 de cai putere şi 550 Nm, reuşind să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.8 secunde (4.9 secunde pentru versiunea break) şi să aibă o viteză maximă limitată la 250 km/h.
Consumul oficial anunţat de Audi este de 9.7 litri/100 km (9.8 litri pentru Avant), modelele dezvoltate de constructorul din Ingolstadt reuşind să coboare sub bariera de 10 litri cu ajutorul sistemului Start-Stop disponbil în standard şi printr-un sistem de management inteligent al cilindrilor activi, V8-ul "devenind" V6 la nevoie prin dezactivarea a doi cilindri de care nu este nevoie la rularea în regim subperformant.
Noul Audi S6 dispune de sistemul de tracţiune integrală quattro şi de o transmisie S-tronic cu şapte trepte.
Suspensia este coborâtă cu 10 milimetri în raport cu cea a lui A6, în timp ce discurile de frână sunt ventilate atât pe faţă, cât şi pe spate şi sunt concepute astfel încăt să facă faţă tuturor provocărilor pe care le ridică rularea în regim ridicat de performanţă.DESIGN
La nivel estetic, schimbările nu sunt majore. S6 creşte în lungime cu 1.6 centimetri şi vine cu o grilă uşor modificată, barele orizontale fiind acum cromate şi duble. Apare şi un mic eleron pe capacul portbagajului, în cazul lui S6 Avant acesta fiind aşezat pe plafon. În sfârşit, cele patru ţevi ale sistemului de evacuare încadrează difuzorul nou de aer. Interiorul este încă un aspect pe care designerii Audi l-au modificat foarte puţin în comparaţie cu cel de pe A6. Practic, logourile S6 care apar în habitaclu, cercul roşu din jurul butonului de pornire a motorului, pedalele din aluminiu şi cîteva nuanţe şi texturi noi disponibile pentru planşa de bord sunt singurele modificări vizibile.
Opţional, clienţii care se vor orienta spre noul S6 vor putea să-şi comande scaune sport cu sigla S embosată pe tetiere.via | Audi
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
Insa astept RS6 :)
Oricine ce ar zice RENAULT face masini bune, motoare bune, loganul si sandero sa nu mai zic de duster care face furori prin Suedia la vanzari...Audi ii asa pentru ciobani, oameni de la tara proaspeti mutati in centrul orasului ii masina asa pentru 2-4 km restul tot cu capota ridicata si cheia de 14 sa mai reglezi un piston picat.
După părerea mea e inutil S6 .
si cum credeți BMW 550i va pierde bătălia cu Audi S6 ?