Audi S4 și S4 Avant primesc o versiune diesel: V6 TDI de 3.0 litri cu 347 CP

de Cornel Șocariciu
Joi, 02.05.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la noile S4 TDI și S4 Avant TDI. Cele două versiuni sunt echipate cu motorul diesel V6 de 3.0 litri capabil să ofere 347 CP și 700 Nm.

La jumătatea lunii trecute, Audi a anunțat că modelul S5 va fi disponibil alături de motorul V6 TDI de 3.0 litri. Acum, producătorul german anunță că motorul diesel va fi disponibil și pe S4 și S4 Avant.

Propulsorul V6 TDI de 3.0 litri produce 347 de cai putere la 3.850 rpm și 700 Nm între 2.500 și 3.100 rpm. Resursele motorului diesel vor fi gestionate de o transmisie automată cu opt trepte și de un sistem de tracțiune integrală quattro.

La fel ca în cazul lui S5 TDI, sistemul de propulsie disponibil pe S4 TDI și S4 Avant TDI integrează un compresor electric cu rol în eliminarea fenomentului de turbo-lag și un sistem mild-hybrid la 48V gândit pentru a reduce consumul de carburant și emisiile.

Audi S4 TDI are nevoie de 4.8 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 250 km/h. Versiunea S4 Avant TDI este mai lentă cu 0.1 secunde pe sprintul 0-100 km/h, în timp ce viteza maximă este identică cu cea a sedanului.

Consumul mediu mixt anunțat de producătorul german este de 6.2 litri/100 de kilometri pentru S4 TDI, respectiv 6.3 litri/100 de kilometri în cazul versiunii S4 Avant TDI.

Comentarii (4)

  • Diesel Power! In sfarsit, iau si astia de la VAG niste decizii care sunt firesti pana la urma. Diesel-ul ramane unul din cele mai fiabile si mai reusite motoare, daca nu cel mai bun.
    10 4
  • inexorabil
    @PMC, vorbeşte în şoaptă, te rog! Nu de alta, dar electro-fanii plutesc pe baterii, pardon, pe nori şi n-ar fi frumos să-i trezim din visele lor…electrizante. Ei oricum dorm în (reverii) electrice.
    8 6
  • Bune sunt, dar fiabile...e de discutat.
    2 2
  • someone
    @ ram : la cata tehnologie, senzori cabluri si alte cele sant pe masinile din ziua de azi, nimic nu mai este fiabil ca inainte de anii 90. si ca sa nu dau exemplu un motor diesel, uitati-va la problemele motoarelor pe benzina cu injectie directa. si ca si contra-argument la ceea ce veti spune, va intreb, " atunci de ce mai toti producatorii vor sa faca motoare cu injectie duala: directa si indirecta? "
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru