Esential
350 | CP va dezvolta propulsorul V6 turbo de 3.0 litri care va echipa noul Audi S4. |
200 | milisecunde este timpul de schimbare vitezelor necesar transmisiei S-Tronic. |
350 | CP va dezvolta propulsorul V6 turbo de 3.0 litri care va echipa noul Audi S4. |
200 | milisecunde este timpul de schimbare vitezelor necesar transmisiei S-Tronic. |
Noul Audi S4 este asteptat in aceasta toamna, urmand sa fie dezvaluit la Salonul Auto de la Paris. Audi a pregatit special o unitate de propulsie pentru noua generatie S4. Este vorba de un motor V6 turbo pe benzina de 3.0 litri care este de asteptat sa dezvolte in jur de 350 CP si un cuplu maxim de 550 Nm. Noul propulsor va inlocui vechea motorizare V8 disponibila pe actuala generatie Audi S4.
Puterea motorului va fi transmisa tractiunii integrale Quattro prin intermediul unei transmisii automate S-Tronic, intalnita si sub numele DSG in specificatiile tehnice ale modelelor Volkswagen. Audi S4 va imprumuta de la S5 cutia de viteze automata cu sapte rapoarte si cu dublu ambreiaj care, dupa spusele inginerilor germani, poate schimba treptele in doar 200 milisecunde. Noua transmisie automata care va echipa Audi S4 cantareste 142 kg, cu 40 de kilograme mai mult decat cea manuala cu sase trepte, dar acest lucru nu o va impiedica sa ofere in schimb performante mai bune.
Echipat cu un motor si o cutie de viteze de ultima generatie, noul Audi S4 va reusi sa atinga 100 km/h la plecarea de pe loc in mai putin de 6 secunde, viteza maxima fiind limitata la 250 km/h.
Cu siguranta, constructorul german va lansa mai tarziu si variantele Avant si Cabrio pentru a completa noua gama "S" a modelului A4.De asemenea, Audi are plan lansarea unei noi versiuni RS4 in anul 2009. Ca si in cazul lui S4, Audi va renunta la motorizarea V8 pentru o varianta si mai puternica a unitatii V6 turbo care este pregatita pentru S4. “Modelele RS vor avea un timp de schimb al rapoartelor de transmisie mult mai scurt. Daca pe modelele obisnuite cutia de viteze S-Tronic efectueza schimbul treptelor in 200 milisecunde, pe modelele RS vom scurta acest timp pana la 140-150 milisecunde”, a declarat Michael Schoffmann, directorul departamenului de transmisii de la Audi.
Via | CarMagazine
@tds - 135-u' n-o sa-i mai vada nici stopurile S4-lelui. AUDI RULZ 4EVER!!!
Daca ar fi vorba de S4 cu un motor de 3 litri si doar 350 de cai (chiar daca are cuplu kklau)...ar fi un pas inapoi pentru ei in ceea ce priveste imaginea...si ar fi privit...ca fiind submotorizat :-D , fata de C63 si M3 desigur; ar putea castiga din reducerea greutati...insa cred ca-i doar o motorizare intermediara intre S4 adevarat si versiunile "comerciale" de A4, cu motorizari 2.0 TDI....