Audi S3 va debuta la Salonul Auto de la Paris alături de noul A3 Sportback. Modelul de performanţă din gama A3 este bazat tot pe platforma MQB şi este prima versiune sportivă a unui model bazat pe noua configuraţie a concernului Volkswagen. Noul S3 este echipat tot cu un motor 2.0 TFSI, care face parte din familia EA888 şi este cu cinci kilograme mai uşor decât versiunea precedentă. Pe lângă masa redusă, modelul se mândşte şi cu mai multă forţă. Unitatea are acum 300 CP la 5.500 rpm şi 380 Nm între 1.800 şi 5.500 rpm. Propulsorul supraalimentat poate să atingă o turaţie de 6.800 rotaţii pe minut.
În standard, modelul este echipat cu o transmisie manuală cu şase trepte şi cu sistemul de tracţiune integrală quattro. Opţional, clienţii pot comanda o transmisie S-Tronic cu şapte trepte şi două ambreiaje. În compania acestei transmisii, noul Audi S3 poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5.1 secunde. În cazul transmisiei manuale, timpul 0-100 km/h este de 5.4 secunde.
Consumul de carburant în regim mixt este de 6.9 litri la sută pentru transmisia S-Tronic, pe când transmisia manuală prezintă un consum mediu de 7.0 litri la sută. În raport cu versiunile precedente, noul S3 este cu 1.5 litri la sută mai eficient în regim mixt. Totodată, modelul are o masă de 1.395 kilograme şi este cu 60 de kilograme mai uşor decât modelul pe care îl înlocuieşte.În raport cu un A3 standard, noul S3 prezintă o grilă faţă modificată, cu un finisaj care imită aluminiul, lumini de zi cu LED-uri, o nouă bară de protecţie faţă, capace de oglinzi cu finisaj care imită aluminiul, un set de praguri laterale, un spoiler şi o nouă bară spate, cea din urmă integrând un difuzor de aer şi un set de evacuări duble. Interiorul prezintă tratamentul "clasic" al lui S3, incluzând un volan sport, ornamente cu finisaj care imită aluminiul, ceasuri de bord gri, scaune sport – disponibile opţional cu o tapiţerie cu model diamant şi logo-uri S prin mai multe zone ale habitaclului. La nivelul şasiului, noul S3 prezintă o serie de îmbunătăţiri pentru a perfecta manevrabilitatea.
Printre acestea se numără şi o suspensie sport, care reduce garda la sol cu 25 de milimetri în raport cu noul A3şi un sistem de frânare de performanţă. Clienţii pot comanda şi sistemul Audi magnetic ride.Via Audi
Aspectul cel mai dureros in Romanica Country mi se pare a fi in continuare mentalitatea damboviteana, care nu vrea nici piscata cu smoala clocotita sa se reconditioneze putin, daca de redefinit radical no chance, man, ramanand prizoniera, cu indarjire stoica, "specificitatii" sale gregare arhicunoscute........Stiti gestul acela celebru al lui Mircea Badea cu privirea in crucis si pistonarea mainilor tot in crucis, nu? :D
Si acum, navala la magica si plina de argumente vopsea rosie, iu-huuuuu !
In primul rand esti incoerent.
2. Rezultatul, nu prea se intalege ce vrei sa spui.
De aia primesti numai rosu.
Ba nu, pal, sunt taxat doar fiindca romanul are oroare sa-i pui in fata o oglinda a propriei constiinte.........dar chiar si asa, ori nu poate observa, ori se face ca nu observa chipul sau de conformist si snob si spiritul sau inveterat de turma........Din cauza acestui caracter mamaligos, strainii au culcat tot la pamant din economia noastra sanatoasa de dinainte de '89, ii calaresc nonstop pe bastinasi ca sa suga profituri colosale pe spinarea lor, transferate apoi fara jena, cu complicitati locale, peste granita, au instalat in fruntea tarii o clica de politicieni de paie, pe care ii rotesc la conducere dupa bunul lor plac, si le arunca fraierilor de rand niscaiva gadget-uri "en vogue" cu care le inabusa garantat orice tentativa de revolta sau macar de protest........Cati dintre voi nu s-au lasat benevol jupuiti de banci (majoritatea ridicate cu capital strain, sic!) pana la os pentru o ispita a "triadei" nou-nouta sau chiar si mai veche, dupa care au inceput service-urile sa va atace la buzunare........Astfel, poporenii dorm linistiti, chiar asa rupti in fund, cu "scula bengoasa" parcata ostentativ in fata blocului (in ziua de azi, daca te-ai pricopsit cu o masina "de fite", automat capeti un statut social solid in ochii prostimii, desi poate pretul platit echivaleaza cu foametea care te napadeste dincolo de usa casei tale, dar de! accepti s-o induri pana la capat, ca orice fudul care se respecta......), nesimtind cum se duc de rapa cu tot cu patria lor vanduta pe parcele, dar neuitand sa ne "inroseasca" pe noi astia "paria" care incercam sa-i trezim macar in ceasul al treishpelea, compris, mon ami?......Eu incoerent? In ce naiba consta "incoerenta" mea? Poate ai vrut sa scrii "incomod" ;)
Imi mentin comentariul de mai sus. Incearca sa discuti la obiect, nu sa te dedai un monolg on-line despre opresiunea auto germana, romanii fiind victimele producatorilor premium germani si ai propriei constiinte. Divaghezi inutil, fara sa ne luminezi la final. Inspre ce, noi, fanii tripletei germane, ar trebui sa ne indreptam?
Pana una alta, vezi cifrele de vanzari mondiale in sectorul premium. Poate extinzi psihoza romaneasca la nivel mondial.
Termina cu prostiile. Eventual scrie un eseu si posteaza-l pe referate.ro.
Faptul ca Romania este ingenuncheata si ca s-a vandut pe nimic tot ce era bun ce treaba are cu "triada"? Si vorba lui Paul, daca te uti la vanzari de masini noi de la "triada" chiar e zero Romania, de n-ar fi tara noastra ar muri nemtii nu?, la sh de acord, sunt multe, dar tot nu vad ce treaba are cu economia? Au vandut meltenii romani cu masini de la "triada" economia romaneasca? Una este una si alta este alta, plus ca acum vorbesti de VW acum vorbesti de "triada", probabil ca pe VW ai boala ca sa zic asa, dar alternativa la VW care ar fi? Chevrolet cumva? Poate, dar si ei au destule "cazane" de modele noi care respira "calitate" prin toti porii, chiar si asa se vinde bine la noi, iar prima masina pe care o vezi pe strada este Dacia pana la urma. Asadar intreb si eu, care este alternativa corecta si care sunt marcile care nu te ataca la buzunar? Stiu ca simpatizezi cu GM, daca melteanul roman ar avea un Cadillac in fata blocului, in loc de clasa S, ce s-ar schimba? Ce vrei sa vezi pe strada toata ziua? Corvette? Camaro? Nu prea le vezi nici in Vestul Europei, dar la noi...