Audi S1 şi S1 Sportback: 231 CP pentru cele mai puternice modele din segmentul B
17
Audi a prezentat oficial cel mai mic model din gama S, bazat pe A1. Indiferent că vorbim despre o versiune cu trei uşi sau cu cinci uşi, modelul are o motorizare 2.0 TFSI de 231 CP şi beneficiază de tracţiune integrală.
Esential7.0litri la sută consumă cel mai mic model din gama S de la Audi.
Audi S1 şi S1 Sportback reprezintă surpriza nemţilor pentru această săptămână, cele două versiuni de caroserie ale celui mai mic model din gama S fiind prezentate în aceeaşi zi. Spre deosebire de A1 quattro, seria limitată la 333 de unităţi a lui A1, vorbim despre o versiune de performanţă precum au şi fraţii săi mai mari, limitată în cota de producţie doar de capacităţile uzinei şi de cererea efectivă.Noul Audi S1 are o motorizare 2.0 TFSI de 231 CP şi 370 Nm, cuplată unui sistem de tracţiune integrală quattro şi a unei transmisii manuale cu şase trepte. În plus faţă de un A1, modelul se mândreşte cu un sistem de frânare mai performant, o suspensie reconfigurată şi un sistem ESP care poate fi decuplat în două trepte, software-ul său fiind reprogramat pentru a asistat sistemul de tracţiune integrală, reducând viteza roţilor de la interiorul virajului pentru a oferi un nivel superior de manevrabilitate.
Acestea sunt cele mai sportive scaune pe care le poţi primi la un Audi A1 de serie şi sunt standard pentru S1.
Reconfigurarea suspensiei lui A1 odată cu transformarea în S1 a vizat îmbunătăţirea nivelului de sportivitate oferit de puntea faţă şi implementarea unei suspensii spate multi-link cu patru braţe. Sistemul de frânare are o pompă centrală mai mare şi discuri faţă cu diametrul de 310 milimetri. Încă de la părăsirea fabricii, modelul este echipat cu jante de 17 inch, îmbrăcate cu anvelope de 215/40/R17, iar nemţii oferă opţional jante de 18 inch îmbrăcate în anvelope de 225/35.
Interiorul lui Audi S1 vine cu toate elementele sportive aplicate de Audi la trasformarea unui model ”standard” într-un model ”S”.
Motorizarea 2.0 TFSI din echiparea lui S1 şi S1 Sportback asigură accelerarea de la 0 la 100 km/h în 5.8 secunde pentru caroseria cu trei uşi, respectiv 5.9 secunde pentru caroseria cu cinci uşi.
Viteza maximă, în ambele cazuri, este de 250 km/h, în timp ce consumul de carburant este de 7.0, respectiv 7.1 litri la sută.
Audi va oferi noile S1 şi S1 Sportback începând cu al doilea sfert al anului curent. Pe piaţa din Germania, modelele pleacă del a 29.950, respectiv 30.800 euro, anunţă reprezentanţii mărcii din Ingolstadt. Pe lângă dotările standard, care depăşesc echiparea de bază a lui A1, clienţii pot comanda sistemul de navigaţie MMI plus, cu afişaj escamotabil, sistem audio Bose, hotspot Wi-Fi onboard şi multe altele.
nici nu stiu daca au concurenta, Posibil 500 Abarth sau poate daca scot Opel un Adam OPC sau un Ford Ka ST. Chiar si asa, nu ar avea 4x4 cu siguranta.
ce bijuterie...
@mog. Nu mai compara A1 cu modelele astea! Nu are sens! Il poti baga in comparatie cu opel corsa, nu adam! Si cu ford fiesta, nu ka! Ok? Ai mai invatat ceva azi...
Exact cum am zis si ieri. Se vede un progres destul de bun al celor de la Audi, cu toate ca este timid.
Versiunea S1 are un aspect agresiv, iar botul bine conturat ajuta din plin la aceasta senzatie. Probabil si datorita profilului ce-si arata linia descendenta din spatele masinii, aceasta pare ca se prelungeste pana la faruri , in sensul bun al cuvantului. Ce-i drept este un model care-si transmite de la prima privire caracterul sportiv al acestuia si e imposibil sa-l confunzi cu “doar o alta masina mai mica” .
ba da`le dracu ca e diferenta mica intre ele. latimea e aproximativ la fel - 1.9m, iar lungimea e 3.6m la Ka si 3.95m la A1. Ka ul e mai inalt. Adam e la fel de lung cat A1...
visual mie A1 mi se pare citadina, chit ca e pe platofrma cu polo...
e o mini racheta masinuta asta . mi se pare ciudat consumul mai mare decat cel de la golg GTI performance, desi au acelasi motor.
@ vianu: tu aveai commenturi faine, nu mai incepe razboaie , ca nu au mai mult farmec decat ceea ce e de zis despre masinile prezentate.
Sperand sa fiu in asentimentul si altor utilizatori al acestui site deoarece ne afecteaza pe toti in egala masura imi permit sa ma adresez direct voua cu o intrebare la care mi-ar place sa capat un raspuns sa zicem oficial
de ce il lasati pe userul inexo-cuantic sa bata campii? Confirmat cu destule dovezi (de 2 zile tot postezi linkuri de pe care face copy-paste) il tolerati pe baiatul asta cu o seninatate ce imi depaseste puterea de intelegere.
Am inteles ca mi-ati sters posuri cu trimiteri catre linkuri externe (ok, o fi politica voastra) mi-ati sters posturi care erau off-topic dar demonstrau plagiatul individului, dar de ce ii permiteti in continuare postarea de comentarii ce nu ii apartin? Dincolo de "agramaticalitatile" si lipsa logicii in exprimare (ori de cate ori sunt produsul neuronilor sai) chiar daca isi aroga texte si le adapteaza subiectului devenind on-topic nu cred ca politica indulgentei fata de plagiat ridica nivelul general al sitelui
multumesc
Nu vreau sa incep razboaie @someoane….dar mi se pare ciudat ce se intampla.
intersesant ca astia vor sa interzica fumatul la volan, dar permit unor astfel de bombe sa ajunga pe mana tuturor inconstientilor de pe drumurile publice, ar fi oportun sa se impuna un permis special pentru a conduce asa ceva.
@vianu
Pe Automarket sunt tolerate în principiu doar comentariile referitoare la subiectul materialului. Dacă ne-am apuca să analizăm toate comentariile de pe site pentru a vedea dacă ele sunt sau nu copii după altele, de oriunde ar fi ele, nu am mai avea texte pe Automarket :)
În rest, există sistemul de up/down pe Automarket, iar dacă un user nu este acceptat de comunitate dispare vizibil de pe site în mod natural.
Dacă nu îţi convine atitudinea sau modul de abordare al unui utilizator, ignoră-l şi adu tu plus valoare. Aşa creştem cu toţii. Deocamdată, utilizatorul despre care vorbeşti nu a încălcat niciun cod de conduită pe Automarket.
Te aşteptăm printre cei înregistraţi pe Automarket.
Ca tot se vorbea la adresa mea. Aveti cuvantul meu de onoare ( voi ca redactori ) ca nici nu am incalcat si nici nu voi incalca vreodata nici un cod de conduita pe Automarket. Vraeu doar ca oamenii ca @vianu sa nu mai atace la persoana cu comentarii off-topic. Ce il framanta pe el, este faptul ca eu mai comentez si pe alte publicatii, insa din criza de timp acelasi comentariu il postez si pe site-ul vostru, desi nu vad care ar fi problema lui. Oricum nu ma intereseaza si am de gand sa nu dau importanta acestor useri care spun orice, numai despre subiect nu. O seara placuta si mult succes va doresc in activitate !
Mircea nu, nu imi convine atitudinea userului Inexo-cuantic. Dupa furtul evident pe care vi l-am demonstrat negru pe alb (STIU ca ati ajuns pe linkurile postate aici) ar trebui sa luati o pozitie cel putin principiala in ceea ce priveste nu numai "comentariile referitoare la subiectul materialului" ci si, sa zicem, autenticitatea acestor comentarii.
Furtul vad ca este insotit de o nemasurata NESIMTIRE, postul lui inexo-cuantic de mai sus e cat se poate de elocvent.
Nu, @Inexo-cuantic, nu te-am atacat am facut public un lucru pe care tu il consideri firesc: furtul. Nu comentezi si pe alte publicatii in masura in care lasi sa se inteleaga. Preiei intregi corpuri de text de pe siteuri sau bloguri, schimbi denumiri si gata postul. Nu poti fi nici redactor la AutoBild nici nu ai un "blogul lui Adrian" si nici redactor pe autopiata.md (sau 0-100) nu poti fii, toate in acelasi timp.
Te amagesti singur dar textele "tale" se gasesc extrem de usor pe net si sper ca orice utilizator de pe AutoMarket isi va da seama ca esti un simplu IMPOSTOR care nu poate pune cap la cap doua cuvinte daca nu le fura.
Cat despre onoare....Dpmdv esti doar o oroare. O sinistra oroare reaparuta sub un nou nick-name.
PS1. Mircea in urma experimentului de la materialul cu Ferrari California-T chiar daca a fost un evident furt reactia voastra a fost pe masura asteptarilor. Cu toate ca(!!!!) comentariul a facut referire strict la subiectul materialului. Astept, deci, mai multa principialitate si in celalt sens.
PS2 ok, ma voi opri aici, faptul ca am primit un raspuns asa cum am sperat ma onoreaza, dar (chiar daca nu sunt prietenul multor utilizatori de pe AM si nici nu imi doresc asta) imi voi lua libertatea de a nu fi (deacum incolo) colegul lui inexo-cuantic chiar si ca utilizator neinregistrat. N-ar fi o pierdere.....pleaca unu' vine altu'....
PS3 cat despre plusvaloare...n-am pretentia ca parerile mele personale sa construiasca ceva.
PS4 vedeti ce faceti totusi cu o metoda de inregistrare obligatorie pe site. Ar fi pacat sa nu aveti un forum in spate.
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, toate casele de tuning cu renume şi-au făcut temele. Am adunat pentru voi cele mai interesante dar şi cele mai scumpe pachete introduse cu ocazia salonului elveţian. Atracţia principală? Un Mercedes S-Klasse poleit cu aur. (14.03)
Goodyear-Dunlop a prezentat la Salonul Auto de la Geneva conceptul unei anvelope echipată cu un microchip integrat, capabil să transmită informaţii către vehiculul cu care este echipată. (07.03)
Andy Palmer, şeful Nissan, a reiterat planurile companiei de a lansa un model care se va putea conduce singur până în 2020. Astfel de versiuni autonome vor fi introduse pentru fiecare model existent în gamă. (07.03)
ce bijuterie...
Versiunea S1 are un aspect agresiv, iar botul bine conturat ajuta din plin la aceasta senzatie. Probabil si datorita profilului ce-si arata linia descendenta din spatele masinii, aceasta pare ca se prelungeste pana la faruri , in sensul bun al cuvantului. Ce-i drept este un model care-si transmite de la prima privire caracterul sportiv al acestuia si e imposibil sa-l confunzi cu “doar o alta masina mai mica” .
Sa auzim numai de bine !
visual mie A1 mi se pare citadina, chit ca e pe platofrma cu polo...
@ vianu: tu aveai commenturi faine, nu mai incepe razboaie , ca nu au mai mult farmec decat ceea ce e de zis despre masinile prezentate.
Sperand sa fiu in asentimentul si altor utilizatori al acestui site deoarece ne afecteaza pe toti in egala masura imi permit sa ma adresez direct voua cu o intrebare la care mi-ar place sa capat un raspuns sa zicem oficial
de ce il lasati pe userul inexo-cuantic sa bata campii? Confirmat cu destule dovezi (de 2 zile tot postezi linkuri de pe care face copy-paste) il tolerati pe baiatul asta cu o seninatate ce imi depaseste puterea de intelegere.
Am inteles ca mi-ati sters posuri cu trimiteri catre linkuri externe (ok, o fi politica voastra) mi-ati sters posturi care erau off-topic dar demonstrau plagiatul individului, dar de ce ii permiteti in continuare postarea de comentarii ce nu ii apartin? Dincolo de "agramaticalitatile" si lipsa logicii in exprimare (ori de cate ori sunt produsul neuronilor sai) chiar daca isi aroga texte si le adapteaza subiectului devenind on-topic nu cred ca politica indulgentei fata de plagiat ridica nivelul general al sitelui
multumesc
Nu vreau sa incep razboaie @someoane….dar mi se pare ciudat ce se intampla.
Pe Automarket sunt tolerate în principiu doar comentariile referitoare la subiectul materialului. Dacă ne-am apuca să analizăm toate comentariile de pe site pentru a vedea dacă ele sunt sau nu copii după altele, de oriunde ar fi ele, nu am mai avea texte pe Automarket :)
În rest, există sistemul de up/down pe Automarket, iar dacă un user nu este acceptat de comunitate dispare vizibil de pe site în mod natural.
Dacă nu îţi convine atitudinea sau modul de abordare al unui utilizator, ignoră-l şi adu tu plus valoare. Aşa creştem cu toţii. Deocamdată, utilizatorul despre care vorbeşti nu a încălcat niciun cod de conduită pe Automarket.
Te aşteptăm printre cei înregistraţi pe Automarket.
O seară excelentă.
Ca tot se vorbea la adresa mea. Aveti cuvantul meu de onoare ( voi ca redactori ) ca nici nu am incalcat si nici nu voi incalca vreodata nici un cod de conduita pe Automarket. Vraeu doar ca oamenii ca @vianu sa nu mai atace la persoana cu comentarii off-topic. Ce il framanta pe el, este faptul ca eu mai comentez si pe alte publicatii, insa din criza de timp acelasi comentariu il postez si pe site-ul vostru, desi nu vad care ar fi problema lui. Oricum nu ma intereseaza si am de gand sa nu dau importanta acestor useri care spun orice, numai despre subiect nu. O seara placuta si mult succes va doresc in activitate !
Sa auzim numai de bine!
Furtul vad ca este insotit de o nemasurata NESIMTIRE, postul lui inexo-cuantic de mai sus e cat se poate de elocvent.
Nu, @Inexo-cuantic, nu te-am atacat am facut public un lucru pe care tu il consideri firesc: furtul. Nu comentezi si pe alte publicatii in masura in care lasi sa se inteleaga. Preiei intregi corpuri de text de pe siteuri sau bloguri, schimbi denumiri si gata postul. Nu poti fi nici redactor la AutoBild nici nu ai un "blogul lui Adrian" si nici redactor pe autopiata.md (sau 0-100) nu poti fii, toate in acelasi timp.
Te amagesti singur dar textele "tale" se gasesc extrem de usor pe net si sper ca orice utilizator de pe AutoMarket isi va da seama ca esti un simplu IMPOSTOR care nu poate pune cap la cap doua cuvinte daca nu le fura.
Cat despre onoare....Dpmdv esti doar o oroare. O sinistra oroare reaparuta sub un nou nick-name.
PS1. Mircea in urma experimentului de la materialul cu Ferrari California-T chiar daca a fost un evident furt reactia voastra a fost pe masura asteptarilor. Cu toate ca(!!!!) comentariul a facut referire strict la subiectul materialului. Astept, deci, mai multa principialitate si in celalt sens.
PS2 ok, ma voi opri aici, faptul ca am primit un raspuns asa cum am sperat ma onoreaza, dar (chiar daca nu sunt prietenul multor utilizatori de pe AM si nici nu imi doresc asta) imi voi lua libertatea de a nu fi (deacum incolo) colegul lui inexo-cuantic chiar si ca utilizator neinregistrat. N-ar fi o pierdere.....pleaca unu' vine altu'....
PS3 cat despre plusvaloare...n-am pretentia ca parerile mele personale sa construiasca ceva.
PS4 vedeti ce faceti totusi cu o metoda de inregistrare obligatorie pe site. Ar fi pacat sa nu aveti un forum in spate.
multumesc
Arata bine din toate punctele de vedere.