Audi RS7 ar putea produce 600 de cai
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Viitorul Audi RS7 ar putea dezvolta 600 de cai putere graţie unui agregat V8 twin-turbo de 4.0 litri.
Constructorul german Audi lucrează în prezent la dezvoltarea lui RS7. Există zvonuri conform cărora Mercedes CLS 63 AMG, BMW M5 sau Panamera Turbo ar trebui să se teamă de cei 600 de cai pe care viitorul RS7 i-ar dezvolta. Viitoarea versiune de înaltă performanţă a lui A7 va beneficia de serviciile unui propulsor V8 twin-turbo de 4.0 litri.
Pentru a face faţă celor 600 de cai, viitorul model al constructorului din Ingolstadt va dispune de suspensii adaptive şi de sistemul de tracţiune integrală Quattro. În ceea ce priveşte design-ul, acesta va dispune de un stil mult mai agresiv mulţumită prizelor de aer mărite şi a jantelor de 19 şi 20 de inch.
Via | EgmCarTech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
.... ii mai pun si ditaimai motorul si suspensii sport ...
mai au sa o faca dizel, ca sa bucure toti manelarii...
si pentru toti cretinii care au lieci in pantofi si telemea pe dindit va rog sa va abtineti de ;la comentarii cand in discutie este un audi
si psre surpinderea mea vad ca toata lumea isi da cu parerea despre motorul de 4 litri si imi pun la bataie motorul meu kawasaki ltd 550 ca nioci unul nici macar nu a vazut uyn motor de 4 litri dar sa si il mai testeze
Oameni buni ,caii de sub capota de la Audi pe nimeni nu-i intereseaza oricum cati cai nu ar avea audi BMW iese in fatza lui la orice viraj turbat plus la asta clientii audi sau sunt femei sau sunt prosti , ca nu-si merita banii Audi atata timp cat BMW se comporta mai bine pe traseu si are motoare mai bune , transmisii ,directii si tren de rulare intr-un cuvant superior fatza de audi.
Pentru o femeie Audi inseamna masina rotungita si luminiti ca pe brad si cu asta basta.
Pentru un Sofer Adevarat BMW inseamna multa calitate intre volan si carosabil totul se petrece la alte limite si cu alte precizii,,,
Au mai incercat ei ceva asemanator cu S8, punandu-i motor de Lamborghini si tot rahat pe 4 roti a iesit! Nu va mai ambalati atat ca oricum asta e doar un zvon, iar daca ajungi la motoarele de 4-5.0 sa le mai pui si turbo, aici e clar dovada de incompetenta si ca nu poti tine pasul cu cineva! Au ajuns pionierii motoarelor sa se teama de un low cost? Ha
Baieti, nu va mai agitati atata ca Audi o sa faca nu stiu ce, oricum toti fani audi de pe aici au niste cazane de vw din 2002 incoace si simt ca impart front-comun cu audi, ca au motoare similare, si-i doare daca spuneti ceva rau de sora-marca a VW. Baieti, lasati-ne cu "TDI"-urile voastre, aveti grija ca va bat tachetii la porcariile alea dizel, se aud ca tractoarele, va papa ulei rabla? REMAT!
Cum bai romanilor cu banii in buzunar sa fii limitat de atasamentul pentru un logo? Lucrurile se schimba in lumea asta mai repede decat va ia voua sa scrieti un comentariu de doi lei. Clientul inteligent intai compara, ia in calcul toate necesitatile, cheltuielile de intretinere etc...
Degeaba mi-am dorit eu de la 18 ani un hatchback puternic, pentru ca mi-am dat seama ca nu renteaza si nu se pliaza nevoilor mele, iar cea mai buna alegere ar fi o berlina diesel de clasa medie.
Aaa cand n-ai bani nici sa treci strada cum e cazul a 90% din comentatori e usor sa-ti dai cu parerea. Ca daca as avea, as face as, drege. Banii nu pica din cer copii! Si sa va doriti sa nu va pice ca avand asa mentalitate in 2 ani sunteti plini de datorii, sau culesi dintr-un copac de pe marginea drumului, dupa ce ati incercat sa-i demostrati unui "taran cu diesel si copii in spate", ce stabilitate are masina voastra pe viraje, sau cat de fun e tractiunea spate pe drumurile publice.
Asta cred ca e ultimul meu post pe aici pentru ca deja sincer mi-e jena sa comentez printre atatia cunoscatori. Va las cu un singur sfat:
Chiar daca nu la noi nu exista niciun circuit, va rog nu incercati sa pretindeti ca drumurile publice sunt asa ceva!
Ca Rs4 a pierdut toate duelurile cu M3.
Sau daca nu-ti place M3 cu Rs5 sau Rs4 , te astept la Nurburgring cu A8 de 4.2 varful de gama si eu vin cu seria 7 , 750i cu 4.4 litri ca sa vedem cine si pe cine face .
Daca nu-ti place nici seria 7 F01 vino cu Q7 si eu vin cu X5M sa vedem cine pe cine face .,
Daca nu-ti place nici X5 care e lider pe segment ...
Vino cu rival pentru Z4 sau noul seria 1 M si osa vezi ca chiar daca Rs3 ridica suta mai repede cu 2 sutimi pe circuit il va umili , suspensiile , tractiunea , motoarele si numele BMW fac diferenta mereu .
Asa ca cred ca intelegi cine face legea ?
BMW si nu audi.
BMW e cu literi mari , audi e cu mici .
Ma bucur ca oamenii ca tine au bmw, esti exemplul ideal...sa ti traiasca.
PS: TTRS este cu cateva secunde mai rapid pe ring decat M1 "tau".
Bai puta, abia daca ai 18 ani si visezi la M3uri si la masinile vecinilor. Mai lasa-le in masa de etnobotanice ca esti plecat rau pe aratura.
In interior dupa parerea mea arata incredibil.
BMW M3 si multe alte modele BMW sunt masini bune, dar date pe mainile unor putzoi care si-au luat permisul, lucru care nu garanteaza ca stiu sa conduca duc la rezultatele ce se pot vedea la stiri.
BMW sunt masini puternice, periculoase si pentru oameni care au placerea sa se lupte cu masina nu sa se simta ei alintati de o directie exacta, un motor lin cu un consum decent.
Este parerea mea.
PS. Faptul ca visati la masini de 5 ani m3, m5, golite de continut doar pt a fi mai puternice nu va va aduce nimic bun poate doar un dosar penal sau o cruce. Va spune un om cu 400.000 km facuti in ultimii cinci ani in toata europa unde am observat ca cei mai periculosi soferi sunt cei de bmw, desi bineinteles nu toti soferii de bmw sunt periculosi.
Va multumesc.
Umblati cu Dacii , Audi si VW ,.
EU o sa te rup pe la toate semafoarele cu BMW-ul ;)
DE ce trebuie sa va conving ce e mai bun ,umblati cu Jaf-uri.
Lasati mie Baverezii .
Daca ai ajuns tu sa compari TTRS cu seria 1M inseamna ca esti dus cu planca .
Puna deja TTRS cu X5 ca o sa fie cu totul ca la casa de nebuni.
VAI OMULE FIECARE MASINA ISI ARE DESTINATIA FINALA , nu cum vrei tu sa pui seria 1 cu TTRS .
SERIA 1 e rival cu A1 sau A3.
Uneori stau si ma gandesc esti sanatos sau nu ?
TTRS- Body Type 2 Door, 2 Seat Coupe and Roadster
Power (SAE net): 340 bhp @ 5400 rpm
Weight : 1,450 kilograms
length/width/height in mm) 4198 / 1842 / 1342
BMW 1 Series M Coupe - Body Type 2 Door Coupe
Power - 335bhp @ 5900rpm
Weight - 1495kg
length/width/height in mm) - 4239 / 1803 / 1401
Mai egale de atat nu se poate....dar daca tu vrei sa compari un coupe in 2 usi cu un hatchback in 4 usi esti liber sa o faci, ai demonstrat deja cat esti de departe de realitate.
PS: strada nu e circuit, asa ca te rugam nu mai rupe tu oamenii saraci ca noi fara bmwuri pe la semafoare... nu ne permitem toti m3uri ca tine.
Bai serios, nu mai radeti, dependenta de droguri e o boala grea. Ei trebuie ajutati nu condamnati.
Ce-mi arati tu date tehnice daca SERIA 1 nu a fost creat ca rival pentru TTRS ???????????????????
De ce deviezi de la tema , lasa bietul Rs3 sa se descurce singurel cu 1M si atunci o sa vedem cine si pe cine face , ti-am mai zis doar .
si RS4 cu 420 hp o lua in nara de la M3 cu acelasi numar de cai tot 420 hp.
Si nu te mai fa asa sanatos ca permanent aburesti , esti intr-un nor de fum tulbure cu neuroni putini de tot ...
Toata lumea stie ca BMW produce masina mai buna ca Audi , numai tu si cu @Laucalin va-ti apucat de un inel de la Audi si va tineti de el.
Masina nu inseamna DORMITOR si LED-uri.
Masina inseamna sa aiba masele 50%50 unde Audi e departe de asa ceva pe langa BMW ,
Masina insemna sa aiba un motor SOFISTICAT ,econom si PERFORMANT , unde BMW face LEGE de multi ani.
Masina inseamna sa aiba o directie chirurgicala unde BMW sta cel mai perfect,.
Si suspensii de zile mari , puntea spate de la BMW e cea mai avansata din lume .
Si NOUL xDrive deja la toate filmuletele si testele de prin LUME bate quattro , si stii de ce ca xDrive reuseste sa imparta puterea pe punti pana la 100procente ce audi nu poate.
xDrive se activeasa la un mm de apasare a pedalei , la quattro e nevoie de turatii mai mari dar iarna se stie ca nu e bine subturezi masina.
Masina inseamna un TREN de RULARE perfect din nou BMW la toate testele din LUME ia punctajul maxim .
Ce sa-ti mai zic ?
"si stii de ce ca xDrive reuseste sa imparta puterea pe punti pana la 100procente ce audi nu poate"
explica cu cuvintele tale ce inseamna ceea ce ai scris aici
STAI, iti zic eu habar n-ai fra3re, ai copiat ca pr0stu de pe nush ce site
Auzi la el ca are m3..:))) te dreaq cocalar virgin
Dar pe sit-ul asta vad atatea prosti ca imi pare ca in partea dreapta a prutului sunt numai prosti , dar nu vreau sa jignesc oamenii ca stiu ca si acolo sunt si mai destepti si mai prosti... Dar sit-ul ma oboseste.
Eu am scris ca MASELE adica raportul pe axe al KG scriu clar pentru PROSTI , KILOGRAME la AUTOMOBILELE BAVARIA , adica Bayerische Motoren Werke sau BMW sunt apropiate de 50%50 si acest raport al greutatii reprezinta un ECHILIBRU suprem pe asfalt .
stiti de ce in BMW mereu e mai putin spatiu pe bancheta spate decat la AUDI sau MERCEDES ????
Pentru ca eu am BMW si , stiu de ce .
Motorul este pozitionat in spate langa torpedou , aproape jumatate de motor se aflat in zona spre SALON.
Procedura asta e facuta pentru a repartiza masele spre 50%50.
Cu asta e Clar ???
Bine pasul doi , voi stiti ce inseamna un REDUCTOR ???
LA automobilele BMW sistema xDrive poate fi decuplata pana la 100 de procente , adica in caz de masina nimereste cu o punte pe gheata si una pe asfalt apoi puntea fatza se cupleaza 100 procente , la AUDI nu e posibil asta se poate cupla maxim pana la 74% si la Mercedes-Benz maxim pana la 65 sau 60 ca nu mai tin minte exact .
Scrieti pe youtube ce inseamna xDrive sistema Inteligenta de la BMW si o sa vedeti ca xDrive e cea mai buna sistema 4x4 din lume ...
Ce poate fi mai bun decat sa ai un xDrive care imparte puterea pe punti pana la 100% ???
e mult de explicat cel putin ma obosesc sa va explic aceeasi problema sau o explic la aceeasi useri sau la unii noi veniti pe acest site.
Studiati baieti ,exista reviste pe fatza pamantului , youtube , carti , vedeti date tehnice , concursuri internationale best engine cele mai bune motoare , vedeti vanzarile Premium , vedeti ce inseamna BMW nu vreau sa fiu aici profesor sa va explic la toti cu cat este egal 1+1.
succes la carte in lumea auto luati si invatati si pe urma stam la vorba .