- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GENEVA 2010
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Audi RS5, primele fotografii oficiale
M3 pazea ca vin
P.S. : sa stii ca rs5 e pe benzina.
NO........acum trebe sa ma mai gandesc daca m3-u e mai bun....
de la spate seamana cu Granturismo
motorul putea sa fie mai nervos...cam putin 420 pentru un RS...
sunt convins ca o sa aibe performante bune, dar M3 are o istorie in spate
P.S.: Acum referitor la masina. Dupa nr max de rotatii (9000) este cu siguranta un motor pe benzina aspirat. Ma mira pt ca se vehicula de catre presa un motor turbo. Rezulta deci ca discutam despre acelasi motor V8 de 4.2 care a echipat RS4 si echipeaza R8, insa eu mizez pe o crestere a puterii de la 420 pana undeva aproape de 450. Va fi cu siguranta o masina performanta.
Tinand cont ca si vechiul M3 E46 CSL si M3 E90 au batut RS4 pe udne l-au prins, este de asteptat ca M3 E92 sa bata RS5 care are aceeasi motorizare ca RS4 si putin probabil sa aiba un sasiu mai bun ca al lui M3 N92.
Dar asta nu inseamna ca nu este o masina frumoasa si performanta.
http://www.youtube.com/watch?v=rWipHgws5mY&feature=related
nu cred asa ceva...si niciodata nu cred ca Audi va fi killer pentru BMW...sa il vedem pe "Ring" ce poate ;)
Sa spui dintre masina asta si M3 care e mai buna, e ca si cum te-ai intreba cine e mai bun la bataie Bruce Lee sau Van Damme. Diferentele dintre masini (mai ales cele ce tin de performante), sunt foarte mici si doar un pilot sau un sofer care conduce de foarte mult timp o astfel de masina isi poate da seama de ele. Eu consider ca e absurd sa critici ca la performante este foarte putin inferioara celeilalte. Atat de mult conteaza pentru unii o secunda in plus sau in minus cand "soferesc" (daca "soferesc") pe "autobadul" romanesc?! (sau pe orice drum ca la noi se poarta).
Cat despre design, arata foarte bine, are personalitate, insa nu este o masina pe gustul meu :)
Nu am cum sa spun ca Audi e de cacao.
RS5 este chiar foarte bine, dar eu personal ma asteptam la un alt motor.
Si da, fiind o rivalitate intre modelele sport ale Audi si BMW conteaza si o sutime, nu numai o secuna.
On topic: superba masina.... cand vorbim de asemenea masini, M3, AMG, RS, chiar nu mai conteaza. Nu cred ca v-ar deranja pe niciunul dintre voi unul din modele... macar pentru un test drive.. ;)
Cat despre motor, eu nu consider ca ar fi dezavantajul masinii. Important e cum ajunge puterea la roti, nu cat e de puternic sau de nou (de-asta un Lotus Elise se poate pune cu M3 de ex.)
Iar daca zici ca o sutime conteaza la masinile astea, cred ca la masini gen Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT, diferenta o faci la fractiune de secunda :))
concluzie: este o masina reusita, dar nu la fel de frumoasa si sportiva ca un M3
Proasta comparatie Bruce Lee Vandame.Este clar ca Bruce Lee ar castiga.
Masina este superba.
In al 2-lea rand eu vad tot atatia cocalari si cu BMW si cu Audi si cu Logan si cu Mercedes, etc. e plin de cocalari, ne invadeaza.
Si da, tzenu_bmw e un cocalar.
Prefer sa discutam mai mult de masini decat de soferii lor.
Acesti mucosi nu-si permit nici 1/4 dintr-o asemenea masina, in schimb doar viseaza ca intr-o zi la va ploua cu bani din cer si vor ajunge si ei "smecheri ca Jiji" si o sa-si ia si ei o masina din asta.
E trist...
- Am facut din evacuarea cu iesire dubla, una ovala pentru R8 V10 si am pus-o si pe RS5
- La anul, tragem o linie in plus la grila si ii zicem facelift!
Chiar nu puteau sa faca un design mai special pentru varful de gama? sa iti dai seama din prima privire ca este ceva special, nu dupa 10 minute de cautat detalii. Acelasi lucru si pt R8 V10.
Dar parca decat un Audi A5 RS, as opta mai mult pt un audi TT RS. Considerabil mai ieftin, iar resoftat alearga ca un R8 V8.
mai am si eu cateva cu cocalari in audi, dar cartile astea le scot la momentul potrivit :)).
PS interioarele de BMW tot timpul au fost mult sub cele de Audi.