În toamna anului trecut, Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul RS Q3 Sportback. SUV-ul de performanță pregătit de constructorul german propune un pachet de caroserie mai agresiv decât cel disponibil pe versiunile "civile", un interior orientat către sportivitate și un comportament dinamic mult îmbunătățit.
Acum, Audi RS Q3 Sportback poate fi comandat și pe piața din România, SUV-ul de performanță având un preț de pornire de 65.180 de euro.
Sub capota lui RS Q3 Sportback se află motorul de 2.5 litri cu cinci cilindri care dezvoltă 400 de cai putere la 5.850 rpm și 480 Nm la 1.950 rpm, resurse gestionate de o transmisie automată cu șapte trepte și de un sistem de tracțiune integrală quattro.
Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 4.5 secunde, în timp ce viteza maximă de 250 km/h poate fi extinsă opțional până la 280 km/h (1.750 de euro).
LISTĂ DE PREȚURI Audi RS Q3 SPORTBACK | |||
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (Preț în Euro, TVA inclus) |
||
MOTOR |
PUTERE (CP) |
TRANSMISIE | BASE |
2.5 litri benzină 5 cilindri |
400 | Aut 7, 4x4 | 65.180 |
Standard, Audi RS Q3 Sportback va fi echipat, printre altele, cu următoarele: jante din aliaj ușor cu diametrul de 20 de inch, faruri și stopuri cu LED, pachet de iluminare ambientală, senzor de lumină și de ploaie, oglinzi exterioare cu reglaj electric și încălzite, pachet optic exterior argintiu, sistem Audi Drive Select, volan sport îmbrăcat în piele, instalație de climatizare manuală, accesorii de interior îmbrăcate în Alcantara, ornamente din aluminiu pentru pragurile interioare, praguri iluminate, sistem Audi Pre Sense Front, sistem de avertizare cu privire la părăsirea benzii de rulare, Hill Start Assist, sistem Parking Control Plus, instrumentar digital de bord Audi Virtual Cockpit cu diagonala de 10.25 inch, sistem audio cu 10 incinte și scaune față sport îmbrăcate în Alcantara/piele ecologică.
Standard, RS Q3 Sportback va fi oferit cu suspensia sport, însă versiunea echipată cu amortizoarele adaptive este oferită opțional pentru încă 1.340 de euro.
Farurile Matrix cu LED sunt și ele disponibile opțional pentru 1.800 de euro, în timp ce frânele ceramice pot fi achiziționate pentru 5.400 de euro. Sistemul de evacuare sport RS costă 1.160 de euro, iar plafonul panoramic este disponibil pentru încă 1.500 de euro.
NOUL AUDI RS Q3 SPORTBACK VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Audi Q3 Sportback
2.5 litri, Aut
RS400
8.8
4.5
65.180
BMW X2
2.0 litri, Aut
M35i306
7.1
4.9
56.228
Jaguar E-Pace
2.0 litri, Aut
P300300
8.7
6.5
53.193
Mercedes-Benz GLB
2.0 litri, Aut
35 AMG306
7.5
5.2
57.007
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate
Eu abia astept sa vad comparative intre 2.5L / 400 CP la Audi si 2.0L / 421CP de la Mercedes.
Arata bine, iar pretul este foarte bun pentru ce performante si calitate ofera.
Se duce si la 100.000 de euro, dar este full-option.
Mie chiar imi place.
Mai ales cu niste jante negre, culoarea Rosu Tango metalizat si pachetul optic negru !
Si frane ceramice, Pachet Design RS rosu extins, Sistem de evacuare sport RS
Si desigur, Viteza limitata electronic la 280 km/h !
Si lista continua.
Doar cu optionalele enumerate este cam 75.000 de euro.
Full option este 100.000 de euro.
Adica:
Airbag-uri pentru locurile din spate
398,65 EUR
Asistent de viteza adaptiv ACC
398,65 EUR
Asistent rulare la coborarea in panta
113,05 EUR
Audi connect Navigation & Infotainment
249,90 EUR
Audi connect Remote & Control
0,- EUR
Audi Hold Assist
91,63 EUR
Audi Phone Box
454,58 EUR
Audi pre sense basic
226,10 EUR
Audi smartphone interface;
608,09 EUR
Audi virtual cockpit plus
477,19 EUR
Avertizare la schimbarea & parasirea
997,22 EUR
Camere video 360°
909,16 EUR
Carcase oglinzi exterioare din carbon
759,22 EUR
Carlig de remorcare rabatabil
1.011,50 EUR
Climatizare automata confort cu 3 zone
1.003,17 EUR
Cotiera centrala fata reglabila
0,- EUR
Faruri Matrix LED si stopuri LED
1.806,42 EUR
Frane ceramice
5.420,45 EUR
Garantie extinsa 1 an, maxim 150.000km
383,18 EUR
Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass)
454,58 EUR
Hayon cu actionare electrica
556,92 EUR
Indicator pana
233,24 EUR
Logo Audi si embleme model negre
339,15 EUR
Navigatie MMI® plus cu MMI Touch;
2.017,05 EUR
Oglinzi exterioare rabatabile, incalzite
675,92 EUR
Ornamente interioare Carbon
349,86 EUR
Pachet cheie confort si sistem de alarma
953,19 EUR
Pachet Design RS rosu extins
1.282,82 EUR
Pachet iluminare ambientala multicolora
116,62 EUR
Pachet optic carbon pentru motor
583,10 EUR
Pachet optic negru
625,94 EUR
Pachet scaune RS pentru scaune sport si
1.749,30 EUR
Scaune fata incalzite
385,56 EUR
Scaune fata reglabile electric
794,92 EUR
Sistem de evacuare sport RS
1.166,20 EUR
Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W
897,26 EUR
Suspensie sport cu amortizoare reglabile
1.338,75 EUR
Telecomanda garaj
267,75 EUR
Tetiere variabile pentru scaunele fata
142,80 EUR
Trapa panoramica actionata electric, cu
1.487,50 EUR
Viteza limitata electronic la 280 km/h
1.749,30 EUR
4.5 0-100 km/h
Si 250 km/h sau 280 km/h v-max.
hmm...
Elimina inscriptionare putere/tehnologie
Indicare model, tehnologie si putere pe
hayon
Discuri frana fata
Kit reparatie anvelopa in caz de pana
contine compresor 12V si substanta de vulcanizare
nu se comanda impreuna cu roata de rezerva
Trusa de scule fara cric
Indicator presiune scazuta anvelope
cu avertizare acustica si optica
Bloc lumini spate cu semnalizare
dinamica
Fara asistent lumini
Faruri cu tehnologie LED
Pozitie, faza scurta, faza lunga, lumina de zi in tehnologie LED;
semnalizare cu becuri clasice.
Faruri si stopuri LED cu semnal dinamic
Farurile LED asigura o iluminare a drumului similara cu lumina naturala, pentru o mai mare siguranta si confort, cu un consum redus de energie si o durata lunga de viata.
Tehnologia LED pentru blocurile optice din spate determina cresterea vitezei de reactie a participantilor la trafic in cazul franarii datorita activarii mai rapide comparativ cu becurile clasice.
Semnalizare dinamica numai pentru blocurile optice din spate.
Senzor de lumina si de ploaie
Parbriz cu protectie acustica si termica
Oglinda interioara cu reglaj antiorbire
Plafon standard fara trapa
Bara Spate
Pachet optic argintiu la exterior
Camera multifunctionala pentru sistemele
de asistenta
Audi drive select®
Permite modificarea caracteristicilor autovehiculului in modurile: auto, confort, dynamic, offroad, efficiency, individual. Modul efficiency transpune motorul, transmisia automata, climatizarea, cat si sistemul cruise control (oferit optional) intr-un mod optimizat pentru consum redus.
Directie progresiva
Sistem directie cu cursa variabila a volanului pentru reducerea efortului de manevrare in traficul de oras si la parcare, respectiv caracteristica sportiva in cazul drumurilor cu viraje.
Airbag-uri fullsize sofer si pasager
cu posibilitate de dezactivare pentru pasager
Apel de urgenta eCall
Sistemul respecta cerintele legale ale sistemului de apel de urgenta paneuropean.
Apelul de urgenta poate fi facut fie manual, fie in cazul unui accident grav se poate declansa automat si stabileste o conexiune cu un centru de prim-ajutor
Transmite online date relevante despre locatie si starea autovehicului.
Imobilizator electronic antifurt
Volan sport multifunctional plus, padele
imbracat in piele, design 3 spite, cu padele si partea inferioara plata
padele pentru selectarea treptelor de viteza
Covorase fata / spate
Elemente interior Alcantara negru
Grup pedalier cu insertii din otel
Optica interioara de aluminiu
Comutatoare si ornamente interioare cu aspect de aluminiu
Ornamente din aluminiu pentru praguri
interioare iluminate in fata
Ornamente interioare Aluminium Race
anthrazit
Pachet nefumatori
Prag de protectie portbagaj otel inox
Triunghi de siguranta si trusa de prim
ajutor
Audi pre sense front
Evalueaza cu ajutorul unui sistem radar situatii cu potential periculos in trafic cauzate de autovehicule statice sau in miscare si avertizeaza soferul in mai multe etape haptic, optic si acustic.
Limitator de viteza maxima reglabil
Parking control plus
Sistem cu avertizare acustica, cu senzori de parcare integrati in bara din fata si din spate, ce masoara distanta fata de obstacole cu ajutorul ultrasunetelor.
Ornamente cu aspect de sticla neagra
pe plansa de bord
Receptor radio digital (DAB)
receptie posturi radio cu emisie digitala terestra
Bancheta spate Plus cu cotiera
rabatabila in raport 40:20:40
include suport pentru pahare
Scaune fata sport
Suport lombar reglabil electric 4 zone
pentru scaunele din fata
Vreţi să ştiţi cum este noua economie din 2020 ???
Păi, ce maşină poţi să îţi cumperi în Europa DOAR TU DE PE TELEFONUL TĂU şi să o ridici din ce locaţie alegi TU
fără ca să te întâlneşti cu absolut nimeni sau să învârţi hârtii sau să dai noroc cu cineva ?
TESLA !
Asta spune multe.
Sau să spunem care sunt top 3 maşini modele vândute în UK în aprilie
1. Tesla
2. Jaguar I pace
3. Vauxhall e-corsa
toate full electrice !
Da, este o situaţie aparte, dar credeţi că va mai fi ca înainte?
:)
Clar nu, nu-i aşa?
Aşa că să lăsăm V6 şi V8 în istoria cu filmele Mad Max şi să trăim vremurile noi care vin.
Atât catadicsesc să-ţi aduc aminte.
Te-am mai rugat, de ce nu mergi la un medic poate iti se gaseste si tie o pastila ceva. Poate la un psihiatru sau poate 10 minute de Solitaire te vor ajuta. Sau esti atat de solitaire ca nu ai cu cine sa comunici in real world ?
Roaga-ti nevasta sa-ti puna niste comprese reci, o sticla de apa calda la picioare o frectie cu otet, sa te impatureasca cu foi de varza, ceva. Zau, iti trimit eu pachet cu 12 ventuze, am auzit ca scot toate relele din tine.
Da, da, este o prezentare PRO ELECTRICE !!! chiar dacă titlul este chipurile contrar.
Nu ai înţeles ideea.
Se prezintă o Tesla că rămâne fără range şi Buhnici acolo militează pentru instalarea de puncte de încărcare la hoteluri şi vilele de la munte !!
Aşa cum deja au început să facă în Germania, unde unul cu electrică şi cu bani alege hotelul nu numai care are şi piscină ci şi hotelul care are şi puncte de încărcare maşina electrică
Mulţumesc de video, dar uite că este pro şi nu contra.
:)
Chestia e ca atunci cand ti-e lumea mai draga ramai fara curent.
Iar 2, cand ai electrica, nu poti sa-ti alegi orice hotel ci doar cele care au statie de incarcare. Inca o limitare?
Video este pro? pro ce?
Pro instalare statii de incarcare la fiecare cabana? Deci inca o cheltuiala.
Acum fiecare vede partea paharului care ii convine.
Insa adevarul pur e ca platesti jumatatea aia la pret de 2 pahare pline ochi, sau chiar 3. Merita?
Pentru anul 2020. Cati ani?
Ştii de ce când rămâi fără benzină (sau curent) se cheamă PANA PROSTULUI ??
Pentru că prost să fii să rămâi fără benzină sau curent.
Toate maşinile îţi arată câţi km mai ai disponibili.
Indiferent de motorină sau curent, acei km rămaşi pot fi mai mulţi, aceiaşi sau mai puţini - depinde CUM CONDUCI.
Hai că nu ai argumente.
Cu electrocasnica, cand se termina combustibilul trebuie sa te pregatesti de culcare, asta in cazul in care ai gasit o statie de incarcare. S-a terminat cu condusul in ziua respectiva.
Na, acum ti se pare argument?
SI TINE MINTE: la curent, acei km rămaşi sunt mult mai puţini - indiferent CUM CONDUCI. Sa nu-mi zici acum ca n-am argumente.
Sunteţi şofer de TIR ?
PS Ford e mustang încarcă 80% în 45 minute, aşa că exageraţi este puţin spus
Asa-i si cu electrica asta. Daca are 400km autonomie si mai incarci si la 80% raman cam 200. Te-ai prins acum?
Desteptarea!
Mai da' ce le-ai reglat tu, asa, din pix. De la 400 ai scazut la 300 autonomie si apoi 80% ti-a dat "cam" 200. Cum ar veni teava ta de esapament nu are 3 cm diametru ci undeva la 2 si nu e de la masina ci de la motoreta. Care e a prietenului. Tu fiind tirist, nevoie mare.