- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Audi renunţă la transmisiile manuale pentru S4 şi S5
Intrebare pentru juma' de creiere antiamericane. Cum ramanem cu yankeii prosti si insensibili care nu conduc decat automate de peste 60 de ani? Logica asta anti-americana se aplica astazi si in cazul europenilor? Devenim oare mai retardati, sau doar descoperim (intr-un tarziu) ceea ce mintea umana a creeat cu decenii in urma iar altii au folosit pana acum desi toata planeta radea de ei?
Imi place Audi. Chiar daca ceva este impotriva "traditiei" stiu sa citeasca piata rapid si sa se adapteze cerintelor. Si toate astea nu doar pentru un pumn in plus de dolari ...
@zarnasteanu
Cutiile automate americane pana acum ceva ani, maxim 5,6, sa nu mai zic de cele mai vechi de atat , erau f lente, mareau consumul considerabil, acum au evoluat, si nu doar cele americane, practic dezavantajele au cam disparut, si drept urmare au succes din ce in ce mai mare si-n Europa. Si asta pornea de la un singur lucru:benzina super-ieftina care era in SUA, asadar dc sa nu aiba motoare de 6,7 litri si cutii automate de maxim 4 trepte care schimba viteza la 5 secunde dupa ce apesi acceleratia? Si nu era vorba ca radea cineva de ei, doar ca si acum cand ii vad ca se lauda cu-n model supersport de 7 litri si 500 de cai parca iti vine sa spui "voi vorbiti serios"? Imi plac multe modele americane, au traditie, au farmecul lor, dar la capitolul masini si tehnologie auto sunt in urma Europei, poate printre putinele domenii.
997 Carrera 3,436 cm³ (sunt luate de pe site'ul oficial PORSCHE)
Manual VS PDK
Consum:
Urban in l/100 km - 12.8 11.2
Extra urban in l/100 km - 6.8 6.5
Combined in l/100 km - 9.0 8.2
CO2 emissions in g/km 212 194
Performante:
0-100 in 4.8 sec. 4.6
Top speed 289 287 (aici are un + manuala.) Dar nu prea conteaza.....pe multi ii intereseaza mai mult 0-100 !!
Oricum pt. mine cutia manuala e o mizerie.....lumea a evoluat....vrea sa schimbe treptele din padele...nu mai sta sa mestece ,,telul'' ca la 1100 sau 1310.
997 Carrera 3,436 cm³ (sunt luate de pe site'ul oficial PORSCHE)
Manual VS PDK
Consum:
Urban in l/100 km - 12.8 / 11.2
Extra urban in l/100 km - 6.8 / 6.5
Combined in l/100 km - 9.0 / 8.2
CO2 emissions in g/km 212 / 194
Performante:
0-100 in 4.8 sec. / 4.6
Top speed 289 / 287 (aici are un + manuala.) Dar nu prea conteaza.....pe multi ii intereseaza mai mult 0-100 !!
Oricum pt. mine cutia manuala e o mizerie.....lumea a evoluat....vrea sa schimbe treptele din padele...nu mai sta sa mestece ,,telul'' ca la 1100 sau 1310.
Raspuns de la un creier antiamerican: Ca sa tragem o concluzie referitoare la capacitatile majoritatii americanilor, hai sa folosim ponderea A/T - M/T de la niste modele de masa. Cum ar fi Civic sau Corolla, nu S4, M5 si C63 AMG. Ca sa nu ne dea cu virgula.
Un motiv pentru care manuala pierde teren in Europa in cazul sportivelor este destul de simplu. automatele (indiferent de tipul constructiv si denumirea comerciala) s-au dezvoltat enorm.
Am mers vreo cateva saptamani cu un DSG si am fost multumit (un salt enorm fata de automata clasica) dar...nu as renunta la manuala cu 6 trepte in favoarea DSG-ului.
De americani (majoritatea) putem sa radem strasnic in continuare ca avem motive. Si de cei care fac masini si de cei care le utilizeaza...