Audi renunţă la transmisiile manuale pentru S4 şi S5
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Odată cu facelift-ul, Audi S4 şi S5 nu vor mai fi oferite alături de transmisii manuale, anunţă cei de la Fortitude, specializaţi în Audi, Lamborghini şi Seat. Facelift-urile celor două modele vor intra pe piaţă în 2012. Schimbarea în ofertă apare doar pe piaţa din Europa, piaţa din Statele Unite ale Americii pâstrând în ofertă transmisiile manuale cât timp va mai exista cerere pentru acestea. Piaţa auto din SUA prezintă o situaţie atipică din acest punct de vedere, noul BMW M5 urmând să fie oferit şi în compania unei transmisii manuale, tocmai datorită cererii însemnate. Totodată, Porsche a dezvoltat o transmisie manuală cu şapte trepte, pentru a răspunde atât fanilor care vor eficienţă şi performanţe comparabile cu PDK-ul, cât şi senzaţiile unei manuale.
"Europenii au pierdut transmisia manuală. Noi (n.r. Americanii) păstrăm transmisiile manuale în gamă. Confirmat 100%, deşi nu ştiu dacă şi alte pieţe o vor păstra. Nu vreau să mă tem pentru viaţa mea când părăsesc biroul.
Fanii transmisiilor manuale sunt indivizi..pasionaţi. Salvaţi transmisiile manuale!", a declarat Barry Hoch, şeful departamentului de planificare produs la divizia Audi din Statele Unite ale Americii.După BMW M5, Audi S4 şi S5 sunt primele modele care nu vor mai fi oferite cu transmisii manuale în Europa, ci doar în Statele Unite ale Americii şi nu invers. Modificarea în paleta Audi ne arată cât de mult s-au schimbat cele două pieţe, astfel încât europenii au ajuns să ceară transmisii cu doublu-ambreiaj cât mai performante, în timp ce americanii, celebri pentru automatele lor, au început să comande din ce în ce mai multe transmisii manuale pentru modelele de performanţă.
Via | Fortitude
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Intrebare pentru juma' de creiere antiamericane. Cum ramanem cu yankeii prosti si insensibili care nu conduc decat automate de peste 60 de ani? Logica asta anti-americana se aplica astazi si in cazul europenilor? Devenim oare mai retardati, sau doar descoperim (intr-un tarziu) ceea ce mintea umana a creeat cu decenii in urma iar altii au folosit pana acum desi toata planeta radea de ei?
Imi place Audi. Chiar daca ceva este impotriva "traditiei" stiu sa citeasca piata rapid si sa se adapteze cerintelor. Si toate astea nu doar pentru un pumn in plus de dolari ...
@zarnasteanu
Cutiile automate americane pana acum ceva ani, maxim 5,6, sa nu mai zic de cele mai vechi de atat , erau f lente, mareau consumul considerabil, acum au evoluat, si nu doar cele americane, practic dezavantajele au cam disparut, si drept urmare au succes din ce in ce mai mare si-n Europa. Si asta pornea de la un singur lucru:benzina super-ieftina care era in SUA, asadar dc sa nu aiba motoare de 6,7 litri si cutii automate de maxim 4 trepte care schimba viteza la 5 secunde dupa ce apesi acceleratia? Si nu era vorba ca radea cineva de ei, doar ca si acum cand ii vad ca se lauda cu-n model supersport de 7 litri si 500 de cai parca iti vine sa spui "voi vorbiti serios"? Imi plac multe modele americane, au traditie, au farmecul lor, dar la capitolul masini si tehnologie auto sunt in urma Europei, poate printre putinele domenii.
997 Carrera 3,436 cm³ (sunt luate de pe site'ul oficial PORSCHE)
Manual VS PDK
Consum:
Urban in l/100 km - 12.8 11.2
Extra urban in l/100 km - 6.8 6.5
Combined in l/100 km - 9.0 8.2
CO2 emissions in g/km 212 194
Performante:
0-100 in 4.8 sec. 4.6
Top speed 289 287 (aici are un + manuala.) Dar nu prea conteaza.....pe multi ii intereseaza mai mult 0-100 !!
Oricum pt. mine cutia manuala e o mizerie.....lumea a evoluat....vrea sa schimbe treptele din padele...nu mai sta sa mestece ,,telul'' ca la 1100 sau 1310.
997 Carrera 3,436 cm³ (sunt luate de pe site'ul oficial PORSCHE)
Manual VS PDK
Consum:
Urban in l/100 km - 12.8 / 11.2
Extra urban in l/100 km - 6.8 / 6.5
Combined in l/100 km - 9.0 / 8.2
CO2 emissions in g/km 212 / 194
Performante:
0-100 in 4.8 sec. / 4.6
Top speed 289 / 287 (aici are un + manuala.) Dar nu prea conteaza.....pe multi ii intereseaza mai mult 0-100 !!
Oricum pt. mine cutia manuala e o mizerie.....lumea a evoluat....vrea sa schimbe treptele din padele...nu mai sta sa mestece ,,telul'' ca la 1100 sau 1310.
Raspuns de la un creier antiamerican: Ca sa tragem o concluzie referitoare la capacitatile majoritatii americanilor, hai sa folosim ponderea A/T - M/T de la niste modele de masa. Cum ar fi Civic sau Corolla, nu S4, M5 si C63 AMG. Ca sa nu ne dea cu virgula.
Un motiv pentru care manuala pierde teren in Europa in cazul sportivelor este destul de simplu. automatele (indiferent de tipul constructiv si denumirea comerciala) s-au dezvoltat enorm.
Am mers vreo cateva saptamani cu un DSG si am fost multumit (un salt enorm fata de automata clasica) dar...nu as renunta la manuala cu 6 trepte in favoarea DSG-ului.
De americani (majoritatea) putem sa radem strasnic in continuare ca avem motive. Si de cei care fac masini si de cei care le utilizeaza...