Noul R8 va avea în continuare o transmisie cu două ambreiaje şi sapte trepte, cuplată sistemului de tracţiune integrală quattro. În mare parte, platforma tehnică este apropriată de cea a lui Lamborghini Huracan, existând diferenţe la suspensie şi la alte caracteristici ce pot fi modificate uşor pentru a obţine un comportament diferit.
Şeful diviziei sportive Audi Quattro a fost înlăturat pentru că a întârziat lansarea lui R8
În trecut, reprezentanţii Audi au confirmat prezenta motorizărilor V8 şi V10 aspirate sub capota viitorului R8. Noile motoare turbo vor fi implementate pentru a răspunde cererilor de pe anumite pieţe, pentru a răspunde unor cerinţe legate de încadrarea lui R8 în anumite clase de taxare în funcţie de cilindree. Versiunea electrică a lui R8, care poartă sufixul e-Tron, a fost reconfirmată de Hackenberg, inginerul companiei germane confirmând faptul că aceasta fusese eliminată iniţial din planurile de viitor ale Audi, dar a fost reintrodusă deoarece inginerii au găsit soluţii tehnice care să-i asigure o autonomie de peste 450 kilometri.
REPORTAJ: Salt în viitor cu Audi R8 electric
Inginerii germani promit un viitor R8 mai uşor cu până la 60 de kilograme, comparativ cu actualul model. Până la implementarea unei platforme din fibră de carbon, nemţii merg pe o soluţie de compromis, botezată strategia materialelor multiple. Aceasta presupune înlocuirea unor elemente ale structurii din aluminiu cu elemente din fibră de carbon. Germanii vor folosi materialul uşor, dar destul de costisitor, la nivelul podelei şi al tunelului central.Via Autocar
Comentarii (1)