Audi R8 e-Tron, cel mai rapid model electric de serie pe Nurburgring, a avut un accident pe celebrul circuit german. Un prototip testat de un inginer Audi a pierdut controlul în zona Pflanzgarten şi a intrat într-o barieră. Acesta nu a acroşat alte vehicule, iar prototipul nu a fost avariat serios. Din fericire, şoferul nu a fost rănit în urma acestui incident, după cum relatează fotograful care a surprins întregul eveniment.
Audi R8 e-Tron va debuta pe piaţă la sfârşitul acestui an, iar prototipul din imagini era folosit pentru a face unele verificări în vederea definitivării unor setări. Cei de la Audi vor produce modelul în serie limitată la uzina din Neckarsulm, iar caracterul său exclusivist i-ar putea aduce titlul de cel mai scump model din gama Audi. Având în vedere tehnologia pusă la dispoziţie şi performanţele demonstrate ale lui R8 e-Tron, preţul supercarului electric din Ingolstadt ar putea fi justificat.
Audi R8 e-Tron a fost prefigurat de conceptul e-tron prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt din 2009. La vremea aceea, modelul avea patru motoare electrice şi oferea 313 CP şi 4.500 Nm. Conceptul promitea un timp 0 – 100 km/h de 4.8 secunde şi un sprint 60-120 km/h în 4.1 secunde. Bateria litiu-ion a conceptului avea o capacitate de 42.4 kWh şi îi oferea o autonomie de 248 kilometri. Versiunea de serie a lui R8 e-Tron are doar două motoare electrice, unul pe fiecare axă, care generează 312 CP şi 820 Nm. Cei de la Audi anunţă o autonomie de 215 kilometri în condiţii ideale şi un timp 0-100 km/h de 4.2 secunde.Via MotorAuthority | Foto MotorAuthority
Comentarii (0)