Esential
225 | de kilograme va fi diferenţa de masă dintre viitorul Quattro de serie şi actualul R8. |
225 | de kilograme va fi diferenţa de masă dintre viitorul Quattro de serie şi actualul R8. |
Văzut ca una dintre principalele atracţii ale standului Audi de la Paris 2010, conceptul Quattro se îndreaptă cu paşi mari spre producţie. Surse neoficiale vorbesc despre posibilitatea asamblării în serie a coupe-ului sportiv, chiar dacă numărul exemplarelor va fi unul extrem de limitat.
Un prototip unic, bazat pe actualul Audi S5 va fi prezentat consiliului de conducere pentru a obţine undă verde. Prototipul creat de inginerii din Ingolstadt şi surprins recent de fotografii spion foloseşte o structură completă din aluminiu, cu panouri din acelaşi material şi capotă din fibră de carbon. Mulţumită folosirii acestor componente uşoare, conceptul Quattro pre-producţie cântăreşte cu 300 de kilograme mai puţin decât actualul RS5, deşi foloseşte acelaşi tren de rulare şi propulsie.
Inginerii germani nu se vor mulţumi însă doar cu atât, versiunea finală de serie urmând să fie supusă unui proces de reducere a masei mult mai intens, care va include: o reducere cu 150 mm a ampatamentului, un interior în care se vor folosi materiale uşoare şi scaune din materiale compozite.
Surse neoficiale susţin că viitorul Quattro de serie este ca şi aprobat, producţia sa limitată urmând să fie demarată cel mai târziu în 2013. Audi R8.
În versiunea finală, coupe-ul Quattro va avea tracţiune integrală şi va cântări 1300 de kilograme, adică cu 225 de kilograme mai puţin decât supercarulvia / autocar
Comentarii (2)