Esential
9.8 | litri/100 de km este consumul mediu anuntat pentru Audi Q7 Hibrid. |
280 | de cai putere dezvolta propulsorul V6 de 3.6 litri instalat pe Q7 Hibrid. |
285 | de Nm ofera unitatea electrica instalata pe Audi Q7 Hibrid. |
9.8 | litri/100 de km este consumul mediu anuntat pentru Audi Q7 Hibrid. |
280 | de cai putere dezvolta propulsorul V6 de 3.6 litri instalat pe Q7 Hibrid. |
285 | de Nm ofera unitatea electrica instalata pe Audi Q7 Hibrid. |
Vestile privind o posibila versiune hibrida a SUV-ul Audi Q7 au aparut de ceva timp in presa, insa nici un oficial din Ingolstadt nu confirmase oficial informatiile vehiculate. Astazi, Frank Deves, membru in consiliul de conducere Audi, a recunoscut oficial ca va exista o versiune hibrida a SUV-ului, care in prezent este dezvoltata in parteneriat cu Porsche.
Viitorul Q7 hibrid va debuta pe piata la sfarsitul acestui an, urmand insa sa lipseasca in Statele Unite, unde Audi nu va comercializa SUV-ul din cauza deprecierii dolarului in raport cu euro si a cererii mici pentru hibridele pe benzina.
SUV-ul va dispune de un motor electric de 34kW (45 de cai) conectat la o unitate V6 de 3.6 litri pe benzina, care ofera 280 de cai putere. Propulsorul electric contribuie cu un cuplu motor considerabil, de 285 Nmm la cei 375 Nm dezvoltati deja de unitatea pe benzina.
Potrivit informatiilor oferite de Audi, modelul in stadiu de concept poate accelera de la 0 la 100 de km/h in doar 7.6 secunde, si de la 60 la 120 de km/h, in a cincea treapta de viteza, sub 12 secunde. consum sunt si ele notabile, de doar 9.9 litri la 100 de km, pentru o masina care cantareste 2480 de kilograme.
Performantele in materie deDreves a dezvaluit in aceeasi conferinta de presa ca Audi isi va extinde gama de modele, de la 26, cate sunt in prezent, pana la 40 de vehicule pana in 2015. Cheia acestui succes este imbunatatirea si scurtarea ciclului de productie precum si cresterea numarului de componente imprumutate in interiorul gamei.
In acest sens, Audi a anuntat ca va incerca o standardizare mai mare a componentelor si a designului pentru a permite dezvoltarea vehiculelor pe o platforma comuna. Astfel, constructorul din Ingolstadt ar fi capabil sa isi atinga tinta, de 1.5 milioane de vehicule produse pe an, pana in 2015.
via | MotorAuthority
Sunt jenati "ecologistii" astia de doi bain de la Audi......
Daca stam sa ne gandim la masa masinii si la motor; sa comparam o masina normala, de genul Ford Focus de 100 de cai pe benzina, are vreo 1200 de kilograme. La 2000 rpm cati cai crezi ca are ?! ..vreo 25 (nu sunt sigur de cifra respectiva). De ce nu ar ajuta un motor de 45 de cai cu un cuplu enorm ?!
Nici eu nu sunt de acord cu tancurile astea; sunt de principiul ca decat sa mergi cu un tanc de 2.5 tone 98% pe asfalt si mai ales prin oras; mai bine folosesti un A3...dar pentru figuranti nu-i de-ajuns...si asa apar hybridele mai intai pe suv-uri
Oricum nu au vre-o varianta care sa concureze cu cea a Japonezilor, ce sa faca cu ea in SUA unde concuurenta pe hibride e mult mai serioasa.
"Japonezii de la Toyota ÅŸi Lexus au cele mai bune maÅŸini hibrid de pe piaţă. Aceasta este concluzia săptămânalului american „US News&World Reportâ€. Trei dintre modelele japonezilor se află în top: Toyota Camry, Lexus GS 450 ÅŸi Lexus RX, toate ocupă prima poziÅ£ie în categoriile identificate de publicaÅ£ia americană - „Cea mai bună maÅŸină hibridăâ€, „Cel mai bun hibrid de luxâ€, „Cel mai bun SUV hibridâ€. Ierarhia face parte din „Best Cars and Trucks†- un top al celor mai bune autovehicule, realizat anual de respectiva publicaÅ£ie."
Versiunea aceasta hibrida este mai economica doar in oras, dar si acolo nu cred ca este la fel de economica ca un 3.0 TDI, iar in afara nu are nici o sansa chiar si in fata 4.2 TDI. Si oricum ... de ce am avea nevoie de un tanc in oras? ca sa fie mai aglomerat?
La plecare ajuta foarte mult motorul electric, mai ales in trafic aglomerat. Dar ca o masina sa consume mai putin trebuie ca si soferul sa isi schimbe stilul de consus, indiferenta daca masina este hibrida sau nu.
Mai bine ar scoate mai repede un versiuni hibride ale modelelor A3 si A4 bazate pe 1.9 sau 2.0 TDI (sau eventul cu motorul 1.4 TDI), alea ar fi cu adevarat economice.
pana la urma praful se va alege de industria auto clasica de care toti garajistii tineti cu dintii.