Lexus pregăteşte pentru Salonul Auto de la Paris de la sfârşitul lunii septembrie un concept spectaculos pe nume UX care a putut fi deja admirat într-o imagine neoficială.
Iată însă că, înainte de lansarea oficială, Lexus UX este dezvăluit în cadrul unor imagini cu interiorul conceptului care arată "viziunea mărcii pentru un SUV de mici dimensiuni al viitorului". Pe lângă designul futurist, interiorul include un glob holografic transparent şi mobil, în timp ce consola centrală este formată practic dintr-o structură cristalină cu ecran holografic care permite accesul la setările sistemului de infotainment şi cele ale aerului condiţionat.
"Obiectivul nostru a fost să obţinem un nou gen de SUV compact, un vehicul unic din perspectiva clienţilor, care să aibă parte de o experienţă inovatoare, 3D", spune Stephan Rasmussen, designer la Centrul European de Design Lexus.
Potrivit unei imagini anterioare apărute pe internet, Lexus UX este un SUV de mici dimensiuni care, după ce va ajunge în producţia de serie, va concura cu proaspăt lansatul Audi Q2 (test-drive). Conceptul are la bază aceleaşi muchii ascuţite şi forme angulare pe care le vedem deja pe fraţii mai mari precum NX.
Noutatea interesantă ar fi faptul că oglinzile laterale sunt înlocuite de camere video care proiectează imaginile în interior.
De asemenea, judecând după poziţionarea mânerelor portierelor, acestea ar putea avea o deschidere opusă.Toyota a înregistrat deja indicativele UX200, UX250 şi UX250h, ceea ce însemană că micul SUV va folosi motorul turbo de 2.0 litri şi un ansamblu hibrid, cel mai probabil cel de 190 de cai putere de la Toyota RAV4 Hybrid.
Via Lexus
Poate, poate vine si articolul cu preturile Toyotei in Romania, articol promis saptamana trecuta :-)
Ca exemplu, tot la fel pot să pună pe mânerul schimbătorului de viteză un ecran LCD care să arate viteza în care ești și schema de schimbare. E cool, dar e util? Cine naiba se mai uită la schema de schimbare a vitezelor când schimbă vitezele? Dacă pui, de exemplu, un indicator al treptei de viteză, pune-l undeva pe centru, în raza vizuală, mare, ca să se vadă în 10 milisecunde.
Decât atâtea leduri și ecrane cu touch cu tot felul de icoane la care trebuie să te holbezi în timp ce conduci și pe care trebuie să dai cu deștul tot timpul, mai bine ar introduce standard scaune cu reglaj lombar pe toate modelele. E valabil pentru toți producătorii.
Nu cred ca nu stii cam cum sta faza dintre concepte-modelele de serie.