Audi Prologue Allroad Concept ilustrează o nouă direcţie de design pentru nemţi

de Sebastian Toma
Joi, 16.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a prezentat la Salonul Auto de la Shanghai un nou concept din seria Prologue. El se numeşte Prologue Allroad concept şi prezintă transformarea vechiului Prologue Avant într-un SUV.

Esential 50 de kilometri este autonomia în modul 100% electric al lui Audi Prologue Allroad Concept.
Audi a prezentat al treilea concept din seria Prologue, numit Allroad Concept, care arată o nouă direcţie de design pentru compania germană. În timp ce primul Prologue era un coupe şi al doilea era un break, al treilea concept din serie este un SUV. Noul exponat al mărcii germane are o lungime de 5.130 milimetri şi prezintă viziunea lui Marc Lichte, designerul şef al Audi, cu privire la viitorul limbaj de design pe care l-ar putea aborda constructorul din Ingolstadt. După cum era de aşteptat, Prologue Allroad preia o bună parte din caroseria variantei Avant, dar are o gardă la sol mărită cu 77 de milimetri şi se bucură de un pachet estetic potrivit pentru un SUV.

Audi vrea să reducă la minimum numărul de butoane fizice din maşinile viitorului

Urmareste Automarket
Noul concept al mărcii germane este echipat cu un sistem de propulsie hibrid plug-in aflat în prezent în dezvoltare în vederea introducerii pe un model de serie.
Sistemul este bazat pe un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri, dezvoltat în baza unei colaborări cu Porsche, iar motorizarea este asistată de un motor electric amplasat la nivelul părţii frontale. Cele două motoare sunt legate cu ajutorul transmisiei automate cu opt trepte şi angrenează cele patru roţi prin intermediul unui sistem de tracţiune integrală quatrro.

Habitaclul lui Prologue Allroad Concept are un design simplu şi prefigurează o potenţială direcţie pentru viitoarele habitacluri de la Audi.

Audi estimează că Prologue Allroad Concept este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3.5 secuned şi că emisiile de CO2 în regim mixt s-ar încadra la 56 de grame pe kilometru. Autonomia în modul 100% electric al acestui SUV ar fi situată în jurul pragului de 50 de kilometri. Din moment ce vorbim despre un model care nu va intra în producţia de serie, cei de la Audi au mers mai departe şi au introdus un sistem de încărcare inductivă, care nu necesită cabluri.

Via Audi

Comentarii (3)

  • care design? care directie? poate o fi o alta masina in spatele passatului acsta care arata ca un golf mai umflat sau un caddy mai turtit sau un polo ingrasat pentru hibernare ....
    5 18
  • Intr-adevar un design elegant. Poate vad si BMW si le vin si lor ceva idei pt a iesi dinm pasa proasta. Este clar ca au ajuns la o saturatie si nu mai au idei noi viabile... o spun ca fan BMW.
    4 2
  • Băi oameni buni care scrieți despre mașini, ĂSTA NU E SUV!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru