Sistemul are potenţialul de a fi mai eficient decât un manual convenţional al utilizatorului deoarece obligă şoferul să îndrepte obiectivul camerei smartphone-ului înspre elementul solicitat, ajutând-ul să găsească mai rapid o soluţie la căutarea sa.
În prezent, aplicaţia recunoaşte 300 de componente ale unui automobil şi este disponibilă doar pentru A1 şi A3 Sedan, iar asta doar pe anumite pieţe. În timp, aplicaţia ar putea să recunoască mult mai multe componente ale unui automobil şi ar putea fi extinsă la întregul portofoliu al nemţilor.Audi nu este primul constructor de automobile care încearcă să scape de bătrânul manual imprimat. În trecut, Jeep a eliminat toate manualele de hârtie din maşinile sale şi le-a înlocuit cu versiunea lor digitală, înregistrată pe suport optic. Chrysler, marca-părinte a celor de la Jeep, a înlocuit toate manualele sale cu echivalentul lor pe suport optic în 2010, iar Dodge, o subsidiară a aceluiaşi concern, a introdus o aplicaţie de smartphone care să joace rolul unui manual de utilizator. Cei de la Hyundai au avut şi ei o încercare de acest gen, încercând să introducă manualul utilizatorului lui Equus, berlina lor de segment mare, pe iPad, dar soluţia nu a atins popularitatea previzionată de constructorul asiatic.
Via Autoblog | Audi
Asa ca nu ma mira ca h'aplicatia asta sa fie pe bani seriosi, adica numai pentru iPhone ;)