Prinşi în contrepied de lansările relativ recente ale lui Mercedes-Benz S-Klasse şi BMW Seria 7, cei de la Audi mizează pe prezentarea unor versiuni sportive ale limuzinei A8 în speranţa că pot să atragă clienţi interesaţi de modelele din acest segment. Şi, cel puţin până la apariţia unei viitoare noi generaţii A8, această strategie dă roade interesante.
Noul Audi S8 Plus, anunţat oficial astăzi de marca germană, este unul dintre rezultatele strategiei de contraatac a nemţilor. Cu un motor V8 TFSI mai potent cu nu mai puţin de 85 de cai putere în raport cu S8-ul "normal", noul S8 Plus iese la apel cu un motor V8 TFSI de 4.0 litri care dezvoltă acum 605 CP şi 700 Nm, cuplul maxim putând urca până la 750 Nm prin funcţia overboost. Ca termen de comparaţie, niciun alt Audi din actuala gamă a nemţilor nu ajunge la cifre asemănătoare de cuplu.
Noile cifre ne dezvăluie, astfel, cea mai puternică şi rapidă versiune A8 de serie din istorie: noul S8 Plus oferă o acceleraţie 0-100 km/h în doar 3.8 secunde, cifre care-l recomandă noul S8 Plus ca pe cel mai rapid S din gama Audi. Viteza maximă a noii versiuni este limitată la 250 de km/h, însă restricţia poate fi înlăturată prin pachetul Dynamic pentru ca maşina să ajungă la un maxim de 305 km/h.Transmisia oferită de Audi pe noul S8 Plus este un Tiptronic cu opt trepte care împinge puterea către toate cele patru roţi printr-un sistem de tracţiune integrală quattro.
Modificările suplimentare ating atât suspensiile, cât şi direcţia şi frânele, toate adaptate pentru a face faţă cerinţelor dinamice ale modelului german.Noul Audi S8 Plus faţă în faţă cu principalii rivalii | ||||||
Model | Motor | Putere maximă | Cuplu maxim |
0-100 km/h (secunde) |
Viteza maximă (km/h) |
Consum (l/100 km) |
Audi S8 Plus | 4.0 V8 TFSI | 605 CP | 750 Nm | 3.8 | 305 | 9.4 |
Mercedes S65 AMG | 6.0 V12 | 630 CP | 1000 Nm | 4.3 | 250 | 11.9 |
BMW 750i | 4.4 V8 Turbo | 450 CP | 650 Nm | 4.4 | 250 | 8.1 |
via Audi
Performanta masinii este evidenta, dar in rest nu vad vreo utilitate, 99,999% dintre muritorii de rand nu vor face diferenta pe strada intre un A8 si S8, nu mai vorbesc intre S8 si S8+
Ati vazut pe strada sau in fotografii si gata ati format pareri.
I-auzi stabilitate,utilitate,date tehnice.A8 se comanda,se asteapta cateva luni pana iti vine masina.de multe ori nu exista in show room-urile din Romania vreun model de drive test,datorita pretului de achizitie.
Sunt posesor de A8 ce-i drept mai vechi.Masina este o sugativa de bani de la achizitie pana la remat.
Asa este. Am avut si eu A8 prin 2010 si mi-a placut. Dar costurile de intretinere m-au determinat sa o vand. Si era un 3.0 TDI. Asta e...degeaba ai bani de ea daca nu ai si de intretinerea ei. Pt a detine un A8 trebuie sa ai un venit lunar de minim 5000 de euro.
si exista varianta 4.2 tdi cu 850 N/M cuplu :)
Scrie clar ! Audi prezintă noul S8 Plus ! Dar ce sa vada chiorul....
Serios ? Cum ai ajuns la concluzia asta ?
Stefan
Nu vezi ma ca nu te suporta nimeni ? Ai comentariul ascuns de la manute rosii :)))