Audi prezintă noul RS6 Avant: tehnologie mild hybrid, motor V8 biturbo de 600 CP și 800 Nm

de Paul Cosma
Miercuri, 21.08.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a publicat primele imagini și detalii oficiale ale noului RS6 Avant, unul dintre cele șase modele pregătite pentru gama de performanță RS. Noul Audi RS6 Avant beneficiază de un motor V8 biturbo de 4.0 litri, care dezvoltă 600 de cai putere și un cuplu de 800 Nm. În plus, are și un sistem mild-hybrid la 48V gândit pentru a reduce consumul de carburant și emisiile. Livrările vor începe în ianuarie 2020.

După teaserul recent care anticipa prezentarea oficială în preajma Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie, Audi a dezvăluit primele imagini și informații cu privire la noul RS6 Avant.

Ajuns la a patra generație, noul model de performanță are un motor V8 biturbo de 4.0 litri care dezvoltă 600 de cai putere și un cuplu de 800 Nm. Sistemul mild hybrid (MHEV) este și el prezent, alături de tehnologia cylinder-on-demand pentru un plus de eficiență și reducerea consumului de carburant.

Noul Audi RS6 Avant are nevoie de 3.6 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h și de 12 secunde pentru 0-200 km/h. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.

Datorită sistemului MHEV, RS6 Avant recuperează până la 12 kW care pot fi stocați într-o baterie litiu-ion. Constructorul susține că economia de carburant este de 0.8 litri la 100 km/h. Eficiența este sprijinită de tehnologia cylinder-on-demand care dezactivează mai mulți cilindri (2,3,5 și 8) la viteză mică și medie.

Cutia automată tiptronic cu 8 trepte a fost și ea îmbunătățită, a primit o nouă funcție Launch Control și permite transmiterea puterii prin sistemul quattro permanent.

Comportamentul mașinii poate fi modificat în funcție de preferințele șoferului, ce poate alege între următoarele moduri de rulare: comfort, auto, dynamic, efficiency, respectiv RS1 și RS2 care pot fi configurate individual și activate direct prin butonul RS Mode de pe volan.

Livrările noului Audi RS6 Avant către clienți vor începe în luna ianuarie 2020.

Via Audi

Comentarii (14)

  • Design dinamic reușit zic io, chiar dacă s-a cam evaporat stilul *lup în piele de oaie* al fostelor RS Avant-uri.

    Cu sau fără *understatement*, cursa puterii cred c-a atins totuși limite absurde. Marketingul tripletei nemțești știe însă prea bine că nu doar cererea creează oferta, ci și viceversa.

    Plus că rolul vectorilor de imagine rămâne f. important. Dovada: sutele de contre-n comentariile posesorilor de A3 S-Line 2.0 Diesel.
    ...Dacă nu și-ale celor cu bani doar d-un Snickers. :-)
    19 1
  • Oare de ce nu se face si RS6 sedan?
    2 0
  • vai cum e....
    1 4
  • PacMAN
    Sa ma lamureasca si pe mine cineva... Audi inca nu a observat ca toti producatorii pun ecranele cat mai aproape de nivelul ochilor, ca sa nu te uiti in poala cand vrei sa reglezi pe la botoane...? Sunt chiar batuti in cap.... a.. da stiu.. vor sa fie different...
    1 6
  • PacMAN
    Si da, sunt indragostit total de cum arata la exterior! este incredibil! dar ecranele de pe consola strica tot interiorul.
    1 0
  • Am lucrat la o fabrica in romania care produce componente pentru audi A6. Ei bine, Audi A6 nu mai are comenzi din doua motive: nu se stie ce se intampla cu motoarele diesel si al doilea motiv este bordul. Cumparatorii de A6 sunt in general oameni trecuti de 45 de ani care prefera butoanele clasice in locul touch-screen-uli.
    Da...copiii de aici de pe forum poate apreciaza bordul...dar masina asta nu este pentru tineri.....
    Societatea e facuta in asa fel ca ceea ce tinerii isi doresc sa poata fi achizitionat doar de cei care au bani (de regula trecuti de varsta de mijloc) si care nu apreciaza asa mult ce poate oferi aceasta masina.

    Exteriorul masinii si performantele sunt de vis. Eu m-as obisnui si cu interiorul.......
    4 0
  • someone
    @ fermi: audi a declarat de mult timp: rs6 e combi, daca vrei sedan, iei rs7 care are o imagine mai puternica decat a6 sedan
    4 0
  • @PacMAN
    MMI se poate comanda si vocal. Depinde de persoana. Mie imi place mai mult asa. Te obisnuiesti relativ repede cu el.
    2 0
  • Arata bine zic eu, mult mai bine si dinamic decat generatia anterioara.
    E chiar faina...
    Astept si noul RS7.
    Insa ma asteptam la o putere mai mare, avand in vedere ca si pe Lamborghini Urus este acelasi motor V8 biturbo 4.0 care are 650 CP. Ma gandeam ca si noul RS6, RS7 va avea 620-625 CP.
    2 1
  • @PacMAN

    Penultima generatie de A6, A7 avea ecranele mai sus, era gen o tableta glisanta... Insa acum la noua generatie au pus ecranul un pic mai jos, probabil ca sa existe diferente intre generatii...
    Intotdeauana unii ii criticau pe constructori ca intre generatii de modele exista mici schimbari/diferente, si probabil de asta acum au optat pt un ecran mai jos.
    Insa din ce se vede, si acum gasesc unii ceva de comentat. pana la urma nu poti multumi pe toata lumea...

    Insa mie nu mi se pare ceva urat. Astfel exista diferentiere intre producatori dar si intre generatii.

    Mai degraba cred ca, ecranele de pe noile modele Mercedes strica tot interiorul. Zici ca e o tableta mare lipita pe bord. Arata hidos.
    La Audi arata mult mai fain.
    2 0
  • In plus avand ecranul asa, nu mai trebuie sa te apleci cand vrei sa apesi o comanda pe ecran. Probail si asta a contat cand cei de la Audi au decis sa il pune asa...
    Insa la ecranele care sunt mai sus la nivelul ochilor au dezavantajul ca trebuie sa te dai un pic mai in fata ca sa ajungi cu mana la ecran...

    Deci, indiferent cum este pozitionat ecranul, are avantaje dar si dezavantaje.
    1 0
  • Arata bine zic eu, mult mai bine si dinamic decat generatia anterioara.
    E chiar faina...
    Astept si noul RS7.
    Insa ma asteptam la o putere mai mare, avand in vedere ca si pe Lamborghini Urus este acelasi motor V8 biturbo 4.0 care are 650 CP. Ma gandeam ca si noul RS6, RS7 va avea 620-625 CP.
    1 1
  • @VJ : vezi ca scrii cu ecou...ecou...ecou..!
    Ba eu cred ca design-ul exterior nu e ceea ce isi doreau clientii obisnuiti ai lui RS6 . Asta era farmecul lui RS6, faptul ca arata aproape la fel ( pt. neavizati) ca un banal A6 Avant familist. Nu stiu ( sau mai degraba nu cred) daca o sa prinda tusurile alea agresive la potentialii clienti, care in general , asa cum mai spunea si cineva mai sus, nu sunt chiar tinerei in marea lor majoritate, orice forma ar avea un A6.
    In rest, interiorul impecabil ,asa cum ne-a obisnuit Audi. Dar sincer, nu am mai vazut un RS6 de mult , nici pe la noi nici pe unde am mai fost pe-afara, sunt curios ce vanzari or mai avea !?
    4 1
  • Rog admini sa stearga comentariile repostate. Eu am repostat doar pt ca la un moment mi s-au sters,..
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru