Audi prezintă noul A6 Allroad: protecții suplimentare pentru caroserie, o gardă la sol mai generoasă și motoare diesel de până la 349 CP

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 05.06.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul A6 Allroad. Modelul producătorului german va fi disponibil exclusiv cu motoare diesel, iar standard va fi echipat cu transmisie automată și tracțiune integrală.

Audi A6 Allroad împlinește 20 de ani de la debut, iar pentru a marca într-un mod special această aniversare, oficialii producătorului german au lansat o nouă generație a break-ului. Așa cum deja ne-am obișnuit, Audi a pregătit pentru A6 Allroad o serie de modificări estetice și tehnice menite să-i ajute pe cei care își doresc o mașină de familie cu abilități în afara asfaltului.

Noul Audi A6 Allroad va fi disponibil cu o gardă la sol ceva mai generoasă comparativ cu versiunea A6 Avant, cu o serie de protecții pentru caroserie, dar și cu suspensii penumatice în echiparea standard.

Audi A6 Allroad: date esențiale

● Audi A6 Allroad propune o gardă la sol standard de 139 de milimetri. În funcție de viteză și de modul de rulare, caroseria break-ului poate coborî sau se poate înălța. Dacă viteza de rulare trece de 120 km/h, atunci garda la sol coboară cu 15 mm. În modul all-road, valoarea crește cu 25 de mm, în timp ce în modul off-road, garda la sol este mai generoasă cu încă 45 de mm. Pentru un control și mai sigur în off-road, Audi oferă pe A6 Allroad sistemele Hill Descent Control (funcționează între 2 și 30 km/h) și Tilt Angle Assist. 

● Audi propune pentru noul A6 Allroad doar motorizări diesel.

Versiunea de bază poartă numele de A6 Allroad 45 TDI și mizează pe motorul diesel de 3.0 litri capabil să ofere 231 CP între 1.750 și 3.250 rpm și 500 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.7 secunde, iar viteza maximă este de 250 km/h.

● Versiunea intermediară se numește A6 Allroad 50 TDI și este echipată tot cu motorul diesel de 3.0 litri. De această dată, unitatea dezvoltă 286 CP și 620 Nm între 2.250 și 3.000 rpm. Sprintul de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 5.9 secunde. 

● Audi A6 Allroad 55 TDI este vârful de gamă pregătit de nemți. Motorul de 3.0 litri dezvoltă 349 de cai putere și 700 Nm între 2.500 și 3.100 rpm. 5.2 secunde sunt suficiente pentru sprintul 0-100 km/h. Indiferent de motorizarea aleasă, motorul de 3.0 litri va fi echipat cu un sistem mild-hybrid la 48V.

● Standard, Audi A6 Allroad va fi echipat cu transmisia automată cu opt rapoarte și cu sistemul de tracțiune integrală quattro.

● La nivel estetic, modelul constructorului din Ingolstadt iese în evidență mulțumită elementelor suplimentare de protecție.

De asemenea, Audi propune și mici modificări la nivelul accesoriilor: grila frontală are acum lamele din aluminiu, iar difuzorul spate a fost ușor modificat. Clienții vor putea alege din 11 nuanțe de caroserie și două pachete de exterior (Black sau Aluminium). 

● Pentru aniversarea celor 20 de ani de la debutul lui A6 Allroad, Audi oferă pentru noul model și o ediție specială. Aceasta se numește "20 Years Allroad" și propune trei culori pentru caroserie (Gavial Green, Glacier White și Soho Brown), pachetul Black pentru caroserie, jante cu design nou cu diametrul de 19 inch și tapițerie mixtă (piele/Alcantara). 

● Noul Audi A6 Allroad va fi disponibil în Europa începând cu această lună. Pe piața din Germania, prețul de pornire este de 61.500 de euro. 

Comentarii (3)

  • Excelent! E de domeniul evidentei ca piata cere Diesel-uri mai mari. Pana acum mi se pare ca doar Mazda s-au prins de asta. Acum vad ca incep si pionierii electricelor. :)))))
    9 0
  • someone
    @ pmc: de acord cu tine. de cand cu dieselgate, toti au inceput si reusit sa rezolve problema motoarelor diesel, si anume emisiile de noxe. cu ad-blue, cu catalizatoare mai performante etc.
    mazda anunta noi motoare diesel, si chiar cu cilindree unde nu a mai operat, bmw si mercedes dezvolta generatii noi de motoare diesel ( vezi mercedes cu trecerea de la v6 la L6 , atat benzina cat si diesel ), audi si vw mizeaza pe variante noi la v6 diesel.
    deci, sau ei sant niste idioti creeind motoare/tehnologii noi si scumpe care vor deveni bune de aruncat la gunoi in cativa ani, si ei nici nu isi vor fi scos investitia in ele pana atunci, sau ei stiu ceva ce noi nu stim si merg inainte
    6 0
  • @someone: ei stiu ceva ceea ce e logic si e usor de observat pentru oricine are o minima gandire logica. Anume ca masinile electrice cu bateriile actuale nu au niciun viitor ca alternativa reala la masinile cu combustie interna. E evident, e megaclar pentru oricine gandeste. Sunt scumpe si cu o utilizare restransa. Practic ce poti face acum cu un EV e naveta scurta pana la munca in limitele orasului sau distante pana la 50 de km dus-intors. Totul cu o masina mica, de gen Corsa, Clio, Polo sau UP!. Chiar si asa, EVurile in forma asta ar avea ceva sanse daca nu ar costa cat o masina de clasa medie foarte bine dotata si cu motor de 2 Litri si transmisie automata. :)

    In lipsa unei revolutii a bateriilor, care intarzie de peste 30 de ani, masinile cu baterii actuale nu vor fi niciodata o alternativa reala la motoarele clasice.
    10 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru