Audi pregăteşte un urmaş al lui A2?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cei de la Audi sunt încrezători în succesul modelelor mici, în special după ce noul A1 a înregistrat o cerere puternică. Modelele economice au devenit din ce în ce mai atrăgătoare în contextul economic actual, iar prima generaţie a lui A2 îndeplinea fără probleme cerinţele lumii moderne în materie de consum de carburant. Motivul din spatele acestei abilităţi era caroseria din aluminiu şi motoarele de cilindree mică.
"O nouă generaţie a lui A2 a fost discutată la nivel intern şi o serie de concepte au fost realizate. Nu m-ar mira să fie prezentat în primă fază sub formă de concept. Sunt sigur că noul model va fi similar cu generaţia precedentă – futurist, vândut în serii mici şi creat cu ajutorul tehnologiei de ultimă oră. Va fi un Audi neruşinat de high-tech", a declarat pentru Autocar o sursă din cadrul mărcii.
Inginerii Audi vor avea sarcina dificilă de a face un model mai uşor decât prima generaţie a lui A2. Modelul original avea o masă de 895 kilograme, dar versiunea 1.2 TDI 3L a acestuia era şi mai uşor, având o masă de numai 825 kilograme.
Viitorul Audi A2 ar putea avea o masă chiar şi de 800 de kilograme, consideră sursa citată de Autocar. Respectivul model va trebui să întrunească toate criteriile moderne de siguranţă, deci inginerii Audi vor trebui să utilizeze un amalgam de materiale uşoare şi rezistente. Pe lângă asta, modelul trebuie să fie eficient din punct de vedere economic şi să aibă un preţ de pornire accesibil.Viitorul Audi A2 ar putea fi primul model al mărcii germane care va folosi platforma Multimaterial Space Frame a celor de la Audi. Aceasta este bazată pe plafroma MLB-Evo şi amestecă oţel cu aluminiu şi piese din plastic întărite cu fibră de carbon. În plus, caroseria va fi întărită şi formată cu ajutorul niturilor, a şuruburilor şi a adezivilor speciali, oferind o masă extrem de redusă. Platforma MLB-Evoa şi tehnologia MSF vor înlocui treptat tehnologia ASF. Noua platformă MLB-Evo va putea fi folosită pe toate modelele din gamă, de la A4 până la Q7.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Prin urmare, daca circulati mult prin orase mari sau faceti naveta, merita sa investiti bani grei intr-o masina scumpa dar economica.
Daca locuiti intr-un oras mic si linistit, si folositi masina mai mult la drumuri lungi, luati-va o masina serioasa chiar daca papa mai mult carburant. In regim extraurban consumul nu pune probleme.
daca stam sa ne gandim un fiat seicento are 735kg si este o conserva pe roti....fara prea multe elemente pe ea.......