Şeful departamentului de dezvoltare de la Audi promite o nouă generaţie de acumulatori pregătită pentru lansare pe vehiculele electrice ale anului 2018.
Aceasta va avea o capacitate dublă faţă de actualele unităţi fără a necesita un ambalaj mai mare. În cazul SUV-ului electric de la Audi, Hackenberg vorbeşte despre lansarea unui acumulator care are o capacitate intermediară, de 37 Ah. Spre comparaţie, acumulatorul lui Volkswagen e-Golf are 25 Ah, în timp ce viitoarele acumulatoare de la Audi pentru maşinile electrice ale anului 2018 vor atinge valoarea de 25 Ah fără să-şi mărească dimensiunile.Audi ne arată cum compune sunetul lui R8 e-Tron
În ceea ce priveşte caroseria aleasă pentru viitorul model electric de la Audi, Hackenberg recunoaşte că o berlină nu va fi cea mai fericită alegere, având în vedere necesitatea amplasării unui pachet voluminos de acumulatori, care ar putea afecta spaţiul interior. Între timp, un model din gama Q nu ar avea un coeficient aerodinamic la fel de bun deoarece are o arie frontală generoasă, care produce o rezistenţă aerodinamică ridicată. Proiectul final ar putea marca un crossover între cele două tipuri de caroserie, pentru a mulţumi atât cerinţele aerodinamice ale inginerilor, cât şi aspectele practice ale vehiculului.Via Autoexpress
O baterie foarte mare ca cele pentru masini electrice pot rezista si la 5000 de cicluri de incarcare. Deci daca o incarci odata la 2 zile bateria te tine 27 de ani. Eu zic ca e suficient.
Tipul asta a facut 100.000 km in 1 an si 1 luna. Faceti voi calculul cati bani de combustibil a economisit avand in vedere ca statiile de incarcare tesla sunt gratis pt proprietari.
https://www.youtube.com/watch?v=mkbIhPqj6AI