Gama Audi A4 va primi o nouă generaţie în 2014, anunţă germanii de la Automobil-Produktion.de. În cazul versiunii berline, masa este aşteptată să scadă cu aproape 100 kilograme, în funcţie de motorizarea aleasă, în timp ce ampatamentul va creşte pentru toate versiunile din gamă. Viitorul S4 va fi echipat tot cu un motor V6 TFSI, acesta urmând să dezvolte în jur de 340 CP. Versiunile TFSI de 1.4 şi 2.0 litri vo livra între 122 şi 180 CP, acestea fiind echipate şi cu un sistem de dezactivare a cilindrilor, care promite să reducă consumul de carburant cu 0.5 litri la sută în regim mixt.
Principala schimbare în gama Audi A4 va fi introducerea unui competitor al lui BMW Seria 3 GT, despre care se spune că va fi bazat pe platforma versiunii cu ampatament mărit a lui Audi A4, comercializată doar pe piaţa din China. Modelul este aşteptat să debuteze în 2017, explică publicaţia germană. În ceea ce priveşte gama de motorizări diesel, cei de la Audi vor folosi o unitate 2.0 TDI, care va fi disponibilă în mai multe niveluri de putere, care vor livra 150 şi 184 CP.
Gama de diesel-uri va avea şi un motor V6, cu două niveluri de putere, 218 CP şi 272 CP. Inginerii Audi lucrează şi la o versiune hibridă plug-in a viitorului A4, aceasta urmând să fie echipată cu un motor 2.0 TFSI. Potrivit primelor informaţii, versiunea hibridă a viitorului A4 va avea două motoare electrice, care vor livra 136 CP, ceea ce va oferi atât reprize mai bune, cât şi capacităţi deosebite în materie de autonomie şi performanţe în modul 100% electric. La interior, noua generaţie a lui A4 va primi o versiune actualizată a sistemului MMI, alături de numeroase noutăţi în materie de tehnologie şi confort.
Cine are dreptate?