Audi pregateste noile S4 si RS4
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a confirmat deja ca noul S4 va beneficia de o motorizare V6 de 3.0 litri. Mai nou, producatorul din Ingolstad a confirmat ca S4 nu va fi singura versiune a modelului Audi A4, urmand sa apara pe piata si varful de gama – RS4.
Anuntul a fost facut de unele surse din cadrul companiei Audi, care au afirmat ca se lucreaza la un rival pentru BMW M3. Sursa din cadrul companiei germane, care a dorit sa ramana anonima, nu a precizat cifrele aferente celor doua noi versiuni de top din familia modelului A4, dar a precizat ca viitoarele modele S4 si RS4 vor imparti aceeasi unitate de motorizare, doar ca RS4 va dispune de mai multi cai putere.
Zvonurile care circula pe piata sugereaza ca ar fi vorba despre o putere situata intre 420 si 450 cai. Desi rivalii lui RS4 suporta in prezent motorizari V8, inginerii Audi nu-si fac probleme pe aceasta tema, sustinand ca un V6 este cea mai buna varianta.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
depinde acum de dimensiunea turbinei. vechiul RS4 01, cu 2.7BiTurbo avea doua chargere K03. si era capabil prin resoftare sa faca 450 CP. chiar daca noul RS4 nu va fi Biturbo, un charger compentent poate scoate si 500 CP cu usurinta din 3.0 V6
A scos audi vre-o varianta de RS4 mai slaba decat precedenta? raspunsul este NU. asa ca asteptati-va la un S4 aproape de 400 CP si un RS4 inspre 500 CP. Ceea ce ma bucura este faptul ca a reactionat Audi la public, si-au luat ceva injuraturi cand au renuntat la supraalimentare :)
M5 se "chinuie" cu monstrul RS6 :)
Daca duci o masina capabila la un tuner dibaci, o s-o tranforme intr-o bestie...Acu vreo 5 ani citeam pe undeva ca au reusit sa scoata vreo 400 de cai din 1800 turbo pe benzina...DAR, nu aveau nici o apasare despre normele de poluare...ce iese nou pe piata de-acu incolo ar cam trebui sa indeplineasca EURO 5. Iar EURO 5 e problema mai ales la motoarele "dopate"...
In concluzie...nu e imposibil dar in mod sigur e destul de dificil sa scoti foarte multa putere dintr-un motor relativ mic respectand niste norme de poluare nu tocmai blande...
...dupa cum spuneam si in postul precedent, normele de poluare sunt aceleasi pentru toate motoarele...insa cele "dopate" (cu turbo/compresor) vor avea dificultati mai mari sa se incadreze...e chestie de dinamica a arderilor...motorul mic are arderi mai violente cu degajare de NOx mai mare...Si de-asta motoarele americane sunt asa de handicapate...pentru ca sunt concepute de ucenici de bucatari si fiindca au norme de poluare mai stricte decat cele europene si ca se incadreze le reduc puterea litrica...cum suna un motor de 4000 cmc cu doar 210 CP...si inca pe o masina cica sport? Adica cu doar 20 de cai in plus fata de motorul de 2.9 pe care VW il punea pe Golf acum 10 ani...