Anul 2020 va aduce norme de poluare extrem de stricte pentru constructorii de automobile, care vor fi nevoiţi să respecte o medie a emisiilor de numai 90 de g/km. Motiv pentru care, majoritatea producătorilor se preocupă încă de acum cu privire la reducerea substanţială a emisiilor de CO2.
Unul dintre aceşti constructori este şi Audi, care promite să ofere o anumită formă de electrificare chiar şi pentru modelele sale de performanţă din gama RS. Această decizie presupune hibridizarea modelelor sportive în următorii şase ani.
Heinz Hollerweger, directorul executiv al diviziei Quattro, declară că se lucrează la astfel de soluţii în prezent. Electrificarea modelelor RS va duce la scăderea emisiilor sub pragul de 100 de g/km. Cel mai probabil, Audi intenţionează să instaleze pe aceste derivate sportive un turbocompresor electric, aşa cum am văzut pe conceptul RS5 TDI.
Audi vrea să folosească sistemul hibrid al lui RS 5 TDI şi pe modelele de serie
Tot pe lista posibilelor tehnologii vom găsi şi un ansamblu hibrid. El este aşteptat să lucreze în paralel cu motoarele existente. Hollerweger a declarat că vede ca o soluţie viabilă alăturarea unui motor electric propulsorului cu cinci cilindri, deja existent în gamă şi confirmat deja pentru viitorul Audi RS3 Sportback.
"[…] turbocompresor electric [… ]"
De unde ați scos-o și pe asta? Ori e turbocompresor, ori e compresor electric / mecanic.
Capisci?