Esential
380 | de cai putere ar urma să dezvolte versiunea sportivă a modelului Q5, ecipată cu tren de propulsie hibrid. |
380 | de cai putere ar urma să dezvolte versiunea sportivă a modelului Q5, ecipată cu tren de propulsie hibrid. |
Atunci când BMW a dezvăluit cei mai mari membri ai gamei sale de performanţă, X5 M şi X6 M, toţi fanii auto s-au întrebat care va fi replica rivalilor din Ingolstadt. Mai multe surse neoficiale anunţau sute de cai putere sub capota actualului Audi Q5 şi un derivat de serie al versiunii V12 TDI de 500 de cai putere, al modelului Q7.
Informaţiile neverificate au fost însă dezminţite astăzi de Stephan Rell, manager al departamentului de dezvoltare Audi, care a declarat că nu există o intenţie clară de a rivaliza cu BMW pe acest segment. Reil a continuat spunând că modelele din Ingolstadt adoptă indicativul RS doar atunci când este tehnologic posibil. Mai exact, atunci când ele pot reprezenta expresia maximă a performanţei şi a dinamicii.
În prezent, Audi numără în gama sa de performanţă doar două modele care poartă emblema RS: coupe-ul TT-RS şi fratele său mai mare, rivalului lui BMW M3, RS5. Pe viitor am putea vedea o extensie sportivă în gama lui Q5, demnă însă doar de litera "S". Surse neoficiale vorbesc despre o versiune sportivă SQ5 hybrid, care ar urma să adopte trenul de propulsie al fraţilor mai mari de concern, Volkswagen Touareg Hybrid şi Porsche Cayenne Hybrid S.
În aceste condiţii, sub caroserie am putea asista la un total de 380 de cai putere, livraţi de motorul V6 TFSI (333 de cai putere) şi de unitatea electrică de 47 de cai.via | autoblog
2 - ar trebui sa le numeasca S nu RS , pentru a fi in ordine